Ostra jazda tikaczem

Data: 2012-01-27 16:57:26
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f20147f$0$1278$65785112news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=Dla4UDP7JkY

Trzeba uczciwie pogratulować kierowcy znakomitych umiejętności
prowadzenia auta. Jak widać nawet niepozorne Tico z prawdziwym, polskim
prędkościomierzem może zostawić w tyle wiele zachodnich złomów. A
dlaczego? Bo najważniejsza jest wkładka pomiędzy kierownica, a pedałami!

Pogratulować czego? Że kierowca jest idiotą, bo jedzie w terenie o dozwolonej prędkości nie większej niż 70km/h i wyprzedza pojazdy, które jadą zgodnie z prawem?
Poza tym co w tej jeździe jest godnego pogratulowania? Jazdy na prostym odcinku?
Lekki łuk czy nierówność nawierzchni i taki daje d.... , a później trzeba go skrobać z asfaltu lub wycinać z filarów mostu lub słupów.

Data: 2012-01-27 16:47:15
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi
Lekki łuk czy nierówność nawierzchni i taki daje d.... , a później
trzeba go skrobać z asfaltu lub wycinać z filarów mostu lub słupów.

Jak widać nie dał -- czyli test z umiejętności prowadzenia auta zdał na piątkę z plusem!

Data: 2012-01-27 18:04:19
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f22d512$0$1272$65785112news.neostrada.pl...

Lekki łuk czy nierówność nawierzchni i taki daje d.... , a później
trzeba go skrobać z asfaltu lub wycinać z filarów mostu lub słupów.

Jak widać nie dał -- czyli test z umiejętności prowadzenia auta zdał na
piÄ…tkÄ™ z plusem!

Najpierw to musiałby mieć okazję przejść taki test, aby można było mówić, że zdał go na piątkę z plusem. Tu takowego nie było, bo wcisnąć pedał gazu do dechy i trzymać prosto kierownicę to każdy dureń potrafi.
To, że się nie zabił i nie zabił nikogo innego, bo akurat był prosty odcinek drogi i dobra nawierzchnia jeszcze niczego nie dowodzi.
Chciałbym go zobaczyć i jego umiejętności na prawdziwym torze, gdzie trzeba kręcić kierownicą szybciej niż się myśli i myśleć dalej niż się widzi.

Data: 2012-01-27 17:11:03
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi
[...]

Mówisz tak, bo sam nie masz takich umiejętności i mu zazdrościsz.

Chciałbym go zobaczyć i jego umiejętności na prawdziwym torze, gdzie
trzeba kręcić kierownicą szybciej niż się myśli i myśleć dalej niż się
widzi.

Pewnie na torze objechałby Cię z palcem w dupie!

Data: 2012-01-27 19:07:47
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f22daa7$0$1272$65785112news.neostrada.pl...

Mówisz tak, bo sam nie masz takich umiejętności i mu zazdrościsz.

Kolego jakich umiejętności? O czym Ty w ogóle pier.....?
Już ktoś Ci tu napisał, abyś dorósł.

W Twojej - na pewno :)

Data: 2012-01-27 19:55:34
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi
Mówisz tak, bo sam nie masz takich umiejętności i mu zazdrościsz.

Kolego jakich umiejętności?

PozwalajÄ…cych na jazdÄ™ 190 km/h Tico i to zimÄ….

O czym Ty w ogóle pier.....? Już ktoś Ci tu
napisał, abyś dorósł.

Ojejku! Nie zauważyłem! Gdybym zauważył, to na pewno bym już dorósł!

Pewnie na torze objechałby Cię z palcem w dupie!

W Twojej - na pewno :)

Dobrze siÄ™ czujesz?

Data: 2012-01-28 00:05:13
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f230136$0$1263$65785112news.neostrada.pl...

PozwalajÄ…cych na jazdÄ™ 190 km/h Tico i to zimÄ….

Wytłumacz mi co w tym jest takiego nadzywczajnego i zasługującego na takie pochwały?
Prosty odcinek drogi. Nawierzchnia czysta i sucha w dobrym stanie technicznym.

