Ostra jazda tikaczem

Data: 2012-01-25 14:41:03
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
http://www.youtube.com/watch?v=Dla4UDP7JkY

Trzeba uczciwie pogratulować kierowcy znakomitych umiejętności prowadzenia auta. Jak widać nawet niepozorne Tico z prawdziwym, polskim prędkościomierzem może zostawić w tyle wiele zachodnich złomów. A dlaczego? Bo najważniejsza jest wkładka pomiędzy kierownica, a pedałami!

Data: 2012-01-25 14:56:45
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin to
[...]

Obrotomierzem, sorry. :>

Data: 2012-01-25 15:47:22
Autor: AZ
Ostra jazda tikaczem
On 01/25/2012 03:41 PM, to wrote:
[...]

Nieźle pyci!!! No i to w zimie! Pewno na Frigo.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-25 14:57:08
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin AZ
Nieźle pyci!!! No i to w zimie! Pewno na Frigo.

SÄ… Frigasy, jest jazda!

Data: 2012-01-25 16:04:30
Autor: ...::QRT::...
Ostra jazda tikaczem
Dnia 25 Jan 2012 14:41:03 GMT, to napisał(a):

[...]

w kontekscie tego co napisałeś spodziewałem sie czegoś więcej niż jazda po
prostej…

Data: 2012-01-25 15:12:14
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin ...::QRT::...
w kontekscie tego co napisałeś spodziewałem sie czegoś więcej niż jazda
po prostej…

Pewnie sam tak nie umiesz i zazdrościsz kierowcy umiejętności... Ech, ta polska zawiść. :/

Data: 2012-01-25 16:14:50
Autor: Lewis
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 16:12, to pisze:
begin ...::QRT::...

w kontekscie tego co napisałeś spodziewałem sie czegoś więcej niż jazda
po prostej…

Pewnie sam tak nie umiesz i zazdrościsz kierowcy umiejętności... Ech, ta
polska zawiść. :/

Hmm a możesz powiedzieć w której sekundzie filmu widać te szczególne umiejętności wkładki?

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-01-25 15:32:01
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Lewis
Hmm a możesz powiedzieć w której sekundzie filmu widać te szczególne
umiejętności wkładki?

0:25-0:30

Data: 2012-01-25 16:22:43
Autor: RoMan Mandziejewicz
Ostra jazda tikaczem
Hello Lewis,

w kontekscie tego co napisa³eœ spodziewa³em sie czegoœ wiêcej ni¿ jazda
po prostej…
Pewnie sam tak nie umiesz i zazdroœcisz kierowcy umiejêtnoœci... Ech, ta
polska zawiϾ. :/
Hmm a mo¿esz powiedzieæ w której sekundzie filmu widaæ te szczególne
umiejêtnoœci wk³adki?

Umiejêtnoœæ dobrego podkrêcania prêdkoœciomierza? Zadziwiaj¹co niskie
obroty silnika, jak na 140km/h...

--
Best regards,

Data: 2012-01-25 22:13:48
Autor: szufla
Ostra jazda tikaczem
Umiejêtnoœæ dobrego podkrêcania prêdkoœciomierza? Zadziwiaj¹co niskie
obroty silnika, jak na 140km/h...

Czlowiku, z gorki bylo to zluzowal, nie ?

sz.

Data: 2012-01-25 21:16:31
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin szufla
Umiejêtnoœæ dobrego podkrêcania prêdkoœciomierza? Zadziwiaj¹co niskie
obroty silnika, jak na 140km/h...

Czlowiku, z gorki bylo to zluzowal, nie ?

Albo miał tuningową szkszynie.

Data: 2012-01-25 16:23:14
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 16:14, Lewis pisze:
Hmm a mo¿esz powiedzieæ w której sekundzie filmu widaæ te szczególne
umiejêtno¶ci wk³adki?

0:45min wyprzedzi³ z palcem w nosie terenówkê.

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 16:25:43
Autor: Lewis
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 16:23, DoQ pisze:
W dniu 25-01-2012 16:14, Lewis pisze:
Hmm a mo¿esz powiedzieæ w której sekundzie filmu widaæ te szczególne
umiejêtno¶ci wk³adki?

0:45min wyprzedzi³ z palcem w nosie terenówkê.

Bez kitu!! :D

--
Czê¶ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-01-25 16:20:02
Autor: ...::QRT::...
Ostra jazda tikaczem
Dnia 25 Jan 2012 15:12:14 GMT, to napisał(a):

begin ...::QRT::...

w kontekscie tego co napisałeś spodziewałem sie czegoś więcej niż jazda
po prostej…

Pewnie sam tak nie umiesz i zazdrościsz kierowcy umiejętności... Ech, ta polska zawiść. :/

znaczy nie wiem, może sie nie znam, ale uważasz iż jest tutaj czego
zazdrościć? Może miał dobre paliwo, może wykorzystał żeźbe terenu i tak poszło. Być
może to jakaś wiedza tajemna, w każdym razie kompletnie nie robi to na mnie
wrażenia. Jesli uważasz iż do bicia rekordów Vmax jest potrzba jakaś
specjalnych umiejętność poza odpowiednim przygotowaniem pojazdu to napisz o
co chodzi a chętnie. Ja zasadniczo nigdy nawet tego nie próbówałem bo
poprostu kompletnie mnie nie interesujÄ… takie "konkurencje" - ale jesli
widzisz w tym jakiś niezwykły kunszt to napisz na czym to polega a może
jeszcze docenie :P

Data: 2012-01-25 15:33:53
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin ...::QRT::...
Jesli uważasz iż do bicia rekordów Vmax jest potrzba
jakaś specjalnych umiejętność poza odpowiednim przygotowaniem pojazdu to
napisz o co chodzi a chętnie.

Przecież napisałem, że chodzi o umiejętności. Myślę, że filmik mówi sam za siebie.

Data: 2012-01-25 16:25:46
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 16:20, ...::QRT::... pisze:
wra¿enia. Jesli uwa¿asz i¿ do bicia rekordów Vmax jest potrzba jaka¶
specjalnych umiejêtno¶æ poza odpowiednim przygotowaniem pojazdu to napisz o
co chodzi a chêtnie. Ja zasadniczo nigdy nawet tego nie próbówa³em bo

http://pl.wikipedia.org/wiki/Thrust_SSC
No ale pewnie takie przedsiêwziêcie to nic wielkiego i pewnie umia³by¶ lepiej!

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 15:35:57
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
http://pl.wikipedia.org/wiki/Thrust_SSC No ale pewnie takie
przedsięwzięcie to nic wielkiego i pewnie umiałbyś lepiej!

Dokładnie, popieram!

Data: 2012-01-25 16:26:29
Autor: AZ
Ostra jazda tikaczem
On 01/25/2012 04:20 PM, ...::QRT::... wrote:

[...]
Dzizas... Przecież to szydera największego szydercy i prześmiewcy PMS-u! Nie zauwazyłeś?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-25 15:54:39
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin AZ
Dzizas... Przecież to szydera największego szydercy i prześmiewcy PMS-u!

Nie bądź taki mądry, to było zupełnie poważnie! --

Data: 2012-01-25 21:52:15
Autor: AZ
Ostra jazda tikaczem
On 01/25/2012 04:54 PM, to wrote:
Dzizas... Przecież to szydera największego szydercy i prześmiewcy PMS-u!

