Ostra jazda tikaczem

Data: 2012-01-25 16:32:01
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 15:41, to pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=Dla4UDP7JkY>
Trzeba uczciwie pogratulować kierowcy znakomitych umiejętno¶ci
prowadzenia auta. Jak widać nawet niepozorne Tico z prawdziwym, polskim

Żeby osi±gn±ć 190km/h Tico (tak jak w tym filmie), trzeba założyć gaĽnik od Junaka żeby uzyskać moc znamionow± 62KM - tak że nie wiem czy tak zmodyfikowany bolid pozostaje jeszcze Ticem czy to już SAM.

--
Paweł

Data: 2012-01-25 15:35:23
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Żeby osiągnąć 190km/h Tico (tak jak w tym filmie), trzeba założyć gaźnik
od Junaka żeby uzyskać moc znamionową 62KM - tak że nie wiem czy tak
zmodyfikowany bolid pozostaje jeszcze Ticem czy to juĹĽ SAM.

Słaby z Ciebie tuningowiec. :/ Ja swego czasu w swoim założyłem trzy gaźniki od Komara (po jednym na każdy ZYLINDER) i osiągnąłem w ten sposób diabelską moc 65 KM!

Data: 2012-01-25 16:37:35
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 16:35, to pisze:
Słaby z Ciebie tuningowiec. :/ Ja swego czasu w swoim założyłem trzy
gaĽniki od Komara (po jednym na każdy ZYLINDER) i osi±gn±łem w ten sposób
diabelsk± moc 65 KM!

Musiałby¶ mi pokazać chomologację z chamowni żebym uwierzył.

--
Paweł

Data: 2012-01-25 15:48:16
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Słaby z Ciebie tuningowiec. :/ Ja swego czasu w swoim założyłem trzy
gaĹşniki od Komara (po jednym na kaĹĽdy ZYLINDER) i osiÄ…gnÄ…Ĺ‚em w ten
sposĂłb diabelskÄ… moc 65 KM!

Musiałbyś mi pokazać chomologację z chamowni żebym uwierzył.

ProszÄ™ bardzo:
http://www.rajdowypoznan.com/files/thumbs/t_wykres_110.jpg

Tutaj przed modami, po modach przebieg był taki sam, tylko cavallinów i niutkuf odpowiednio więcej!

Data: 2012-01-25 16:49:26
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 16:48, to pisze:
Musiałby¶ mi pokazać chomologację z chamowni żebym uwierzył.
Proszę bardzo:
http://www.rajdowypoznan.com/files/thumbs/t_wykres_110.jpg
Tutaj przed modami, po modach przebieg był taki sam, tylko cavallinów i
niutkuf odpowiednio więcej!

Zwracam chonor!! Szacuneczek. Ale powiedz, do takiej mocy to już musiałe¶ zastosować chyba inne mody - pewnie kłute tłoki dałe¶??

--
Paweł

Data: 2012-01-25 15:51:23
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Zwracam chonor!! Szacuneczek. Ale powiedz, do takiej mocy to juĹĽ
musiałeś zastosować chyba inne mody - pewnie kłute tłoki dałeś??

Tak, dałem już kłute tłoki, a oprócz tego splamowałem głowicę!

Data: 2012-01-25 16:52:50
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 16:51, to pisze:
Zwracam chonor!! Szacuneczek. Ale powiedz, do takiej mocy to już
musiałe¶ zastosować chyba inne mody - pewnie kłute tłoki dałe¶??
Tak, dałem już kłute tłoki, a oprócz tego splamowałem głowicę!

Zajebiaszczo. Mam nadzieję że dasz się karn±ć na zlociku.
Ja planuję dać duże hamulce od SC900 i felgi 13" u siebie w tym roku.

--
Paweł

Data: 2012-01-25 15:55:28
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Zajebiaszczo. Mam nadzieję że dasz się karnąć na zlociku.

Nie ma problema!

Ja planuję dać
duĹĽe hamulce od SC900 i felgi 13" u siebie w tym roku.

A masz juĹĽ owiewki Heko i krzyĹĽe na chalogenach?

Data: 2012-01-25 16:59:57
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 16:55, to pisze:

Ja planuję dać
duże hamulce od SC900 i felgi 13" u siebie w tym roku.
A masz już owiewki Heko i krzyże na chalogenach?

