Ostra krytyka sądów i pedofila

Data: 2020-02-01 22:23:41
Autor: A. Filip
Ostra krytyka sądów i pedofila
https://tvn24.pl/polska/mariusz-milewski-ofiara-ksiedza-pedofila-w-rozmowie-z-superwizjerem-tvn-3675480
Ofiara księdza pedofila: Nikt tak po chrześcijańsku mi nie
pomógł. Nadal go bronią, pomimo wyroku ; 1 lutego 2020, 20:53

Ludzie wiedzieli o *gwałtach*. Mogli coś zrobić, zareagować na krzywdę
dziecka. Nie zrobili nic, bronili księdza - mówił w programie
"Superwizjer" w TVN24 Mariusz Milewski, który jako dziecko był ofiarą
księdza pedofila. [...]

W 2019 roku Milewski doczekał się prawomocnego orzeczenia w sądzie
powszechnym. Ksiądz Jarosław P. został uznany za winnego molestowania
seksualnego i skazany na trzy lata więzienia. [...]

Ludzie "wiedzieli o GWAŁTACH" a sądy i sędziowie skazali TYLKO za
molestowanie seksualne?!  TVN-Superwizjer to opierdolić "mimochodem"
potrafi znacznie lepiej niż celowo IMHO.

--
A. Filip

Data: 2020-02-02 14:48:14
Autor: nie ma emaila
Ostra krytyka sądów i sędziów w TVN-Superwizjer: Tylko trzy lata za GWAŁTY dla księdza pedofila
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]

molestowanie seksualne?!  TVN-Superwizjer to opierdolić "mimochodem"
potrafi znacznie lepiej niż celowo IMHO.

Zacytuj akta sprawy, a nie tak pitolisz jak potrzaskany.

Data: 2020-02-02 15:14:39
Autor: A. Filip
Ostra krytyka sądów i sędzi pedofila
nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
> [...]

potrafi znacznie lepiej niż celowo IMHO.

Zacytuj akta sprawy, a nie tak pitolisz jak potrzaskany.

Jeśli TVN-Superwizjer pisze w jednym artykuliku o gwałtach (liczba
mnoga) i prawomocnej karze zaledwie trzech lat za molestowanie to nie
opierdala _ostro_ sądów i sędziów choćby tego nie powiedział _wprost_ ?
Wysoki Sąd w aktach sprawy materiał TVN-Superwizjer antycypował?

Ja opierdalam że "spójność przekazu" TVN-Superwizjer się trzyma kupy
jak kupa IMHO.  Ludzie musieli wiedzieć o *gwałtach*, wysoki sąd nie.
Standardy nie są takie same więc różnice mogą być ale bez choćby próby
wyjaśnienia różnicy ("niedostatku" surowości wyroku) IMHO to nie
przejdzie chyba że u idiotów.

--
A. Filip

Data: 2020-02-03 09:06:05
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-02-01 o 22:23, A. Filip pisze:
[...]

Nowa lewicowa retoryka - jak człowiek ma 15 lat, to nie może wyrazić zgody na seks - ergo następuje seks bez zgody - ergo jest gwałt. Jak widać, w sądach się jeszcze nie przyjęła.

--
Liwiusz

Ostra krytyka sądów i pedofila