Ostre - dylemat koloru

Data: 2010-01-27 11:56:49
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Ostre - dylemat koloru
Skonczylem właśnie szykować ramkę do ostrego i stwierdziłem, że się pochwalę.

http://inimicus.pl/DSC02140.JPG

http://inimicus.pl/DSC02141.JPG

http://inimicus.pl/DSC02142.JPG

http://inimicus.pl/DSC02143.JPG

Został mi jeszcze jeden dylemat. Jak zrobić obręcze, zostawić czarne czy może pomalować na czerwono? Obręcze to alexrims DA28 więc dość wysoki stożek. Nie będzie za dużo czerwonego? Zaznaczam, że sztyca i mostek już są czerwone.

Z góry dziękuje za wszelkie porady.
--
_____________________________
amico amicus sum inimico inimicus.pl

Data: 2010-01-27 12:10:37
Autor: Coaster
Ostre - dylemat koloru
Kuba "inimicus" Stasiak wrote:
[...]

Jak masz czerwone piasty, daj czarne obrecze i oponki z czerwonymi bokami lub czarne. Jak masz czarne piasty i szprychy - daj czerwone obrecze i czarne opony.

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Data: 2010-01-27 22:23:29
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Ostre - dylemat koloru

Jak masz czerwone piasty, daj czarne obrecze i oponki z czerwonymi
bokami lub czarne. Jak masz czarne piasty i szprychy - daj czerwone obrecze i czarne opony.

Zapomnialem dodac. Mam wlasnie czerwone piasty. Tak więc dam obręcze czarne i oponki shwalbe blizard z czerwonym bokiem. No i odejdzie mi malowanie obręczy. Dzięki za pomoc w doborz kolorków :)

Data: 2010-01-27 12:11:02
Autor: Raist
Ostre - dylemat koloru
Użytkownik "Kuba "inimicus" Stasiak" <mp3fan@op.pl> napisał w wiadomości news:hjp65i$4l8$1news.onet.pl...

[...]

jesli jesteś komikiem to daj obręcze na czerwono
jak grabarzem to na czarno

ja bym dał czarne

Raist

Data: 2010-01-27 11:36:36
Autor: piecia aka dracorp
Ostre - dylemat koloru
Dnia Wed, 27 Jan 2010 12:11:02 +0100, Raist napisał(a):

jesli jesteś komikiem to daj obręcze na czerwono jak grabarzem to na
czarno

ja bym dał czarne
Jesteś grabarzem?

--
piecia aka dracorp
pisz na: rogoza kropka piotr at wp kropka eu

Data: 2010-01-27 12:41:12
Autor: Coaster
Ostre - dylemat koloru
piecia aka dracorp wrote:
[...]

A o kominiarzach slyszales? :-)

Data: 2010-01-27 04:10:49
Autor: Praxis
Ostre - dylemat koloru
On 27 Sty, 12:41, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

> Jesteś grabarzem?

A o kominiarzach slyszales? :-)

Przecież wiadomo powszechnie, że czarny to jest ksiądz.
-- -
praxis

Data: 2010-01-27 13:57:04
Autor: Coaster
Ostre - dylemat koloru
Praxis wrote:
On 27 Sty, 12:41, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

ja bym dał czarne
Jesteś grabarzem?
A o kominiarzach slyszales? :-)

Nic mi o tym nie wiadomo :-S

Data: 2010-01-27 18:14:24
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Ostre - dylemat koloru
CZARNY!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-27 20:47:32
Autor: 2late
Ostre - dylemat koloru
On 27/01/2010 10:56 AM, Kuba "inimicus" Stasiak wrote:
[...]

Na Twoim miejscu dopasowalbym do koloru torebki.
;)

MSPANC

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-01-29 16:38:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ostre - dylemat koloru
Kuba "inimicus" Stasiak bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
Został mi jeszcze jeden dylemat. Jak zrobić obręcze, zostawić czarne czy może pomalować na czerwono?