Nie stety nie miałem kasy na Heko. Zrobiłem sobie owiewki z plastikowych półek z lodówki. Jak doci±ć i umocować opisałem na forum http://www.klubtico.org. Chalogenów nie stety nie posiadam ;'((

--
Paweł

Data: 2012-01-25 16:02:45
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Nie stety nie miałem kasy na Heko. Zrobiłem sobie owiewki z plastikowych
półek z lodówki. Jak dociąć i umocować opisałem na forum
http://www.klubtico.org. ChalogenĂłw nie stety nie posiadam ;'((

Spoczko kolego karzdy sobie radzi jak morze. Gratki za kreatywność!!! A jaka motorownia tam u Ciebie w siedzi jeśli morzna zapytać???

Data: 2012-01-25 17:06:45
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 17:02, to pisze:
Nie stety nie miałem kasy na Heko. Zrobiłem sobie owiewki z plastikowych
półek z lodówki. Jak doci±ć i umocować opisałem na forum
http://www.klubtico.org. Chalogenów nie stety nie posiadam ;'((
Spoczko kolego karzdy sobie radzi jak morze. Gratki za kreatywno¶ć!!! A
jaka motorownia tam u Ciebie w siedzi je¶li morzna zapytać???

Ja mam klasyczne 0,796 litra z gaĽnikiem od Junaka, dodałem dwa pływaki jeszcze żeby na ciasnych zakrętach nie przelewał. Mam też such± miskę olejow± bo nałożyłem ostatnio nowy silikon.

--
Paweł

Data: 2012-01-25 16:08:46
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Ja mam klasyczne 0,796 litra z gaźnikiem od Junaka, dodałem dwa pływaki
jeszcze żeby na ciasnych zakrętach nie przelewał. Mam też suchą miskę
olejową bo nałożyłem ostatnio nowy silikon.

A powiec mi kolego jak sucha miska wspułpracuje z kłutymi tłukami? Nie ma rzadnych problemuw? Czy jeszcze nie masz kłutych?

Data: 2012-01-25 17:12:40
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 17:08, to pisze:
[...]

Tłoki mog± uderzać w miskę, ale nie mam pewno¶ci. Zapytaj na forum!!

--
Paweł

Data: 2012-01-25 16:13:59
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Tłoki mogą uderzać w miskę, ale nie mam pewności. Zapytaj na forum!!

Spoczko, jak są kłute to im chyba nie szkodzi??? --

Data: 2012-01-25 17:14:46
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 17:13, to pisze:
Tłoki mog± uderzać w miskę, ale nie mam pewno¶ci. Zapytaj na forum!!
Spoczko, jak s± kłute to im chyba nie szkodzi???

Je¶li masz mosienżne to raczej na bank nie!!!1

--
Paweł

Data: 2012-01-25 16:16:24
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Jeśli masz mosienżne to raczej na bank nie!!!1

Tak mam z mosiondzu i dodatkowo jeszcze chonowane. Czyli powinny wyczymać!!!

Data: 2012-01-25 20:30:25
Autor: Przemysław Czaja
Ostra jazda tikaczem
UĹĽytkownik "to"

Obaj z DoQ czyścicie mi monitor :)

Data: 2012-01-25 17:10:06
Autor: Slawek Kotynski
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 17:02, to pisze:
jeśli morzna zapytać???

"An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time
with [...] fools." -- Ernest Hemingway

Aha! Idę się napić.
mjk

Data: 2012-01-25 16:12:36
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Slawek Kotynski
Aha! Idę się napić.

Wypij za nasze zdrowje!

Data: 2012-01-25 21:53:45
Autor: AZ
Ostra jazda tikaczem
On 01/25/2012 05:12 PM, to wrote:
Aha! Idę się napić.

Wypij za nasze zdrowje!

Zdrowi to byśmy byli gdyby kris_poland pił za nasze zdrowie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-25 21:00:25
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin AZ
Zdrowi to byśmy byli gdyby kris_poland pił za nasze zdrowie.

Wtedy bylibyśmy co najmniej nieśmiertelni. ;)

Data: 2012-01-25 22:17:15
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 21:53, AZ pisze:
Wypij za nasze zdrowje!
Zdrowi to by¶my byli gdyby kris_poland pił za nasze zdrowie.

Pół PMSu pije dzi¶ wieczorem, a rano będ± jechać opłotkami żeby czasem nie spotkać patrolu. Módlmy się za ich prawa jazdy!