No fakt, że dla Tico uzyskanie takiej prędkości to nie lada wyczyn i zapewne nie jest to auto seryjne.
Ale podniecanie się tym, że potrafi jechać szybciej niż "inni" - tu do porównania .
Chłopie często widuję na drodze takich nieokrzesanych małolatów co to chcą przyszpanować.
Wisi mi to i w zupełności wystarczy pełna świadomość, że jadąc sobie spokojnie ciężkim vanem, wystarczy mi tylko delikatnie wcisnąć pedał gazu, aby ci wspaniali wyprzedzający mnię rajdowcy z tuningowanymi końcówkami wydechu, szpanujący szybką i niebezpieczną jazdą, powąchali spaliny z wydechu mojego auta :)
Co powiesz na temat przejechania odcinka 160km w przeciągu 1 godziny i 15 minut drogami krajowymi oraz powiatowymi z masą zakrętów poprzez wsie i miasta? Tak, to jeden z moich "wyczynów". Jednak nie uważam tego za wyczyn ani pokaz wielkich umiejętności, lecz za wielką głupotę z mojej strony. Zwłaszcza, że na tym odcinku musiałem przejeżdzać co chwilę przez tereny zabudowane, a do tego w niektórych miejscach byłem zmuszony zwalniać przed wysepkami spowalniającymi (zabijankami) do 120-140km/h, gdzie inni zwalniają do 40-50km/h.
Nie jechałem wtedy tylko dlatego, że miałem taką fanaberię, lecz konieczność dotarcia na czas, bo tak mnie obligowała podpisana umowa z klientami, a sprawę mi zawaliła firma kurierska, która się spóźniła z dostarczeniem części. Bagatela dowieźli mi je z opóźnieniem 9 godzin w stosunku do umówionego i opłaconego jako "expres" terminu. Później ja musiałem nadrabiać, aby zdążyć na czas do klienta. Oczywiście to mnie nie usprawiedliwia i z perspektywy czasu uważam swój wyczyn za wielką głupotę i brak odpowiedzialności.

Pewnie na torze objechałby Cię z palcem w dupie!

W Twojej - na pewno :)

Dobrze siÄ™ czujesz?

Ja bynajmniej nie mam palca w d.... tak jak Ty :)

Data: 2012-01-28 15:52:22
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 28-01-2012 00:05, Plumpi pisze:
Wyt³umacz mi co w tym jest takiego nadzywczajnego i zas³uguj±cego na
takie pochwa³y?
Prosty odcinek drogi. Nawierzchnia czysta i sucha w dobrym stanie
technicznym.
Dobrze siê czujesz?
Ja bynajmniej nie mam palca w d.... tak jak Ty :)

Ale z ciebie pustak jednak. TO robi sobie jaja, o czym by³o nawet kilka razy w tym w±tku, a ty dalej brniesz, dociekasz i umoralniasz.

--
Pawe³

Data: 2012-01-28 18:06:26
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
U¿ytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jg1251$d95$1mx1.internetia.pl...

Ale z ciebie pustak jednak. TO robi sobie jaja, o czym by³o nawet kilka razy w tym w±tku, a ty dalej brniesz, dociekasz i umoralniasz.

Kole¶, ja nie jestem wró¿k±, ¿eby wiedzieæ czy kto¶ pisze powa¿nie czy te¿ robi sobie jaja, zw³aszcza, ¿e nic nie wskazuje na to, ¿e jest to jednak kpina. To w jaki sposób ja odbieram jego wypowiedzi nie upowa¿nia Ciê do zwrotów typu "pustak" pod moim adresem. Takimi zwrotami mo¿esz siê zwracaæ do swojego ojca lub matki, o ile nie dostaniesz od nich po ryju za takie teksty.

Data: 2012-01-28 18:57:20
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 28-01-2012 18:06, Plumpi pisze:
Kole¶, ja nie jestem wró¿k±, ¿eby wiedzieæ czy kto¶ pisze powa¿nie czy
te¿ robi sobie jaja, zw³aszcza, ¿e nic nie wskazuje na to, ¿e jest to
jednak kpina. To w jaki sposób ja odbieram jego wypowiedzi nie upowa¿nia

Wró¿k± nie jeste¶ co widaæ, ale za to uwa¿asz siê za bystrego, co nie kole¶?

Ciê do zwrotów typu "pustak" pod moim adresem. Takimi zwrotami mo¿esz
siê zwracaæ do swojego ojca lub matki, o ile nie dostaniesz od nich po
ryju za takie teksty.