Nie bądź taki mądry, to było zupełnie poważnie!

Nie pisz do mnie bo i tak nie widzÄ™ co piszesz bo mam CiÄ™ w kilfajlu!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-25 20:59:58
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin AZ
Nie pisz do mnie bo i tak nie widzÄ™ co piszesz bo mam CiÄ™ w kilfajlu!

PLONK!!!

Data: 2012-01-25 22:03:57
Autor: AZ
Ostra jazda tikaczem
On 01/25/2012 09:59 PM, to wrote:
Nie pisz do mnie bo i tak nie widzÄ™ co piszesz bo mam CiÄ™ w kilfajlu!

PLONK!!!

I wersewica czy jakoÅ› tak.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-25 21:05:13
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin AZ
PLONK!!!

I wersewica czy jakoÅ› tak.

PLONK2 WARNING!!!

Data: 2012-01-25 22:08:42
Autor: AZ
Ostra jazda tikaczem
On 01/25/2012 10:05 PM, to wrote:

I wersewica czy jakoÅ› tak.

PLONK2 WARNING!!!

Nawet koń podwójnie nie płonkuje ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-25 21:15:34
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin AZ
Nawet koń podwójnie nie płonkuje ;-)

KAPELUSZ PLÄ„K2 WARNINK2!

Data: 2012-01-25 16:31:02
Autor: ...::QRT::...
Ostra jazda tikaczem
Dnia Wed, 25 Jan 2012 16:26:29 +0100, AZ napisał(a):

[...]

rzadko PMS czytuje to wzięłam na poważnie…

Data: 2012-01-25 17:17:49
Autor: BydlÄ™
Ostra jazda tikaczem
On 2012-01-25 16:04:30 +0100, "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> said:

[...]

Niektórym ta umiejętność imponuje.
Ciekawszy jest jednak montaż nagrania nowego ze starym i niedziałający licznik przebiegu...

--
BydlÄ™

Data: 2012-01-25 18:56:42
Autor: tck
Ostra jazda tikaczem

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:jfp9vd$fpi$1cougar.axelspringer.pl...
On 2012-01-25 16:04:30 +0100, "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> said:

[...]

i temperatura silnika spadla nagle

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2012-01-25 16:04:56
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin uciu
ten tez zapierniczał tikiem...'
http://www.slaska.policja.gov.pl/wiadomosci/art11616,pijany-kierowca-
wjechal-w-grupe-ludzi.html

Temu niestety zabrakło umiejętności. :/

Data: 2012-01-25 16:32:01
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 15:41, to pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=Dla4UDP7JkY>
Trzeba uczciwie pogratulowaæ kierowcy znakomitych umiejêtno¶ci
prowadzenia auta. Jak widaæ nawet niepozorne Tico z prawdziwym, polskim

¯eby osi±gn±æ 190km/h Tico (tak jak w tym filmie), trzeba za³o¿yæ ga¼nik od Junaka ¿eby uzyskaæ moc znamionow± 62KM - tak ¿e nie wiem czy tak zmodyfikowany bolid pozostaje jeszcze Ticem czy to ju¿ SAM.

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 15:35:23
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Żeby osiągnąć 190km/h Tico (tak jak w tym filmie), trzeba założyć gaźnik
od Junaka żeby uzyskać moc znamionową 62KM - tak że nie wiem czy tak
zmodyfikowany bolid pozostaje jeszcze Ticem czy to już SAM.

Słaby z Ciebie tuningowiec. :/ Ja swego czasu w swoim założyłem trzy gaźniki od Komara (po jednym na każdy ZYLINDER) i osiągnąłem w ten sposób diabelską moc 65 KM!

Data: 2012-01-25 16:37:35
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 16:35, to pisze:
S³aby z Ciebie tuningowiec. :/ Ja swego czasu w swoim za³o¿y³em trzy
ga¼niki od Komara (po jednym na ka¿dy ZYLINDER) i osi±gn±³em w ten sposób
diabelsk± moc 65 KM!

Musia³by¶ mi pokazaæ chomologacjê z chamowni ¿ebym uwierzy³.

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 15:48:16
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Słaby z Ciebie tuningowiec. :/ Ja swego czasu w swoim założyłem trzy
gaźniki od Komara (po jednym na każdy ZYLINDER) i osiągnąłem w ten
sposób diabelską moc 65 KM!

Musiałbyś mi pokazać chomologację z chamowni żebym uwierzył.

ProszÄ™ bardzo:
http://www.rajdowypoznan.com/files/thumbs/t_wykres_110.jpg

Tutaj przed modami, po modach przebieg był taki sam, tylko cavallinów i niutkuf odpowiednio więcej!

Data: 2012-01-25 16:49:26
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 16:48, to pisze:
Musia³by¶ mi pokazaæ chomologacjê z chamowni ¿ebym uwierzy³.
Proszê bardzo:
http://www.rajdowypoznan.com/files/thumbs/t_wykres_110.jpg
Tutaj przed modami, po modach przebieg by³ taki sam, tylko cavallinów i
niutkuf odpowiednio wiêcej!

Zwracam chonor!! Szacuneczek. Ale powiedz, do takiej mocy to ju¿ musia³e¶ zastosowaæ chyba inne mody - pewnie k³ute t³oki da³e¶??

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 15:51:23
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Zwracam chonor!! Szacuneczek. Ale powiedz, do takiej mocy to już
musiałeś zastosować chyba inne mody - pewnie kłute tłoki dałeś??

Tak, dałem już kłute tłoki, a oprócz tego splamowałem głowicę!

Data: 2012-01-25 16:52:50
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 16:51, to pisze:
Zwracam chonor!! Szacuneczek. Ale powiedz, do takiej mocy to ju¿
musia³e¶ zastosowaæ chyba inne mody - pewnie k³ute t³oki da³e¶??
Tak, da³em ju¿ k³ute t³oki, a oprócz tego splamowa³em g³owicê!

Zajebiaszczo. Mam nadziejê ¿e dasz siê karn±æ na zlociku.
Ja planujê daæ du¿e hamulce od SC900 i felgi 13" u siebie w tym roku.

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 15:55:28
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Zajebiaszczo. Mam nadzieję że dasz się karnąć na zlociku.

Nie ma problema!

Ja planuję dać
duże hamulce od SC900 i felgi 13" u siebie w tym roku.

A masz już owiewki Heko i krzyże na chalogenach?

Data: 2012-01-25 16:59:57
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 16:55, to pisze:

Ja planujê daæ
du¿e hamulce od SC900 i felgi 13" u siebie w tym roku.
A masz ju¿ owiewki Heko i krzy¿e na chalogenach?

Nie stety nie mia³em kasy na Heko. Zrobi³em sobie owiewki z plastikowych pó³ek z lodówki. Jak doci±æ i umocowaæ opisa³em na forum http://www.klubtico.org. Chalogenów nie stety nie posiadam ;'((

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 16:02:45
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Nie stety nie miałem kasy na Heko. Zrobiłem sobie owiewki z plastikowych
półek z lodówki. Jak dociąć i umocować opisałem na forum
http://www.klubtico.org. Chalogenów nie stety nie posiadam ;'((

Spoczko kolego karzdy sobie radzi jak morze. Gratki za kreatywność!!! A jaka motorownia tam u Ciebie w siedzi jeśli morzna zapytać???

