Ostra jazda tikaczem

Data: 2012-01-25 16:04:30
Autor: ...::QRT::...
Ostra jazda tikaczem
Dnia 25 Jan 2012 14:41:03 GMT, to napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=Dla4UDP7JkY

Trzeba uczciwie pogratulować kierowcy znakomitych umiejętności prowadzenia auta. Jak widać nawet niepozorne Tico z prawdziwym, polskim prędkościomierzem może zostawić w tyle wiele zachodnich złomów. A dlaczego? Bo najważniejsza jest wkładka pomiędzy kierownica, a pedałami!

w kontekscie tego co napisałeś spodziewałem sie czegoś więcej niż jazda po
prostej…

Data: 2012-01-25 15:12:14
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin ...::QRT::...
w kontekscie tego co napisałeś spodziewałem sie czegoś więcej niż jazda
po prostej…

Pewnie sam tak nie umiesz i zazdrościsz kierowcy umiejętności... Ech, ta polska zawiść. :/

Data: 2012-01-25 16:14:50
Autor: Lewis
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 16:12, to pisze:
begin ...::QRT::...

w kontekscie tego co napisałeś spodziewałem sie czegoś więcej niż jazda
po prostej…

Pewnie sam tak nie umiesz i zazdrościsz kierowcy umiejętności... Ech, ta
polska zawiść. :/

Hmm a możesz powiedzieć w której sekundzie filmu widać te szczególne umiejętności wkładki?

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-01-25 15:32:01
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Lewis
Hmm a możesz powiedzieć w której sekundzie filmu widać te szczególne
umiejętności wkładki?

0:25-0:30

Data: 2012-01-25 16:22:43
Autor: RoMan Mandziejewicz
Ostra jazda tikaczem
Hello Lewis,

w kontekscie tego co napisa³eœ spodziewa³em sie czegoœ wiêcej ni¿ jazda
po prostej…
Pewnie sam tak nie umiesz i zazdroœcisz kierowcy umiejêtnoœci... Ech, ta
polska zawiϾ. :/
Hmm a mo¿esz powiedzieæ w której sekundzie filmu widaæ te szczególne
umiejêtnoœci wk³adki?

Umiejêtnoœæ dobrego podkrêcania prêdkoœciomierza? Zadziwiaj¹co niskie
obroty silnika, jak na 140km/h...

--
Best regards,

Data: 2012-01-25 22:13:48
Autor: szufla
Ostra jazda tikaczem
Umiejêtnoœæ dobrego podkrêcania prêdkoœciomierza? Zadziwiaj¹co niskie
obroty silnika, jak na 140km/h...

Czlowiku, z gorki bylo to zluzowal, nie ?

sz.

Data: 2012-01-25 21:16:31
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin szufla
Umiejêtnoœæ dobrego podkrêcania prêdkoœciomierza? Zadziwiaj¹co niskie
obroty silnika, jak na 140km/h...

Czlowiku, z gorki bylo to zluzowal, nie ?

Albo miał tuningową szkszynie.

Data: 2012-01-25 16:23:14
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 16:14, Lewis pisze:
Hmm a mo¿esz powiedzieæ w której sekundzie filmu widaæ te szczególne
umiejêtno¶ci wk³adki?

0:45min wyprzedzi³ z palcem w nosie terenówkê.

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 16:25:43
Autor: Lewis
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 16:23, DoQ pisze:
W dniu 25-01-2012 16:14, Lewis pisze:
Hmm a mo¿esz powiedzieæ w której sekundzie filmu widaæ te szczególne
umiejêtno¶ci wk³adki?

0:45min wyprzedzi³ z palcem w nosie terenówkê.

Bez kitu!! :D

--
Czê¶ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-01-25 16:20:02
Autor: ...::QRT::...
Ostra jazda tikaczem
Dnia 25 Jan 2012 15:12:14 GMT, to napisał(a):

begin ...::QRT::...

w kontekscie tego co napisałeś spodziewałem sie czegoś więcej niż jazda
po prostej…