Sk±d wiesz, próbowa³e¶?

--
Pawe³

Data: 2012-01-28 19:53:57
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
U¿ytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jg1cvr$nsl$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie zwracam siê w ten sposób do ludzi dlatego, ¿e u mnie w domu nie by³o zwyczaju aby ktokolwiek w ten sposób siê wyra¿a³. W Twoim domu zapewne by³o inaczej? Wspó³czujê.

Data: 2012-01-28 19:57:22
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 28-01-2012 19:53, Plumpi pisze:
Sk±d wiesz, próbowa³e¶?
Nie zwracam siê w ten sposób do ludzi dlatego, ¿e u mnie w domu nie by³o
zwyczaju aby ktokolwiek w ten sposób siê wyra¿a³. W Twoim domu zapewne
by³o inaczej? Wspó³czujê.

A jak by¶ sam siebie okre¶li³?

--
Pawe³

Data: 2012-01-28 20:53:48
Autor: mushroom
Ostra jazda tikaczem
DoQ nabredzi³:

A jak by¶ sam siebie okre¶li³?

Jacu¶ Jajakoko.

Data: 2012-01-28 17:59:53
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi
Co powiesz na temat przejechania odcinka 160km w przeciÄ…gu 1 godziny i
15 minut drogami krajowymi oraz powiatowymi z masą zakrętów poprzez wsie
i miasta? Tak, to jeden z moich "wyczynów".

Fajnie, na tej zasadzie to ja mogę napisać, że poleciałem na miotle na księżyc. Masz jakiś dowód? A gość stuningował swoje Tico, pojechał z prędkością 190 km/h po śliskiej jezdni zimą i wszystko to udokumentował. Trzeba to docenić, szczególnie, że dzięki swoim umiejętnościom nie stworzył w zasadzie zagrożenia. Nie każdy tak potrafi.
Pewnie na torze objechałby Cię z palcem w dupie!

W Twojej - na pewno :)

Dobrze siÄ™ czujesz?

Ja bynajmniej nie mam palca w d.... tak jak Ty :)

Dlaczego pomawiasz mnie o trzymanie palca w dupie?

Data: 2012-01-28 19:54:32
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 28-01-2012 18:59, to pisze:
Ja bynajmniej nie mam palca w d.... tak jak Ty :)
Dlaczego pomawiasz mnie o trzymanie palca w dupie?

Zwróæ uwagê, ¿e to nastêpny osobnik z "oko³oodbytowymi" sk³onno¶ciami. Sporo ich ostatnio... Mo¿e nowe pos³y z Wiejskiej dodaj± odwagi :)

--
Pawe³

Data: 2012-01-28 19:07:01
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin DoQ
Zwróć uwagę, że to następny osobnik z "okołoodbytowymi" skłonnościami.
Sporo ich ostatnio... Może nowe posły z Wiejskiej dodają odwagi :)

Mogliby sobie założyć pl.rec.odbyt i tam pisać. :>

Data: 2012-01-28 20:11:55
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f244755$0$26685$65785112news.neostrada.pl...

Zwróć uwagę, że to następny osobnik z "okołoodbytowymi" skłonnościami.
Sporo ich ostatnio... Może nowe posły z Wiejskiej dodają odwagi :)

Mogliby sobie założyć pl.rec.odbyt i tam pisać. :>

Tyle, że to Tobie się śnią objazdy z palcem w dupie.

Data: 2012-01-28 19:16:15
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi

Data: 2012-01-28 21:57:25
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f24497f$0$26685$65785112news.neostrada.pl...

Tyle, że to Tobie się śnią objazdy z palcem w dupie.

Dobrze siÄ™ czujesz?

Zmień płytę, bo ta już zbyt porysowana.

Data: 2012-01-28 20:13:36
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
U¿ytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Fajnie, na tej zasadzie to ja mogê napisaæ, ¿e polecia³em na miotle na
ksiê¿yc. Masz jaki¶ dowód? A go¶æ stuningowa³ swoje Tico, pojecha³ z
prêdko¶ci± 190 km/h po ¶liskiej jezdni zim± i wszystko to udokumentowa³.

Te 190km/h to Ci siê tylko przy¶ni³o, a ¶lisko to zapewne mia³e¶ w majtach
:)
Ponadto nawet te 160km/h to mo¿e byæ tylko "fake" jak ju¿ kto¶ tu wspomnia³.