Data: 2012-01-25 17:06:45
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 17:02, to pisze:
Nie stety nie mia³em kasy na Heko. Zrobi³em sobie owiewki z plastikowych
pó³ek z lodówki. Jak doci±æ i umocowaæ opisa³em na forum
http://www.klubtico.org. Chalogenów nie stety nie posiadam ;'((
Spoczko kolego karzdy sobie radzi jak morze. Gratki za kreatywno¶æ!!! A
jaka motorownia tam u Ciebie w siedzi je¶li morzna zapytaæ???

Ja mam klasyczne 0,796 litra z ga¼nikiem od Junaka, doda³em dwa p³ywaki jeszcze ¿eby na ciasnych zakrêtach nie przelewa³. Mam te¿ such± miskê olejow± bo na³o¿y³em ostatnio nowy silikon.

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 16:08:46
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Ja mam klasyczne 0,796 litra z gaźnikiem od Junaka, dodałem dwa pływaki
jeszcze żeby na ciasnych zakrętach nie przelewał. Mam też suchą miskę
olejową bo nałożyłem ostatnio nowy silikon.

A powiec mi kolego jak sucha miska wspułpracuje z kłutymi tłukami? Nie ma rzadnych problemuw? Czy jeszcze nie masz kłutych?

Data: 2012-01-25 17:12:40
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 17:08, to pisze:
Ja mam klasyczne 0,796 litra z ga¼nikiem od Junaka, doda³em dwa p³ywaki
jeszcze ¿eby na ciasnych zakrêtach nie przelewa³. Mam te¿ such± miskê
olejow± bo na³o¿y³em ostatnio nowy silikon.
A powiec mi kolego jak sucha miska wspu³pracuje z k³utymi t³ukami? Nie ma
rzadnych problemuw? Czy jeszcze nie masz k³utych?

T³oki mog± uderzaæ w miskê, ale nie mam pewno¶ci. Zapytaj na forum!!

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 16:13:59
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Tłoki mogą uderzać w miskę, ale nie mam pewności. Zapytaj na forum!!

Spoczko, jak są kłute to im chyba nie szkodzi??? --

Data: 2012-01-25 17:14:46
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 17:13, to pisze:
T³oki mog± uderzaæ w miskê, ale nie mam pewno¶ci. Zapytaj na forum!!
Spoczko, jak s± k³ute to im chyba nie szkodzi???

Je¶li masz mosien¿ne to raczej na bank nie!!!1

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 16:16:24
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Jeśli masz mosienżne to raczej na bank nie!!!1

Tak mam z mosiondzu i dodatkowo jeszcze chonowane. Czyli powinny wyczymać!!!

Data: 2012-01-25 20:30:25
Autor: Przemysław Czaja
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to"

Obaj z DoQ czyścicie mi monitor :)

Data: 2012-01-25 17:10:06
Autor: Slawek Kotynski
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 17:02, to pisze:
jeśli morzna zapytać???

"An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time
with [...] fools." -- Ernest Hemingway

Aha! Idę się napić.
mjk

Data: 2012-01-25 16:12:36
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Slawek Kotynski
Aha! Idę się napić.

Wypij za nasze zdrowje!

Data: 2012-01-25 21:53:45
Autor: AZ
Ostra jazda tikaczem
On 01/25/2012 05:12 PM, to wrote:
Aha! Idę się napić.

Wypij za nasze zdrowje!

Zdrowi to byśmy byli gdyby kris_poland pił za nasze zdrowie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-25 21:00:25
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin AZ
Zdrowi to byśmy byli gdyby kris_poland pił za nasze zdrowie.

Wtedy bylibyśmy co najmniej nieśmiertelni. ;)

Data: 2012-01-25 22:17:15
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 21:53, AZ pisze:
Wypij za nasze zdrowje!
Zdrowi to by¶my byli gdyby kris_poland pi³ za nasze zdrowie.

Pó³ PMSu pije dzi¶ wieczorem, a rano bêd± jechaæ op³otkami ¿eby czasem nie spotkaæ patrolu. Módlmy siê za ich prawa jazdy!

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 21:19:53
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Pół PMSu pije dziś wieczorem, a rano będą jechać opłotkami żeby czasem
nie spotkać patrolu. Módlmy się za ich prawa jazdy!

Teraz i na wieki, wiekuw, ament!

Data: 2012-01-25 22:24:03
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 22:19, to pisze:
Pó³ PMSu pije dzi¶ wieczorem, a rano bêd± jechaæ op³otkami ¿eby czasem
nie spotkaæ patrolu. Módlmy siê za ich prawa jazdy!
Teraz i na wieki, wiekuw, ament!

Pan proboszcz obieca³ w najbli¿sz± niedzielê odprawiæ mszê w intencji po³ówki promila u karzdego kierowcy! Wszak polak-wengier dwa bratanki!

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 21:48:21
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Pół PMSu pije dziś wieczorem, a rano będą jechać opłotkami żeby czasem
nie spotkać patrolu. Módlmy się za ich prawa jazdy!
Teraz i na wieki, wiekuw, ament!

Pan proboszcz obiecał w najbliższą niedzielę odprawić mszę w intencji
połówki promila u karzdego kierowcy! Wszak polak-wengier dwa bratanki!

Bardzo słuszna idea ekscelensji, potwierdza to nawet przysłowiowa genś z przysłowia "polacy nie gensi, własnom flaszke majom".

Data: 2012-01-29 23:17:56
Autor: jerzu
Ostra jazda tikaczem
On Wed, 25 Jan 2012 21:53:45 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com>
wrote:

Zdrowi to by¶my byli gdyby kris_poland pi³ za nasze zdrowie.

Lepiej nie, jemu na zdrowie nie wychodzi, a co dopiero nam?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-25 17:13:31
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 17:10, Slawek Kotynski pisze:
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time
with [...] fools." -- Ernest Hemingway
Aha! Idê siê napiæ.

Zamiast piæ, wzi±³by¶ s³ownik ortograficzny !

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 16:14:53
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Aha! Idę się napić.

Zamiast pić, wziąłbyś słownik ortograficzny !

Ech, analfabeci nam się mnorzą. :/ Ale trudno się dziwić, jak wolą flaszkę ot słownika!!!

Data: 2012-01-25 17:15:39
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 17:14, to pisze:
Ech, analfabeci nam siê mnorz±. :/ Ale trudno siê dziwiæ, jak wol±
flaszkê ot s³ownika!!!

Nie chcia³o siê nosiæ teczki, trzeba nosiæ buteleczki!!

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 16:18:23
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Ech, analfabeci nam się mnorzą. :/ Ale trudno się dziwić, jak wolą
flaszkę ot słownika!!!

Nie chciało się nosić teczki, trzeba nosić buteleczki!!

Alkoholism to jest choroba, wymienka rzołondek a puźniej głowa!!!

Data: 2012-01-25 17:22:14
Autor: Slawek Kotynski
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 17:14, to pisze:
[...]