Ludzie to mają problemy, jasny gwint.
IMO ostre jako rower miejski ma być tak paskudne w wyglądzie jak to tylko
jest możliwe. Moje pseudoostre (tzn: sama niby ostra, ale w tyłu piasta z
przerzutką planetarną) będzie miało ramę pomalowaną lakierem bezbarwnym i
tyle. Ewentualnie jakieś różowe kwiatki na niej. ;->

Data: 2010-01-29 17:28:08
Autor: Coaster
Ostre - dylemat koloru
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Nie kazdy musi byc antyesteta jak Ty ;-)

IMO ostre jako rower miejski ma być tak paskudne w wyglądzie jak to tylko
jest możliwe.

Ze niby Ty ustalasz zasady?

Moje pseudoostre (tzn: sama niby ostra, ale w tyłu piasta z
przerzutką planetarną) będzie miało ramę pomalowaną lakierem bezbarwnym i
tyle. Ewentualnie jakieś różowe kwiatki na niej. ;->

Sam jestes pseudo. Albo ostre albo nie. :-P

BTW lakierowanie 'golej' ramy lakierem bezbarwnym to jeden z najnowszycch trendow - bedziesz 'trendy' - cieszysz sie? ;-)

Data: 2010-01-29 17:32:20
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Ostre - dylemat koloru

Został mi jeszcze jeden dylemat. Jak zrobić obręcze, zostawić czarne
czy może pomalować na czerwono?

Ludzie to mają problemy, jasny gwint.

Nie kazdy musi byc antyesteta jak Ty ;-)

Ja jestem estetą i moje dwa rowery są czarne. Czarny jest też mój skibob.

[...]

WOW! Marcus leżysz!

BTW lakierowanie 'golej' ramy lakierem bezbarwnym to jeden z
najnowszycch trendow - bedziesz 'trendy' - cieszysz sie? ;-)

Jakich najnowszych?!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-29 20:50:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ostre - dylemat koloru
Zygmunt M. Zarzecki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
Sam jestes pseudo. Albo ostre albo nie. :-P

WOW! Marcus leżysz!

Okrutnie leżę.

Data: 2010-01-29 20:50:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ostre - dylemat koloru
Coaster bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

A tam, antyesteta... Zależy w jakich kwestiach. Jeżeli chodzi o komputery,
rowery czy ogólnie: sprzęt turystyczno-sportowy, to mam wygląd tam, gdzie
moje ciało styka się z siodełkiem.

IMO ostre jako rower miejski ma być tak paskudne w wyglądzie jak to tylko
jest możliwe.
Ze niby Ty ustalasz zasady?

Sprawdź znaczenie "IMO".

[...]

Tempe!

BTW lakierowanie 'golej' ramy lakierem bezbarwnym to jeden z najnowszycch trendow - bedziesz 'trendy' - cieszysz sie? ;-)

Fuck. No to będzie różowe w białe kwiatki. --

Data: 2010-01-29 22:46:24
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Ostre - dylemat koloru
[...]

A widzisz moje ostre będzie takie jak sobie wymarzyłem. Marzenia trzeba spełniać, spróbuj i Ty, może będziesz mniej zrzędził :)

P.S - Nikt nie powiedział, że to będzie rower miejski. W moim mieszczuchu nie wyobrażam sobie braku dynama w piaście, bagażnika, błotników, lusterka, opon antyprzebiciowych (np Marathony XR), wygodnego siodła z amortyzowaną sztycą. O to mój mieszczuch:

http://www.bikestats.pl/rowery/wheeler-2600-cross_2642_112.html

Data: 2010-01-29 23:17:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ostre - dylemat koloru
Kuba "inimicus" Stasiak bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
P.S - Nikt nie powiedział, że to będzie rower miejski.

Właśnie dlatego napisałem, że IMO rower miejski itakdalej.

Data: 2010-02-03 08:57:42
Autor: Ryszard Mikke
Ostre - dylemat koloru
Kuba \inimicus\ Stasiak <mp3fan@op.pl> napisał(a):
> [...]