Trzeba to doceniæ, szczególnie, ¿e dziêki swoim umiejêtno¶ciom nie
stworzy³ w zasadzie zagro¿enia. Nie ka¿dy tak potrafi.

Zgadza siê, ¿e nie ka¿dy tak potrafi. Na szczê¶cie wiêkszo¶æ je¿d¿acych
po drogach kierowców, jednak ma rozum.

Pewnie na torze objecha³by Ciê z palcem w dupie!

W Twojej - na pewno :)

Dobrze siê czujesz?

Ja bynajmniej nie mam palca w d.... tak jak Ty :)

Dlaczego pomawiasz mnie o trzymanie palca w dupie?

A co? Zabola³o?
Ty tak¿e masz ci±gotki do fantazjowania i pomawiania innych:
"Sam tak nie umiesz, ale zamiast doceniæ to krytykujesz."
"Mówisz tak, bo sam nie masz takich umiejêtno¶ci i mu zazdro¶cisz."

Data: 2012-01-28 20:15:23
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 28-01-2012 20:13, Plumpi pisze:
Te 190km/h to Ci siê tylko przy¶ni³o, a ¶lisko to zapewne mia³e¶ w majtach
:)
Ponadto nawet te 160km/h to mo¿e byæ tylko "fake" jak ju¿ kto¶ tu
wspomnia³.
[ciach]

Mo¿na by z ciebie segment wybudowaæ...

--
Pawe³

Data: 2012-01-28 21:56:28
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
U¿ytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jg1hi6$51m$1mx1.internetia.pl...

Mo¿na by z ciebie segment wybudowaæ...

Gdybym by³ takim betonem jak Ty.

Data: 2012-01-28 22:35:56
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 28-01-2012 21:56, Plumpi pisze:
Mo¿na by z ciebie segment wybudowaæ...
Gdybym by³ takim betonem jak Ty.

Teraz modne s± pustaki.

--
Pawe³

Data: 2012-02-01 16:53:26
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi
Te 190km/h to Ci się tylko przyśniło

Tak, tak, widać dokładnie na filmie.

a ślisko to zapewne miałeś w
majtach :)

Kolejne pomówienie?

Dlaczego pomawiasz mnie o trzymanie palca w dupie?

A co? Zabolało?
Ty także masz ciągotki do fantazjowania i pomawiania innych: "Sam tak
nie umiesz, ale zamiast docenić to krytykujesz." "Mówisz tak, bo sam nie
masz takich umiejętności i mu zazdrościsz."

To jest moja uprawniona opinia na podstawie treści Twoich postów, Ty nie masz żadnych podstaw, żeby twierdzić, że "trzymam palec w dupie" albo, że "mam ślisko w majtach".

Data: 2012-02-01 19:20:53
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f296e06$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

Te 190km/h to Ci się tylko przyśniło

Tak, tak, widać dokładnie na filmie.

Przestań kłamać.
Jak dla mnie jesteś analfabetą, bo nie odróżniasz liczby 160 od liczby 190 i to jest moja uprawniona ocena na podstawie Twoich postów.
Jeżeli się z tym nie zgadzasz to udowodnij, że nie mam racji.

Data: 2012-02-01 20:32:23
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
[...]

Kłamstwo jest wtedy, gdy ktoś świadomie mija się z prawdą. Analfabeta to osoba, która nie potrafi czytać, więc gdy źle przeczyta, to mija się z prawdą nieświadomie. Jedno drugiemu, tak jakby, przeczy, więc zdecyduj się może, czy pomawiasz mnie o bycie kłamcą czy analfabetą.

Data: 2012-02-01 22:02:05
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 01-02-2012 21:32, to pisze:

K³amstwo jest wtedy, gdy kto¶ ¶wiadomie mija siê z prawd±. Analfabeta to
osoba, która nie potrafi czytaæ, wiêc gdy ¼le przeczyta, to mija siê z
prawd± nie¶wiadomie. Jedno drugiemu, tak jakby, przeczy, wiêc zdecyduj
siê mo¿e, czy pomawiasz mnie o bycie k³amc± czy analfabet±.