Młodzi, wykształceni! Wypisz wymaluj elektorat PO i Palikota.
mjk

Data: 2012-01-25 18:09:04
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 17:22, Slawek Kotynski pisze:
Ech, analfabeci nam siê mnorz±. :/ Ale trudno siê dziwiæ, jak wol±
flaszkê ot s³ownika!!!
M³odzi, wykszta³ceni! Wypisz wymaluj elektorat PO i Palikota.

Aby nachlaæ siê i naubli¿aæ - wypisz wymaluj elektorat PiSu i Samoobrony!

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 17:10:52
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Aby nachlać się i naubliżać - wypisz wymaluj elektorat PiSu i
Samoobrony!

Amen. Nie ma sensu gadadź z trollem!

Data: 2012-01-25 18:14:17
Autor: Slawek Kotynski
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 18:09, DoQ pisze:
[...]

A gdzie ja ubli¿a³em? ¯e "m³odzi, wykszta³ceni"?

mjk

Data: 2012-01-25 18:16:45
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 18:14, Slawek Kotynski pisze:
Aby nachlaæ siê i naubli¿aæ - wypisz wymaluj elektorat PiSu i Samoobrony!
A gdzie ja ubli¿a³em? ¯e "m³odzi, wykszta³ceni"?

O a teraz bêdziesz r¿n±³ g³upa ¿e to niby nie by³o pejoratywne okreslenie, co?

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 17:19:11
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
A gdzie ja ubliżałem? Że "młodzi, wykształceni"?

O a teraz będziesz rżnął głupa że to niby nie było pejoratywne
okreslenie, co?

Na Twoim miejscu bym go pozwał za obrazę uczuć religijnych. W końcu Pan Jezus nie był chyba wykształcony?!

Data: 2012-01-25 18:21:07
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 18:19, to pisze:
A gdzie ja ubli¿a³em? ¯e "m³odzi, wykszta³ceni"?
O a teraz bêdziesz r¿n±³ g³upa ¿e to niby nie by³o pejoratywne
okreslenie, co?
Na Twoim miejscu bym go pozwa³ za obrazê uczuæ religijnych. W koñcu Pan
Jezus nie by³ chyba wykszta³cony?!

Ublirzy³ mi tym palikotem. Ja jako polak-katolik nie ¿yczê sobie aby kto¶ mnie wi±za³ z tym szatanist±.

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 17:26:30
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Ublirzył mi tym palikotem. Ja jako polak-katolik nie życzę sobie aby
ktoś mnie wiązał z tym szatanistą.

Dokładnie, niestety jak widać cywilizacja śmierci i alkoholizm coraz śmielej puka do wrót internetu!

Data: 2012-01-25 18:26:57
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 18:26, to pisze:
Ublirzy³ mi tym palikotem. Ja jako polak-katolik nie ¿yczê sobie aby
kto¶ mnie wi±za³ z tym szatanist±.
Dok³adnie, niestety jak widaæ cywilizacja ¶mierci i alkoholizm coraz
¶mielej puka do wrót internetu!

Ament!

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 17:28:13
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Ament!

Dokładnie, JP202 przewraca się w grobie. :/

Data: 2012-01-25 17:03:54
Autor: Slawek Kotynski
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 16:59, DoQ pisze:
Chalogenów nie stety

Poddajem siem :(
mjk

Data: 2012-01-29 23:20:11
Autor: jerzu
Ostra jazda tikaczem
On Wed, 25 Jan 2012 16:59:57 +0100, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Nie stety nie mia³em kasy na Heko. Zrobi³em sobie owiewki z plastikowych pó³ek z lodówki.

Lepsiejsze s± z 5 litrowych baniaków po wodzie. A deb¶ciaki robi± z
butli po darze natury.

Data: 2012-01-25 17:01:38
Autor: Slawek Kotynski
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 16:55, to pisze:
krzyże na chalogenach?

Czemu nie kszyrze?

mjk

Data: 2012-01-25 16:03:15
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Slawek Kotynski
Czemu nie kszyrze?

Naucz się pisać, a potem wruć, ok?

Data: 2012-01-26 01:54:07
Autor: Sebastian Kaliszewski
Ostra jazda tikaczem
to wrote:

begin Slawek Kotynski

Czemu nie kszyrze?

Naucz się pisać, a potem wruć, ok?

Sam sie nałucz! Jeden głópszy od drógiego!
 pisze siÄ™ kszyże!! :)14

Data: 2012-01-26 12:04:32
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Sebastian Kaliszewski
Czemu nie kszyrze?

Naucz się pisać, a potem wruć, ok?

Sam sie nałucz! Jeden głópszy od drógiego!
 pisze siÄ™ kszyże!! :)14

Nie połuczaj mnie analfabecie, ok?!

Data: 2012-01-26 18:19:41
Autor: .Peeter
Ostra jazda tikaczem
"to" wrote:
Nie połuczaj mnie analfabecie, ok?!

Ja nie rozumie po co wy sie kłucicie, pszestańcie sie kłucić,
tylko ićdzie do gararzu gżebać przy swoim tico! A potem fajnie
jak napirzecie na forumach co kulerskiego zrobiliśće!

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2012-01-27 10:03:15
Autor: Sebastian Kaliszewski
Ostra jazda tikaczem
to wrote:
> begin Sebastian Kaliszewski

> Nie połuczaj mnie analfabecie, ok?!

Sam se jeztes analfabet!!

Czeba było w szkole nie spać. :)17 spał se taki analbafet i se wkapsle gral pod łafkoł a potem mondrych połucza!! :)4 :)4 :)4

Kto jest za wyżuceniem i zbananowaniem tROLLA tO niech sie dopisóje !!1

NIE DLA TROLÓF !!1 :)4 :)17 :)4

Data: 2012-01-25 16:59:20
Autor: Slawek Kotynski
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 16:49, DoQ pisze:
Zwracam chonor!!

O rze¿ kórfa!

mjk

Data: 2012-01-25 20:58:37
Autor: Grejon
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 16:35, to pisze:

S³aby z Ciebie tuningowiec. :/ Ja swego czasu w swoim za³o¿y³em trzy
ga¼niki od Komara (po jednym na ka¿dy ZYLINDER) i osi±gn±³em w ten sposób
diabelsk± moc 65 KM!

I pewnie ci siê lusterka sk³ada³y przy vmax?

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-01-25 20:05:40
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Grejon
Słaby z Ciebie tuningowiec. :/ Ja swego czasu w swoim założyłem trzy
gaźniki od Komara (po jednym na każdy ZYLINDER) i osiągnąłem w ten
sposób diabelską moc 65 KM!

I pewnie ci się lusterka składały przy vmax?

Skąd wiedziałeś?

Data: 2012-01-26 18:21:08
Autor: .Peeter
Ostra jazda tikaczem
"to":
I pewnie ci się lusterka składały przy vmax?
Skąd wiedziałeś?

Jest na to fajowy mod! Montujesz sprenrzynki w lusterkach
i pszy 180 zaczynajom furkotać jak uszy spaniela.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2012-01-25 21:07:31
Autor: Artur Ma¶l±g
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 20:58, Grejon pisze:
[...]

Wygl±da na to, ¿e owszem - lusterka siê z³o¿y³y, straci³ si³ê no¶n±
i nawet ga¼niki od Komara nie pomog³y. Pozosta³o tylko ¶miecenie
na pms z coraz to bardziej na si³ê wymy¶lanymi "szyderstwami".
¦mieszno by³o przez chwilê - ci±g dalszy widzimy.

