Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Ostra wymiana zdań w Sejmie! Rzecznik PiS kontra posłanka PO: Mam duĹźo cierpliwości i wyrozumiałQ1|B‡9őˇ"vV­jHœ…šhÜ§z

Ostra wymiana zdań w Sejmie! Rzecznik PiS kontra posłanka PO: Mam duĹźo cierpliwości i wyrozumiałQ1|B‡9őˇ"vV­jHœ…šhÜ§z

Data: 2019-04-26 16:48:43
Autor: Lord Donald
Ostra wymiana zdań w Sejmie! Rzecznik PiS kontra posłanka PO: Mam duĹźo cierpliwości i wyrozumiałQ1|B‡9őˇ"vV­jHœ…šhÜ§z
Ostra wymiana zdań w Sejmie! Rzecznik PiS kontra posłanka PO: Mam dużo cierpliwości i wyrozumiałości dla takich blondynek

W nocy z czwartku na piątek w Sejmie doszło do spięcia między posłanka Platformy Obywatelskiej Krystyną Skowrońską a wicemarszałek Sejmu i posłanką PiS Beatą Mazurek. Posłanka PO chciała dokończyć zadawanie pytania, jednak przerwała jej prowadząca obrady Mazurek.

https://wpolityce.pl/polityka/444175-ostra-wymiana-zdan-w-sejmie-rzecznik-pis-kontra-poslanka-po?fbclid=IwAR2jPljFem8ro4VlsQSvpoSVLhHRFNtJSa3Ilx2Lh-QrdW-A8znFMgnHYSw

Ostra wymiana zdań w Sejmie! Rzecznik PiS kontra posłanka PO: Mam duĹźo cierpliwości i wyrozumiałQ1|B‡9őˇ"vV­jHœ…šhÜ§z