--
Paweł

Data: 2012-01-25 21:19:53
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Pół PMSu pije dziś wieczorem, a rano będą jechać opłotkami żeby czasem
nie spotkać patrolu. Módlmy się za ich prawa jazdy!

Teraz i na wieki, wiekuw, ament!

Data: 2012-01-25 22:24:03
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 22:19, to pisze:
Pół PMSu pije dzi¶ wieczorem, a rano będ± jechać opłotkami żeby czasem
nie spotkać patrolu. Módlmy się za ich prawa jazdy!
Teraz i na wieki, wiekuw, ament!

Pan proboszcz obiecał w najbliższ± niedzielę odprawić mszę w intencji połówki promila u karzdego kierowcy! Wszak polak-wengier dwa bratanki!

--
Paweł

Data: 2012-01-25 21:48:21
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Pół PMSu pije dziś wieczorem, a rano będą jechać opłotkami żeby czasem
nie spotkać patrolu. Módlmy się za ich prawa jazdy!
Teraz i na wieki, wiekuw, ament!

Pan proboszcz obiecał w najbliższą niedzielę odprawić mszę w intencji
połówki promila u karzdego kierowcy! Wszak polak-wengier dwa bratanki!

Bardzo słuszna idea ekscelensji, potwierdza to nawet przysłowiowa genś z przysłowia "polacy nie gensi, własnom flaszke majom".

Data: 2012-01-29 23:17:56
Autor: jerzu
Ostra jazda tikaczem
On Wed, 25 Jan 2012 21:53:45 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com>
wrote:

Zdrowi to by¶my byli gdyby kris_poland pił za nasze zdrowie.

Lepiej nie, jemu na zdrowie nie wychodzi, a co dopiero nam?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-25 17:13:31
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 17:10, Slawek Kotynski pisze:
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time
with [...] fools." -- Ernest Hemingway
Aha! Idę się napić.

Zamiast pić, wzi±łby¶ słownik ortograficzny !

--
Paweł

Data: 2012-01-25 16:14:53
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Aha! Idę się napić.

Zamiast pić, wziąłbyś słownik ortograficzny !

Ech, analfabeci nam się mnorzą. :/ Ale trudno się dziwić, jak wolą flaszkę ot słownika!!!

Data: 2012-01-25 17:15:39
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 17:14, to pisze:
Ech, analfabeci nam się mnorz±. :/ Ale trudno się dziwić, jak wol±
flaszkę ot słownika!!!

Nie chciało się nosić teczki, trzeba nosić buteleczki!!

--
Paweł

Data: 2012-01-25 16:18:23
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Ech, analfabeci nam się mnorzą. :/ Ale trudno się dziwić, jak wolą
flaszkę ot słownika!!!

Nie chciało się nosić teczki, trzeba nosić buteleczki!!

Alkoholism to jest choroba, wymienka rzołondek a puźniej głowa!!!

Data: 2012-01-25 17:22:14
Autor: Slawek Kotynski
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 17:14, to pisze:
[...]

Młodzi, wykształceni! Wypisz wymaluj elektorat PO i Palikota.
mjk

Data: 2012-01-25 18:09:04
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 17:22, Slawek Kotynski pisze:
Ech, analfabeci nam się mnorz±. :/ Ale trudno się dziwić, jak wol±
flaszkę ot słownika!!!
Młodzi, wykształceni! Wypisz wymaluj elektorat PO i Palikota.

Aby nachlać się i naubliżać - wypisz wymaluj elektorat PiSu i Samoobrony!

--
Paweł

Data: 2012-01-25 17:10:52
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Aby nachlać się i naubliżać - wypisz wymaluj elektorat PiSu i
Samoobrony!

Amen. Nie ma sensu gadadĹş z trollem!

Data: 2012-01-25 18:14:17
Autor: Slawek Kotynski
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 18:09, DoQ pisze:
[...]

A gdzie ja ubliżałem? Że "młodzi, wykształceni"?

mjk

Data: 2012-01-25 18:16:45
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 18:14, Slawek Kotynski pisze:
Aby nachlać się i naubliżać - wypisz wymaluj elektorat PiSu i Samoobrony!
A gdzie ja ubliżałem? Że "młodzi, wykształceni"?

O a teraz będziesz rżn±ł głupa że to niby nie było pejoratywne okreslenie, co?