Pewnie sam tak nie umiesz i zazdrościsz kierowcy umiejętności... Ech, ta polska zawiść. :/

znaczy nie wiem, może sie nie znam, ale uważasz iż jest tutaj czego
zazdrościć? Może miał dobre paliwo, może wykorzystał żeźbe terenu i tak poszło. Być
może to jakaś wiedza tajemna, w każdym razie kompletnie nie robi to na mnie
wrażenia. Jesli uważasz iż do bicia rekordów Vmax jest potrzba jakaś
specjalnych umiejętność poza odpowiednim przygotowaniem pojazdu to napisz o
co chodzi a chętnie. Ja zasadniczo nigdy nawet tego nie próbówałem bo
poprostu kompletnie mnie nie interesujÄ… takie "konkurencje" - ale jesli
widzisz w tym jakiś niezwykły kunszt to napisz na czym to polega a może
jeszcze docenie :P

Data: 2012-01-25 15:33:53
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin ...::QRT::...
Jesli uważasz iż do bicia rekordów Vmax jest potrzba
jakaś specjalnych umiejętność poza odpowiednim przygotowaniem pojazdu to
napisz o co chodzi a chętnie.

Przecież napisałem, że chodzi o umiejętności. Myślę, że filmik mówi sam za siebie.

Data: 2012-01-25 16:25:46
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 16:20, ...::QRT::... pisze:
wra¿enia. Jesli uwa¿asz i¿ do bicia rekordów Vmax jest potrzba jaka¶
specjalnych umiejêtno¶æ poza odpowiednim przygotowaniem pojazdu to napisz o
co chodzi a chêtnie. Ja zasadniczo nigdy nawet tego nie próbówa³em bo

http://pl.wikipedia.org/wiki/Thrust_SSC
No ale pewnie takie przedsiêwziêcie to nic wielkiego i pewnie umia³by¶ lepiej!

--
Pawe³

Data: 2012-01-25 15:35:57
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
http://pl.wikipedia.org/wiki/Thrust_SSC No ale pewnie takie
przedsięwzięcie to nic wielkiego i pewnie umiałbyś lepiej!

Dokładnie, popieram!

Data: 2012-01-25 16:26:29
Autor: AZ
Ostra jazda tikaczem
On 01/25/2012 04:20 PM, ...::QRT::... wrote:

[...]
Dzizas... Przecież to szydera największego szydercy i prześmiewcy PMS-u! Nie zauwazyłeś?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-25 15:54:39
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin AZ
Dzizas... Przecież to szydera największego szydercy i prześmiewcy PMS-u!

Nie bądź taki mądry, to było zupełnie poważnie! --

Data: 2012-01-25 21:52:15
Autor: AZ
Ostra jazda tikaczem
On 01/25/2012 04:54 PM, to wrote:
Dzizas... Przecież to szydera największego szydercy i prześmiewcy PMS-u!

Nie bądź taki mądry, to było zupełnie poważnie!

Nie pisz do mnie bo i tak nie widzÄ™ co piszesz bo mam CiÄ™ w kilfajlu!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-25 20:59:58
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin AZ
Nie pisz do mnie bo i tak nie widzÄ™ co piszesz bo mam CiÄ™ w kilfajlu!

PLONK!!!

Data: 2012-01-25 22:03:57
Autor: AZ
Ostra jazda tikaczem
On 01/25/2012 09:59 PM, to wrote:
Nie pisz do mnie bo i tak nie widzÄ™ co piszesz bo mam CiÄ™ w kilfajlu!

PLONK!!!

I wersewica czy jakoÅ› tak.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-25 21:05:13
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin AZ
PLONK!!!

I wersewica czy jakoÅ› tak.

PLONK2 WARNING!!!

Data: 2012-01-25 22:08:42
Autor: AZ
Ostra jazda tikaczem
On 01/25/2012 10:05 PM, to wrote:

I wersewica czy jakoÅ› tak.

PLONK2 WARNING!!!

Nawet koń podwójnie nie płonkuje ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-25 21:15:34
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin AZ
Nawet koń podwójnie nie płonkuje ;-)

KAPELUSZ PLÄ„K2 WARNINK2!

Data: 2012-01-25 16:31:02
Autor: ...::QRT::...
Ostra jazda tikaczem
Dnia Wed, 25 Jan 2012 16:26:29 +0100, AZ napisał(a):

[...]

rzadko PMS czytuje to wzięłam na poważnie…

Data: 2012-01-25 17:17:49
Autor: BydlÄ™
Ostra jazda tikaczem
On 2012-01-25 16:04:30 +0100, "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> said:

[...]

Niektórym ta umiejętność imponuje.
Ciekawszy jest jednak montaż nagrania nowego ze starym i niedziałający licznik przebiegu...

--
BydlÄ™

Data: 2012-01-25 18:56:42
Autor: tck

[...]