Daj mu siê zastanowiæ :D
http://www.youtube.com/watch?v=BVECpIxrR_0

--
Pawe³

Data: 2012-02-01 22:23:24
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f29a157$0$26685$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Na prędkościomierzu jak byk widnieje największa wartość prędkości 160 km/h.
Wskazówka prędkościomierza ledwo co wychodzi poza tę wartość.
Zwróciłem Ci uwagę na fakt, że się mylisz oraz, że widnieje tam wartość 160 a nie 190
Ty natomiast nadal się upierasz, że jest to 190
Zatem rodzą się pytania, które zadam wprost:
Jesteś kłamcą czy analfabetą?

Data: 2012-02-01 22:27:33
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi
[...]

Skoro nie ma już skali to skąd wiesz ile wskazuje wskazówka?

Ty natomiast nadal się upierasz, że jest to 190 Zatem rodzą się pytania,
które zadam wprost: Jesteś kłamcą czy analfabetą?

A Ty jesteÅ› szympansem czy pawianem?

Data: 2012-02-02 17:31:15
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f29bc55$0$1277$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To skąd Ty wiesz, że jest to 190 ?
Zapewne Ci się przyśniło :)

Ty natomiast nadal się upierasz, że jest to 190 Zatem rodzą się pytania,
które zadam wprost: Jesteś kłamcą czy analfabetą?

A Ty jesteÅ› szympansem czy pawianem?

Nie rób z siebie idoty i nie odpowiadaj tak kretyńskim pytaniem na pytanie.

Data: 2012-02-04 19:37:35
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi
To skąd Ty wiesz, że jest to 190 ?
Zapewne Ci się przyśniło :)

Przypatrz siÄ™ dobrze.
[...]

Moje pytanie nie jest bardziej kretyńskie od Twojego.

Data: 2012-02-04 22:19:04
Autor: Plumpi
Ostra jazda tikaczem
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f2d88ff$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

To skąd Ty wiesz, że jest to 190 ?
Zapewne Ci się przyśniło :)

Przypatrz siÄ™ dobrze.

Uważasz, że jak będziesz powtarzał dalej swoje kłamstwa to stana się prawdą?

Moje pytanie nie jest bardziej kretyńskie od Twojego.

Są tylko na miarę Twojego rozumu, tak samo z resztą jak ta odpowiedź.

Data: 2012-02-05 00:52:46
Autor: to
Ostra jazda tikaczem
begin Plumpi
Moje pytanie nie jest bardziej kretyńskie od Twojego.

Są tylko na miarę Twojego rozumu, tak samo z resztą jak ta odpowiedź.

Pytania na miarę mojego rozumu to Ty raczej nie jesteś w stanie zadać. :-)

Data: 2012-01-27 18:13:35
Autor: DoQ
Ostra jazda tikaczem
W dniu 27-01-2012 18:04, Plumpi pisze:
To, ¿e siê nie zabi³ i nie zabi³ nikogo innego, bo akurat by³ prosty
odcinek drogi i dobra nawierzchnia jeszcze niczego nie dowodzi.

Nie zabi³ bo mia³ do¶wiadczenie i zdrowy rozs±dek. Móg³ jechaæ ponad 200 a ograniczy³ siê do 190 znaj±c u³omno¶ci 12" opon.

Chcia³bym go zobaczyæ i jego umiejêtno¶ci na prawdziwym torze, gdzie
trzeba krêciæ kierownic± szybciej ni¿ siê my¶li i my¶leæ dalej ni¿ siê
widzi.

Bo ci rajdofcy to najpierw krêc±, a potem dopiero my¶l±. Zupe³nie jak tirowcy.

--
Pawe³

Data: 2012-01-27 19:34:41
Autor: Adam P³aszczyca
Ostra jazda tikaczem
Dnia Fri, 27 Jan 2012 16:57:26 +0100, Plumpi napisa³(a):

Poza tym co w tej je¼dzie jest godnego pogratulowania? Jazdy na prostym odcinku?
Lekki ³uk czy nierówno¶æ nawierzchni i taki daje d.... , a pó¼niej trzeba go skrobaæ z asfaltu lub wycinaæ z filarów mostu lub s³upów.

Jacusiu, jakby¶ Ty tak jecha³, to z pewno¶ci±. Ale kierowca posiadaj±cy
umiejêtno¶ci ju¿ nie. --
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Ostra jazda tikaczem