--
Paweł

Data: 2012-01-25 17:19:11
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
A gdzie ja ubliżałem? Że "młodzi, wykształceni"?

O a teraz będziesz rżnął głupa że to niby nie było pejoratywne
okreslenie, co?

Na Twoim miejscu bym go pozwał za obrazę uczuć religijnych. W końcu Pan Jezus nie był chyba wykształcony?!

Data: 2012-01-25 18:21:07
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 18:19, to pisze:
[...]

Ublirzył mi tym palikotem. Ja jako polak-katolik nie życzę sobie aby kto¶ mnie wi±zał z tym szatanist±.

--
Paweł

Data: 2012-01-25 17:26:30
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Ublirzył mi tym palikotem. Ja jako polak-katolik nie życzę sobie aby
ktoś mnie wiązał z tym szatanistą.

Dokładnie, niestety jak widać cywilizacja śmierci i alkoholizm coraz śmielej puka do wrót internetu!

Data: 2012-01-25 18:26:57
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 18:26, to pisze:
Ublirzył mi tym palikotem. Ja jako polak-katolik nie życzę sobie aby
kto¶ mnie wi±zał z tym szatanist±.
Dokładnie, niestety jak widać cywilizacja ¶mierci i alkoholizm coraz
¶mielej puka do wrót internetu!

Ament!

--
Paweł

Data: 2012-01-25 17:28:13
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Ament!

Dokładnie, JP202 przewraca się w grobie. :/

Data: 2012-01-25 17:03:54
Autor: Slawek Kotynski
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 16:59, DoQ pisze:
Chalogenów nie stety

Poddajem siem :(
mjk

Data: 2012-01-29 23:20:11
Autor: jerzu
Ostra jazda tikaczem
On Wed, 25 Jan 2012 16:59:57 +0100, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Nie stety nie miałem kasy na Heko. Zrobiłem sobie owiewki z plastikowych półek z lodówki.

Lepsiejsze s± z 5 litrowych baniaków po wodzie. A deb¶ciaki robi± z
butli po darze natury.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-25 17:01:38
Autor: Slawek Kotynski
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 16:55, to pisze:
krzyĹĽe na chalogenach?

Czemu nie kszyrze?

mjk

Data: 2012-01-25 16:03:15
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Slawek Kotynski
Czemu nie kszyrze?

Naucz się pisać, a potem wruć, ok?

Data: 2012-01-26 01:54:07
Autor: Sebastian Kaliszewski
Ostra jazda tikaczem
to wrote:

begin Slawek Kotynski

Czemu nie kszyrze?

Naucz się pisać, a potem wruć, ok?

Sam sie nałucz! Jeden głópszy od drógiego!
 pisze siÄ™ kszyĹĽe!! :)14

Data: 2012-01-26 12:04:32
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Sebastian Kaliszewski
Czemu nie kszyrze?

Naucz się pisać, a potem wruć, ok?

Sam sie nałucz! Jeden głópszy od drógiego!
 pisze siÄ™ kszyĹĽe!! :)14

Nie połuczaj mnie analfabecie, ok?!

Data: 2012-01-26 18:19:41
Autor: .Peeter
Ostra jazda tikaczem
"to" wrote:
Nie połuczaj mnie analfabecie, ok?!

Ja nie rozumie po co wy sie kłucicie, pszestańcie sie kłucić,
tylko ićdzie do gararzu gżebać przy swoim tico! A potem fajnie
jak napirzecie na forumach co kulerskiego zrobiliśće!

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2012-01-27 10:03:15
Autor: Sebastian Kaliszewski
Ostra jazda tikaczem
to wrote:
> begin Sebastian Kaliszewski

> Nie połuczaj mnie analfabecie, ok?!

Sam se jeztes analfabet!!

Czeba było w szkole nie spać. :)17 spał se taki analbafet i se wkapsle gral pod łafkoł a potem mondrych połucza!! :)4 :)4 :)4

Kto jest za wyĹĽuceniem i zbananowaniem tROLLA tO niech sie dopisĂłje !!1

NIE DLA TROLĂ“F !!1 :)4 :)17 :)4

Data: 2012-01-25 16:59:20
Autor: Slawek Kotynski
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 16:49, DoQ pisze:
Zwracam chonor!!