Data: 2012-01-25 20:10:40
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Artur Maśląg
Wygląda na to, że owszem - lusterka się złożyły, stracił siłę nośną i
nawet gaźniki od Komara nie pomogły. Pozostało tylko śmiecenie na pms z
coraz to bardziej na siłę wymyślanymi "szyderstwami". Śmieszno było
przez chwilÄ™ - ciÄ…g dalszy widzimy.

Fuczak, nie ekscytuj siÄ™ tak, bo Ci futro wylinieje. :>

Data: 2012-01-25 22:55:29
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 21:07, Artur Ma¶l±g pisze:
[...]

Dok³adnie! Nale¿y administracyjnie zbanowaæ kilka osób ¿eby nie ¶mieci³y na forum!

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 21:57:29
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Dokładnie! Należy administracyjnie zbanować kilka osób żeby nie śmieciły
na forum!

Ament!

Data: 2012-01-26 08:13:06
Autor: Artur Ma¶l±g
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 22:55, DoQ pisze:
[...]

Pms to nie forum i nie pisa³em o banowaniu kogokolwiek. To o czym
pisa³em zacytowa³e¶.

--
Jutro to dzi¶, tyle ¿e jutro.

Data: 2012-01-26 12:38:45
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Artur Maśląg
Pms to nie forum i nie pisałem o banowaniu kogokolwiek. To o czym
pisałem zacytowałeś.

Dobra Fuczak, nie kombinuj, bo dostaniesz OSTA!

Data: 2012-01-27 18:09:15
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 26-01-2012 08:13, Artur Ma¶l±g pisze:
Dok³adnie! Nale¿y administracyjnie zbanowaæ kilka osób ¿eby nie ¶mieci³y
na forum!
Pms to nie forum i nie pisa³em o banowaniu kogokolwiek. To o czym
pisa³em zacytowa³e¶.

Ja bym zbanowa³ tych palantów DoQ i to!

--
Pawe³

Data: 2012-01-27 17:11:39
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Ja bym zbanował tych palantów DoQ i to!

Ja też. Za bardzo się panoszą na tym forumie!

Data: 2012-01-27 20:04:32
Autor: ACTA
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to"

Ja bym zbanował tych palantów DoQ i to!

Ja też. Za bardzo się panoszą na tym forumie!

nie bujcie sie

Data: 2012-01-29 23:22:30
Autor: jerzu
Ostra jazda tikaczem
On Wed, 25 Jan 2012 20:58:37 +0100, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

I pewnie ci siê lusterka sk³ada³y przy vmax?

Nie sk³ada³y, zmienia³y geometriê :)

Data: 2012-01-29 23:47:11
Autor: Tomasz Pyra
Ostra jazda tikaczem
On Wed, 25 Jan 2012 20:58:37 +0100, Grejon wrote:

[...]

W Cinquecento przy oko³o 180km/h (prawdziwe, nie ¿adne tam cuda
prêdko¶ciomierzowe) istotnie lusterka siê sk³ada³y.

Data: 2012-01-25 17:02:39
Autor: uciu
Ostra jazda tikaczem
Data: 2012-01-25 18:42:45
Autor: LEPEK
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 15:41, to pisze:

A tak na poważnie: TO jest ostra jazda Tikaczem :)
http://www.akorski.pl/uploads/wyniki_kryterium.pdf

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-01-25 22:21:45
Autor: Tomasz Pyra
Ostra jazda tikaczem
On Wed, 25 Jan 2012 18:42:45 +0100, LEPEK wrote:

W dniu 2012-01-25 15:41, to pisze:

A tak na powa¿nie: TO jest ostra jazda Tikaczem :)
http://www.akorski.pl/uploads/wyniki_kryterium.pdf

Dok³adnie, w³a¶nie chcia³em o Maæku napisaæ:

Tu jego kana³ Youtube:
http://www.youtube.com/user/Maciejxtrem

Data: 2012-01-25 22:23:21
Autor: Tomasz Pyra
Ostra jazda tikaczem
On Wed, 25 Jan 2012 22:21:45 +0100, Tomasz Pyra wrote:

[...]

Aha... Jego Tico jest jak najbardziej seryjne, ³±cznie z zawieszeniem i
hamulcami.
Wymieni³ tylko fotele i pasy na sportowe.

Data: 2012-01-25 21:50:23
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Tomasz Pyra
Aha... Jego Tico jest jak najbardziej seryjne, Å‚Ä…cznie z zawieszeniem i
hamulcami.
Wymienił tylko fotele i pasy na sportowe.

Szacun, ja bym się bał rajdować tikaczem ze sztywną kolumną kierowniczą i konstrukcją z kartonu. :>

Data: 2012-01-29 23:24:00
Autor: jerzu
Ostra jazda tikaczem
On 25 Jan 2012 21:50:23 GMT, to <to_usenet@interia.pl> wrote:

Szacun, ja bym siê ba³ rajdowaæ tikaczem ze sztywn± kolumn± kierownicz± i konstrukcj± z kartonu. :>

Kartony nios± ¶mieræ.

Data: 2012-01-25 22:43:07
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem

Nie wygl±da, od razu mi siê z Loebem skojarzy³ http://www.youtube.com/watch?v=m1QmzO0ZhZ0 !

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 23:50:25
Autor: komar
Ostra jazda tikaczem
[...]

to jest fake. W miejscu cięcia i ujęcia na prędkościomierz auto stoi już z kołami w górze na lewarkach i mieli powietrze. Widać to po zachowaniu prekościomierza - nieliniowy ruch i nagłe skoki o 5km/h - typowe jak się ciut za mocno przyciśnie gaz gdy koła są w powietrzu. conajmniej połowa Vmaxów na YT w takich sztruclach jest tak nagrywana.

Data: 2012-01-26 13:30:49
Autor: MarcinJM
Ostra jazda tikaczem
[...]

A gdzie widzisz cos niezwyklego? Ot, kierownik naciska gaz na prostej i jedzie. Zamkniecie licznika to oszustwo.
Brandzlujesz sie niczym, malo tego zasmiecasz tymi gownami kilka grup.
Dorosnij w koncu.

MarcinJM

Data: 2012-01-26 12:38:06
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin MarcinJM
A gdzie widzisz cos niezwyklego? Ot, kierownik naciska gaz na prostej i
jedzie. Zamkniecie licznika to oszustwo.

Sam tak nie umiesz, ale zamiast docenić to krytykujesz. Zmówiłeś już Modlitwę Polaka?

zasmiecasz tymi gownami kilka grup.

Smacznego!

Data: 2012-01-26 13:43:33
Autor: MarcinJM
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-26 13:38, to pisze:
begin MarcinJM

A gdzie widzisz cos niezwyklego? Ot, kierownik naciska gaz na prostej i
jedzie. Zamkniecie licznika to oszustwo.

Sam tak nie umiesz, ale zamiast docenić to krytykujesz. Zmówiłeś już
ModlitwÄ™ Polaka?