P.S - Nikt nie powiedział, że to będzie rower miejski. W moim mieszczuchu nie wyobrażam sobie braku dynama w piaście, bagażnika, błotników, lusterka, opon antyprzebiciowych (np Marathony XR), wygodnego siodła z amortyzowaną sztycą. O to mój mieszczuch:

Wszystko jest w tym mieszczuchu, nawet reflektor do szperania w chmurach :)
Ja bym jednakowoż wolał przerzutkę w piaście :)

rmikke

Data: 2010-02-01 08:16:11
Autor: zly
Ostre - dylemat koloru
Dnia Fri, 29 Jan 2010 16:38:19 +0100, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

IMO ostre jako rower miejski ma być tak paskudne w wyglądzie jak to tylko
jest możliwe.

Samochód miejski też tak powinien wyglądać?

Moje pseudoostre

hehe
--
marcin

Data: 2010-02-02 17:10:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ostre - dylemat koloru
zly bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Popatrz na samochody w Paryżu czy Rzymie. Wszystkie poobijane.

Moje pseudoostre

hehe

No co hehe? Nie chcę ostrego, to se spłodzę pseudoostre! O!

Data: 2010-02-03 07:57:52
Autor: zly
Ostre - dylemat koloru
Dnia Tue, 2 Feb 2010 17:10:32 +0100, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

Samochód miejski też tak powinien wyglądać?
Popatrz na samochody w Paryżu czy Rzymie. Wszystkie poobijane.

Tam kobiety się nie golą ;P to żaden wyznacznik

Moje pseudoostre
hehe
No co hehe? Nie chcę ostrego, to se spłodzę pseudoostre! O!

Hehe, nazwa :) To coś jak z warkoczykami zamiast dredów u licealistek. te
które się boją reakcji rodziców plotą tylko warkoczyki ;)

--
marcin

Data: 2010-02-02 13:00:27
Autor: jakuboff
Ostre - dylemat koloru
Kuba "inimicus" Stasiak wrote:
Z g�ry dzi�kuje za wszelkie porady.

To ja pokaże Ci mój. Nie jest to wprawdzie ostre, ale miałem podobny gust kolorystyczny, więc może w jakiś sposób pomoże Ci to lub podsunie inne pomysły. Czasem trudno wyobrazić sobie jak coś będzie wyglądać dopóki nie jest założone/złożone. Ciężko było też dobrać wszystko w jednym odcieniu.

http://img693.imageshack.us/gal.php?g=02022010001.jpg

Czerwony łańcuch, pedały, pancerze linek, gripy, opony z paskiem, siodełko WTB w wersji czarno czerwonej, zacisk. Kupiłem hamulce BB5 w wersji czarno-czerwonej (chyba bardziej popularna jest szara). Do tego klami Avida SD czarne z czerwonym pokrętłem regulacji. Tarcze i korby ściągnąłem z BMX i pomalowałem na czarno. Tylna zębatka też była oryginalnie srebrna.
Szukałem kół z czerwonymi piastami, ale zawsze czerwony kolor jest droższy lub tylko droższe marki robią wersję czerwoną. Ostatecznie kupiłem całe czarne, a potem przebudowałem je zmieniając nyple na czerwone.
Widelec sztywny, czarny, suspension corrected.
Trochę kombinowałem ze sterami i mostkiem i ewentualnie zdecydowałem się na przeplot. Czerwona dolna miska, potem naturanie czarna główka ramy, czerwona górna miska, czarne spacery, czerowny mostek, czarny kapsel :)
Na koniec czerwone małe stickery :)

Kuba

Data: 2010-02-03 23:51:57
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Ostre - dylemat koloru
To ja pokaże Ci mój. Nie jest to wprawdzie ostre, ale miałem podobny gust kolorystyczny, więc może w jakiś sposób pomoże Ci to lub podsunie inne pomysły.

Super wygląda. Dostałem w końcu obręcze, muszę teraz złozyć koła więc na dniach pokażę jak mi to wyszło.

P.S - w moim rowerze piasty czerwone kupiłem jako pierwsze. Może to i stąd nasunął mi się pomysł na podobną kolorystykę :) Viva Czarno-Czerwoni!!

Ostre - dylemat koloru