O rzeż kórfa!

mjk

Data: 2012-01-25 20:58:37
Autor: Grejon
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 16:35, to pisze:

Słaby z Ciebie tuningowiec. :/ Ja swego czasu w swoim założyłem trzy
gaĽniki od Komara (po jednym na każdy ZYLINDER) i osi±gn±łem w ten sposób
diabelsk± moc 65 KM!

I pewnie ci się lusterka składały przy vmax?

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-01-25 20:05:40
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Grejon
[...]

Skąd wiedziałeś?

Data: 2012-01-26 18:21:08
Autor: .Peeter
Ostra jazda tikaczem
"to":
I pewnie ci się lusterka składały przy vmax?
Skąd wiedziałeś?

Jest na to fajowy mod! Montujesz sprenrzynki w lusterkach
i pszy 180 zaczynajom furkotać jak uszy spaniela.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2012-01-25 21:07:31
Autor: Artur Ma¶l±g
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 20:58, Grejon pisze:
[...]

Wygl±da na to, że owszem - lusterka się złożyły, stracił siłę no¶n±
i nawet gaĽniki od Komara nie pomogły. Pozostało tylko ¶miecenie
na pms z coraz to bardziej na siłę wymy¶lanymi "szyderstwami".
¦mieszno było przez chwilę - ci±g dalszy widzimy.

Data: 2012-01-25 20:10:40
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Artur Maśląg
Wygląda na to, że owszem - lusterka się złożyły, stracił siłę nośną i
nawet gaźniki od Komara nie pomogły. Pozostało tylko śmiecenie na pms z
coraz to bardziej na siłę wymyślanymi "szyderstwami". Śmieszno było
przez chwilÄ™ - ciÄ…g dalszy widzimy.

Fuczak, nie ekscytuj siÄ™ tak, bo Ci futro wylinieje. :>

Data: 2012-01-25 22:55:29
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 25-01-2012 21:07, Artur Ma¶l±g pisze:
[...]

Dokładnie! Należy administracyjnie zbanować kilka osób żeby nie ¶mieciły na forum!

--
Paweł

Data: 2012-01-25 21:57:29
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Dokładnie! Należy administracyjnie zbanować kilka osób żeby nie śmieciły
na forum!

Ament!

Data: 2012-01-26 08:13:06
Autor: Artur Ma¶l±g
Ostra jazda tikaczem
W dniu 2012-01-25 22:55, DoQ pisze:
[...]

Pms to nie forum i nie pisałem o banowaniu kogokolwiek. To o czym
pisałem zacytowałe¶.

--
Jutro to dzi¶, tyle że jutro.

Data: 2012-01-26 12:38:45
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Artur Maśląg
Pms to nie forum i nie pisałem o banowaniu kogokolwiek. To o czym
pisałem zacytowałeś.

Dobra Fuczak, nie kombinuj, bo dostaniesz OSTA!

Data: 2012-01-27 18:09:15
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 26-01-2012 08:13, Artur Ma¶l±g pisze:
Dokładnie! Należy administracyjnie zbanować kilka osób żeby nie ¶mieciły
na forum!
Pms to nie forum i nie pisałem o banowaniu kogokolwiek. To o czym
pisałem zacytowałe¶.

Ja bym zbanował tych palantów DoQ i to!

--
Paweł

Data: 2012-01-27 17:11:39
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Ja bym zbanował tych palantów DoQ i to!

Ja teĹĽ. Za bardzo siÄ™ panoszÄ… na tym forumie!

Data: 2012-01-27 20:04:32
Autor: ACTA
Ostra jazda tikaczem
UĹĽytkownik "to"

Ja bym zbanował tych palantów DoQ i to!

Ja teĹĽ. Za bardzo siÄ™ panoszÄ… na tym forumie!

nie bujcie sie

Data: 2012-01-29 23:22:30
Autor: jerzu
Ostra jazda tikaczem
On Wed, 25 Jan 2012 20:58:37 +0100, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

I pewnie ci się lusterka składały przy vmax?

Nie składały, zmieniały geometrię :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-29 23:47:11
Autor: Tomasz Pyra
Ostra jazda tikaczem
On Wed, 25 Jan 2012 20:58:37 +0100, Grejon wrote:

[...]

W Cinquecento przy około 180km/h (prawdziwe, nie żadne tam cuda
prędko¶ciomierzowe) istotnie lusterka się składały.

Ostra jazda tikaczem