Ale co tu jest do umienia?
Przed tym panem moge zdjac czapke z glowy: http://www.youtube.com/watch?v=_U5isCL83U4 z nieudawanym podziwem

zasmiecasz tymi gownami kilka grup.

Smacznego!

Tak jak mowilem: dorosnij.

MarcinJM

Data: 2012-01-26 12:55:33
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin MarcinJM
Ale co tu jest do umienia?

Ogarnia Tikacza jak mało kto przy tej prędkości, pokazuje, że dysponując odpowiednimi umiejętnościami, nawet Tikaczem można pojechać dużo szybciej niż inni i to zimą.

Przed tym panem moge zdjac czapke z glowy:
http://www.youtube.com/watch?v=_U5isCL83U4 z nieudawanym podziwem

I czym tu się zachwycać... Bardzo nieoptymalny tor przejazdu, to chyba rajd, a nie zawody w drifcie, nie? ;)

zasmiecasz tymi gownami kilka grup.

Smacznego!

Tak jak mowilem: dorosnij.

Ja mam dorosnąć? To Ty poruszasz na PMS (grupie o samochodach) temat gówna. Z tego co wiem zainteresowania fekalne są typowe dla kilkulatków. --

Data: 2012-01-27 16:57:26
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f20147f$0$1278$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pogratulować czego? Że kierowca jest idiotą, bo jedzie w terenie o dozwolonej prędkości nie większej niż 70km/h i wyprzedza pojazdy, które jadą zgodnie z prawem?
Poza tym co w tej jeździe jest godnego pogratulowania? Jazdy na prostym odcinku?
Lekki łuk czy nierówność nawierzchni i taki daje d.... , a później trzeba go skrobać z asfaltu lub wycinać z filarów mostu lub słupów.

Data: 2012-01-27 16:47:15
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi
Lekki łuk czy nierówność nawierzchni i taki daje d.... , a później
trzeba go skrobać z asfaltu lub wycinać z filarów mostu lub słupów.

Jak widać nie dał -- czyli test z umiejętności prowadzenia auta zdał na piątkę z plusem!

Data: 2012-01-27 18:04:19
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f22d512$0$1272$65785112news.neostrada.pl...

Lekki łuk czy nierówność nawierzchni i taki daje d.... , a później
trzeba go skrobać z asfaltu lub wycinać z filarów mostu lub słupów.

Jak widać nie dał -- czyli test z umiejętności prowadzenia auta zdał na
piÄ…tkÄ™ z plusem!

Najpierw to musiałby mieć okazję przejść taki test, aby można było mówić, że zdał go na piątkę z plusem. Tu takowego nie było, bo wcisnąć pedał gazu do dechy i trzymać prosto kierownicę to każdy dureń potrafi.
To, że się nie zabił i nie zabił nikogo innego, bo akurat był prosty odcinek drogi i dobra nawierzchnia jeszcze niczego nie dowodzi.
Chciałbym go zobaczyć i jego umiejętności na prawdziwym torze, gdzie trzeba kręcić kierownicą szybciej niż się myśli i myśleć dalej niż się widzi.

Data: 2012-01-27 17:11:03
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi
[...]

Mówisz tak, bo sam nie masz takich umiejętności i mu zazdrościsz.

Chciałbym go zobaczyć i jego umiejętności na prawdziwym torze, gdzie
trzeba kręcić kierownicą szybciej niż się myśli i myśleć dalej niż się
widzi.

Pewnie na torze objechałby Cię z palcem w dupie!

Data: 2012-01-27 19:07:47
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f22daa7$0$1272$65785112news.neostrada.pl...

Mówisz tak, bo sam nie masz takich umiejętności i mu zazdrościsz.

Kolego jakich umiejętności? O czym Ty w ogóle pier.....?
Już ktoś Ci tu napisał, abyś dorósł.

W Twojej - na pewno :)

Data: 2012-01-27 19:55:34
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi
Mówisz tak, bo sam nie masz takich umiejętności i mu zazdrościsz.

Kolego jakich umiejętności?

PozwalajÄ…cych na jazdÄ™ 190 km/h Tico i to zimÄ….

O czym Ty w ogóle pier.....? Już ktoś Ci tu
napisał, abyś dorósł.

Ojejku! Nie zauważyłem! Gdybym zauważył, to na pewno bym już dorósł!

Pewnie na torze objechałby Cię z palcem w dupie!

W Twojej - na pewno :)

Dobrze siÄ™ czujesz?

Data: 2012-01-28 00:05:13
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f230136$0$1263$65785112news.neostrada.pl...

PozwalajÄ…cych na jazdÄ™ 190 km/h Tico i to zimÄ….

Wytłumacz mi co w tym jest takiego nadzywczajnego i zasługującego na takie pochwały?
Prosty odcinek drogi. Nawierzchnia czysta i sucha w dobrym stanie technicznym.

No fakt, że dla Tico uzyskanie takiej prędkości to nie lada wyczyn i zapewne nie jest to auto seryjne.
Ale podniecanie się tym, że potrafi jechać szybciej niż "inni" - tu do porównania .
Chłopie często widuję na drodze takich nieokrzesanych małolatów co to chcą przyszpanować.
Wisi mi to i w zupełności wystarczy pełna świadomość, że jadąc sobie spokojnie ciężkim vanem, wystarczy mi tylko delikatnie wcisnąć pedał gazu, aby ci wspaniali wyprzedzający mnię rajdowcy z tuningowanymi końcówkami wydechu, szpanujący szybką i niebezpieczną jazdą, powąchali spaliny z wydechu mojego auta :)
Co powiesz na temat przejechania odcinka 160km w przeciągu 1 godziny i 15 minut drogami krajowymi oraz powiatowymi z masą zakrętów poprzez wsie i miasta? Tak, to jeden z moich "wyczynów". Jednak nie uważam tego za wyczyn ani pokaz wielkich umiejętności, lecz za wielką głupotę z mojej strony. Zwłaszcza, że na tym odcinku musiałem przejeżdzać co chwilę przez tereny zabudowane, a do tego w niektórych miejscach byłem zmuszony zwalniać przed wysepkami spowalniającymi (zabijankami) do 120-140km/h, gdzie inni zwalniają do 40-50km/h.
Nie jechałem wtedy tylko dlatego, że miałem taką fanaberię, lecz konieczność dotarcia na czas, bo tak mnie obligowała podpisana umowa z klientami, a sprawę mi zawaliła firma kurierska, która się spóźniła z dostarczeniem części. Bagatela dowieźli mi je z opóźnieniem 9 godzin w stosunku do umówionego i opłaconego jako "expres" terminu. Później ja musiałem nadrabiać, aby zdążyć na czas do klienta. Oczywiście to mnie nie usprawiedliwia i z perspektywy czasu uważam swój wyczyn za wielką głupotę i brak odpowiedzialności.

Pewnie na torze objechałby Cię z palcem w dupie!

W Twojej - na pewno :)

Dobrze siÄ™ czujesz?

Ja bynajmniej nie mam palca w d.... tak jak Ty :)

Data: 2012-01-28 15:52:22
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 28-01-2012 00:05, Plumpi pisze:
Wyt³umacz mi co w tym jest takiego nadzywczajnego i zas³uguj±cego na
takie pochwa³y?
Prosty odcinek drogi. Nawierzchnia czysta i sucha w dobrym stanie
technicznym.
Dobrze siê czujesz?
Ja bynajmniej nie mam palca w d.... tak jak Ty :)

Ale z ciebie pustak jednak. TO robi sobie jaja, o czym by³o nawet kilka razy w tym w±tku, a ty dalej brniesz, dociekasz i umoralniasz.

--
Pawe³

Data: 2012-01-28 18:06:26
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
U¿ytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jg1251$d95$1mx1.internetia.pl...

Ale z ciebie pustak jednak. TO robi sobie jaja, o czym by³o nawet kilka razy w tym w±tku, a ty dalej brniesz, dociekasz i umoralniasz.

Kole¶, ja nie jestem wró¿k±, ¿eby wiedzieæ czy kto¶ pisze powa¿nie czy te¿ robi sobie jaja, zw³aszcza, ¿e nic nie wskazuje na to, ¿e jest to jednak kpina. To w jaki sposób ja odbieram jego wypowiedzi nie upowa¿nia Ciê do zwrotów typu "pustak" pod moim adresem. Takimi zwrotami mo¿esz siê zwracaæ do swojego ojca lub matki, o ile nie dostaniesz od nich po ryju za takie teksty.

Data: 2012-01-28 18:57:20
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 28-01-2012 18:06, Plumpi pisze:
Kole¶, ja nie jestem wró¿k±, ¿eby wiedzieæ czy kto¶ pisze powa¿nie czy
te¿ robi sobie jaja, zw³aszcza, ¿e nic nie wskazuje na to, ¿e jest to
jednak kpina. To w jaki sposób ja odbieram jego wypowiedzi nie upowa¿nia

Wró¿k± nie jeste¶ co widaæ, ale za to uwa¿asz siê za bystrego, co nie kole¶?

Ciê do zwrotów typu "pustak" pod moim adresem. Takimi zwrotami mo¿esz
siê zwracaæ do swojego ojca lub matki, o ile nie dostaniesz od nich po
ryju za takie teksty.

Sk±d wiesz, próbowa³e¶?

--
Pawe³

Data: 2012-01-28 19:53:57
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
U¿ytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jg1cvr$nsl$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie zwracam siê w ten sposób do ludzi dlatego, ¿e u mnie w domu nie by³o zwyczaju aby ktokolwiek w ten sposób siê wyra¿a³. W Twoim domu zapewne by³o inaczej? Wspó³czujê.

Data: 2012-01-28 19:57:22
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 28-01-2012 19:53, Plumpi pisze:
Sk±d wiesz, próbowa³e¶?
Nie zwracam siê w ten sposób do ludzi dlatego, ¿e u mnie w domu nie by³o
zwyczaju aby ktokolwiek w ten sposób siê wyra¿a³. W Twoim domu zapewne
by³o inaczej? Wspó³czujê.

A jak by¶ sam siebie okre¶li³?

--
Pawe³

Data: 2012-01-28 20:53:48
Autor: mushroom
Ostra jazda tikaczem
DoQ nabredzi³:

A jak by¶ sam siebie okre¶li³?

Jacu¶ Jajakoko.

Data: 2012-01-28 17:59:53
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi
Co powiesz na temat przejechania odcinka 160km w przeciÄ…gu 1 godziny i
15 minut drogami krajowymi oraz powiatowymi z masą zakrętów poprzez wsie
i miasta? Tak, to jeden z moich "wyczynów".

Fajnie, na tej zasadzie to ja mogę napisać, że poleciałem na miotle na księżyc. Masz jakiś dowód? A gość stuningował swoje Tico, pojechał z prędkością 190 km/h po śliskiej jezdni zimą i wszystko to udokumentował. Trzeba to docenić, szczególnie, że dzięki swoim umiejętnościom nie stworzył w zasadzie zagrożenia. Nie każdy tak potrafi.
Pewnie na torze objechałby Cię z palcem w dupie!

W Twojej - na pewno :)

Dobrze siÄ™ czujesz?

Ja bynajmniej nie mam palca w d.... tak jak Ty :)

Dlaczego pomawiasz mnie o trzymanie palca w dupie?

Data: 2012-01-28 19:54:32
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 28-01-2012 18:59, to pisze:
Ja bynajmniej nie mam palca w d.... tak jak Ty :)
Dlaczego pomawiasz mnie o trzymanie palca w dupie?

Zwróæ uwagê, ¿e to nastêpny osobnik z "oko³oodbytowymi" sk³onno¶ciami. Sporo ich ostatnio... Mo¿e nowe pos³y z Wiejskiej dodaj± odwagi :)

--
Pawe³

Data: 2012-01-28 19:07:01
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Zwróć uwagę, że to następny osobnik z "okołoodbytowymi" skłonnościami.
Sporo ich ostatnio... Może nowe posły z Wiejskiej dodają odwagi :)

Mogliby sobie założyć pl.rec.odbyt i tam pisać. :>

Data: 2012-01-28 20:11:55
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f244755$0$26685$65785112news.neostrada.pl...

Zwróć uwagę, że to następny osobnik z "okołoodbytowymi" skłonnościami.
Sporo ich ostatnio... Może nowe posły z Wiejskiej dodają odwagi :)

Mogliby sobie założyć pl.rec.odbyt i tam pisać. :>

Tyle, że to Tobie się śnią objazdy z palcem w dupie.

Data: 2012-01-28 19:16:15
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi

Data: 2012-01-28 21:57:25
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f24497f$0$26685$65785112news.neostrada.pl...

Tyle, że to Tobie się śnią objazdy z palcem w dupie.

Dobrze siÄ™ czujesz?

Zmień płytę, bo ta już zbyt porysowana.

Data: 2012-01-28 20:13:36
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
U¿ytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Fajnie, na tej zasadzie to ja mogê napisaæ, ¿e polecia³em na miotle na
ksiê¿yc. Masz jaki¶ dowód? A go¶æ stuningowa³ swoje Tico, pojecha³ z
prêdko¶ci± 190 km/h po ¶liskiej jezdni zim± i wszystko to udokumentowa³.

Te 190km/h to Ci siê tylko przy¶ni³o, a ¶lisko to zapewne mia³e¶ w majtach
:)
Ponadto nawet te 160km/h to mo¿e byæ tylko "fake" jak ju¿ kto¶ tu wspomnia³.

Trzeba to doceniæ, szczególnie, ¿e dziêki swoim umiejêtno¶ciom nie
stworzy³ w zasadzie zagro¿enia. Nie ka¿dy tak potrafi.

Zgadza siê, ¿e nie ka¿dy tak potrafi. Na szczê¶cie wiêkszo¶æ je¿d¿acych
po drogach kierowców, jednak ma rozum.

Pewnie na torze objecha³by Ciê z palcem w dupie!

W Twojej - na pewno :)

Dobrze siê czujesz?

Ja bynajmniej nie mam palca w d.... tak jak Ty :)

Dlaczego pomawiasz mnie o trzymanie palca w dupie?

A co? Zabola³o?
Ty tak¿e masz ci±gotki do fantazjowania i pomawiania innych:
"Sam tak nie umiesz, ale zamiast doceniæ to krytykujesz."
"Mówisz tak, bo sam nie masz takich umiejêtno¶ci i mu zazdro¶cisz."

Data: 2012-01-28 20:15:23
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 28-01-2012 20:13, Plumpi pisze:
Te 190km/h to Ci siê tylko przy¶ni³o, a ¶lisko to zapewne mia³e¶ w majtach
:)
Ponadto nawet te 160km/h to mo¿e byæ tylko "fake" jak ju¿ kto¶ tu
wspomnia³.
[ciach]

Mo¿na by z ciebie segment wybudowaæ...

--
Pawe³

Data: 2012-01-28 21:56:28
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
U¿ytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jg1hi6$51m$1mx1.internetia.pl...

Mo¿na by z ciebie segment wybudowaæ...

Gdybym by³ takim betonem jak Ty.

Data: 2012-01-28 22:35:56
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 28-01-2012 21:56, Plumpi pisze:
Mo¿na by z ciebie segment wybudowaæ...
Gdybym by³ takim betonem jak Ty.

Teraz modne s± pustaki.

--
Pawe³

Data: 2012-02-01 16:53:26
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi
Te 190km/h to Ci się tylko przyśniło

Tak, tak, widać dokładnie na filmie.

a ślisko to zapewne miałeś w
majtach :)

Kolejne pomówienie?

Dlaczego pomawiasz mnie o trzymanie palca w dupie?

A co? Zabolało?
Ty także masz ciągotki do fantazjowania i pomawiania innych: "Sam tak
nie umiesz, ale zamiast docenić to krytykujesz." "Mówisz tak, bo sam nie
masz takich umiejętności i mu zazdrościsz."

To jest moja uprawniona opinia na podstawie treści Twoich postów, Ty nie masz żadnych podstaw, żeby twierdzić, że "trzymam palec w dupie" albo, że "mam ślisko w majtach".

Data: 2012-02-01 19:20:53
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f296e06$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

Te 190km/h to Ci się tylko przyśniło

Tak, tak, widać dokładnie na filmie.

Przestań kłamać.
Jak dla mnie jesteś analfabetą, bo nie odróżniasz liczby 160 od liczby 190 i to jest moja uprawniona ocena na podstawie Twoich postów.
Jeżeli się z tym nie zgadzasz to udowodnij, że nie mam racji.

Data: 2012-02-01 20:32:23
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
[...]

Kłamstwo jest wtedy, gdy ktoś świadomie mija się z prawdą. Analfabeta to osoba, która nie potrafi czytać, więc gdy źle przeczyta, to mija się z prawdą nieświadomie. Jedno drugiemu, tak jakby, przeczy, więc zdecyduj się może, czy pomawiasz mnie o bycie kłamcą czy analfabetą.

Data: 2012-02-01 22:02:05
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 01-02-2012 21:32, to pisze:

K³amstwo jest wtedy, gdy kto¶ ¶wiadomie mija siê z prawd±. Analfabeta to
osoba, która nie potrafi czytaæ, wiêc gdy ¼le przeczyta, to mija siê z
prawd± nie¶wiadomie. Jedno drugiemu, tak jakby, przeczy, wiêc zdecyduj
siê mo¿e, czy pomawiasz mnie o bycie k³amc± czy analfabet±.

Daj mu siê zastanowiæ :D
http://www.youtube.com/watch?v=BVECpIxrR_0

--
Pawe³

Data: 2012-02-01 22:23:24
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f29a157$0$26685$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Na prędkościomierzu jak byk widnieje największa wartość prędkości 160 km/h.
Wskazówka prędkościomierza ledwo co wychodzi poza tę wartość.
Zwróciłem Ci uwagę na fakt, że się mylisz oraz, że widnieje tam wartość 160 a nie 190
Ty natomiast nadal się upierasz, że jest to 190
Zatem rodzą się pytania, które zadam wprost:
Jesteś kłamcą czy analfabetą?

Data: 2012-02-01 22:27:33
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi
[...]

Skoro nie ma już skali to skąd wiesz ile wskazuje wskazówka?

Ty natomiast nadal się upierasz, że jest to 190 Zatem rodzą się pytania,
które zadam wprost: Jesteś kłamcą czy analfabetą?

A Ty jesteÅ› szympansem czy pawianem?

Data: 2012-02-02 17:31:15
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f29bc55$0$1277$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To skąd Ty wiesz, że jest to 190 ?
Zapewne Ci się przyśniło :)

Ty natomiast nadal się upierasz, że jest to 190 Zatem rodzą się pytania,
które zadam wprost: Jesteś kłamcą czy analfabetą?

A Ty jesteÅ› szympansem czy pawianem?

Nie rób z siebie idoty i nie odpowiadaj tak kretyńskim pytaniem na pytanie.

Data: 2012-02-04 19:37:35
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi
To skąd Ty wiesz, że jest to 190 ?
Zapewne Ci się przyśniło :)

Przypatrz siÄ™ dobrze.
[...]

Moje pytanie nie jest bardziej kretyńskie od Twojego.

Data: 2012-02-04 22:19:04
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f2d88ff$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

To skąd Ty wiesz, że jest to 190 ?
Zapewne Ci się przyśniło :)

Przypatrz siÄ™ dobrze.

Uważasz, że jak będziesz powtarzał dalej swoje kłamstwa to stana się prawdą?

Moje pytanie nie jest bardziej kretyńskie od Twojego.

Są tylko na miarę Twojego rozumu, tak samo z resztą jak ta odpowiedź.

Data: 2012-02-05 00:52:46
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi
Moje pytanie nie jest bardziej kretyńskie od Twojego.

Są tylko na miarę Twojego rozumu, tak samo z resztą jak ta odpowiedź.

Pytania na miarę mojego rozumu to Ty raczej nie jesteś w stanie zadać. :-)

Data: 2012-01-27 18:13:35
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 27-01-2012 18:04, Plumpi pisze:
To, ¿e siê nie zabi³ i nie zabi³ nikogo innego, bo akurat by³ prosty
odcinek drogi i dobra nawierzchnia jeszcze niczego nie dowodzi.

Nie zabi³ bo mia³ do¶wiadczenie i zdrowy rozs±dek. Móg³ jechaæ ponad 200 a ograniczy³ siê do 190 znaj±c u³omno¶ci 12" opon.

Chcia³bym go zobaczyæ i jego umiejêtno¶ci na prawdziwym torze, gdzie
trzeba krêciæ kierownic± szybciej ni¿ siê my¶li i my¶leæ dalej ni¿ siê
widzi.

Bo ci rajdofcy to najpierw krêc±, a potem dopiero my¶l±. Zupe³nie jak tirowcy.

--
Pawe³

Data: 2012-01-27 19:34:41
Autor: Adam P³aszczyca
Ostra jazda tikaczem
Dnia Fri, 27 Jan 2012 16:57:26 +0100, Plumpi napisa³(a):

Poza tym co w tej je¼dzie jest godnego pogratulowania? Jazdy na prostym odcinku?
Lekki ³uk czy nierówno¶æ nawierzchni i taki daje d.... , a pó¼niej trzeba go skrobaæ z asfaltu lub wycinaæ z filarów mostu lub s³upów.

Jacusiu, jakby¶ Ty tak jecha³, to z pewno¶ci±. Ale kierowca posiadaj±cy
umiejêtno¶ci ju¿ nie. --
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Ostra jazda tikaczem