Ostre - dylemat koloru

Data: 2010-01-29 16:38:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ostre - dylemat koloru
Kuba "inimicus" Stasiak bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
Został mi jeszcze jeden dylemat. Jak zrobić obręcze, zostawić czarne czy może pomalować na czerwono?

Ludzie to mają problemy, jasny gwint.
IMO ostre jako rower miejski ma być tak paskudne w wyglądzie jak to tylko
jest możliwe. Moje pseudoostre (tzn: sama niby ostra, ale w tyłu piasta z
przerzutką planetarną) będzie miało ramę pomalowaną lakierem bezbarwnym i
tyle. Ewentualnie jakieś różowe kwiatki na niej. ;->

Data: 2010-01-29 17:28:08
Autor: Coaster
Ostre - dylemat koloru
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Nie kazdy musi byc antyesteta jak Ty ;-)

IMO ostre jako rower miejski ma być tak paskudne w wyglądzie jak to tylko
jest możliwe.

Ze niby Ty ustalasz zasady?

Moje pseudoostre (tzn: sama niby ostra, ale w tyłu piasta z
przerzutką planetarną) będzie miało ramę pomalowaną lakierem bezbarwnym i
tyle. Ewentualnie jakieś różowe kwiatki na niej. ;->

Sam jestes pseudo. Albo ostre albo nie. :-P

BTW lakierowanie 'golej' ramy lakierem bezbarwnym to jeden z najnowszycch trendow - bedziesz 'trendy' - cieszysz sie? ;-)

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Data: 2010-01-29 17:32:20
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Ostre - dylemat koloru

Został mi jeszcze jeden dylemat. Jak zrobić obręcze, zostawić czarne
czy może pomalować na czerwono?

Ludzie to mają problemy, jasny gwint.

Nie kazdy musi byc antyesteta jak Ty ;-)

Ja jestem estetą i moje dwa rowery są czarne. Czarny jest też mój skibob.

[...]

WOW! Marcus leżysz!

BTW lakierowanie 'golej' ramy lakierem bezbarwnym to jeden z
najnowszycch trendow - bedziesz 'trendy' - cieszysz sie? ;-)

Jakich najnowszych?!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-29 20:50:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ostre - dylemat koloru
Zygmunt M. Zarzecki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
Sam jestes pseudo. Albo ostre albo nie. :-P

WOW! Marcus leżysz!

Okrutnie leżę.

Data: 2010-01-29 20:50:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ostre - dylemat koloru
Coaster bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

A tam, antyesteta... Zależy w jakich kwestiach. Jeżeli chodzi o komputery,
rowery czy ogólnie: sprzęt turystyczno-sportowy, to mam wygląd tam, gdzie
moje ciało styka się z siodełkiem.

IMO ostre jako rower miejski ma być tak paskudne w wyglądzie jak to tylko
jest możliwe.
Ze niby Ty ustalasz zasady?

Sprawdź znaczenie "IMO".

[...]

Tempe!

BTW lakierowanie 'golej' ramy lakierem bezbarwnym to jeden z najnowszycch trendow - bedziesz 'trendy' - cieszysz sie? ;-)

Fuck. No to będzie różowe w białe kwiatki. --

Data: 2010-01-29 22:46:24
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Ostre - dylemat koloru
[...]

A widzisz moje ostre będzie takie jak sobie wymarzyłem. Marzenia trzeba spełniać, spróbuj i Ty, może będziesz mniej zrzędził :)

P.S - Nikt nie powiedział, że to będzie rower miejski. W moim mieszczuchu nie wyobrażam sobie braku dynama w piaście, bagażnika, błotników, lusterka, opon antyprzebiciowych (np Marathony XR), wygodnego siodła z amortyzowaną sztycą. O to mój mieszczuch:

http://www.bikestats.pl/rowery/wheeler-2600-cross_2642_112.html

Data: 2010-01-29 23:17:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ostre - dylemat koloru
Kuba "inimicus" Stasiak bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
P.S - Nikt nie powiedział, że to będzie rower miejski.

Właśnie dlatego napisałem, że IMO rower miejski itakdalej.

Data: 2010-02-03 08:57:42
Autor: Ryszard Mikke
Ostre - dylemat koloru
Kuba \inimicus\ Stasiak <mp3fan@op.pl> napisał(a):
> [...]

P.S - Nikt nie powiedział, że to będzie rower miejski. W moim mieszczuchu nie wyobrażam sobie braku dynama w piaście, bagażnika, błotników, lusterka, opon antyprzebiciowych (np Marathony XR), wygodnego siodła z amortyzowaną sztycą. O to mój mieszczuch:

Wszystko jest w tym mieszczuchu, nawet reflektor do szperania w chmurach :)
Ja bym jednakowoż wolał przerzutkę w piaście :)

rmikke

Data: 2010-02-01 08:16:11
Autor: zly
Ostre - dylemat koloru
Dnia Fri, 29 Jan 2010 16:38:19 +0100, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

IMO ostre jako rower miejski ma być tak paskudne w wyglądzie jak to tylko
jest możliwe.

Samochód miejski też tak powinien wyglądać?

Moje pseudoostre

hehe
--
marcin

Data: 2010-02-02 17:10:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ostre - dylemat koloru
zly bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Popatrz na samochody w Paryżu czy Rzymie. Wszystkie poobijane.

Moje pseudoostre

hehe

No co hehe? Nie chcę ostrego, to se spłodzę pseudoostre! O!

Data: 2010-02-03 07:57:52
Autor: zly
Ostre - dylemat koloru
Dnia Tue, 2 Feb 2010 17:10:32 +0100, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

Samochód miejski też tak powinien wyglądać?
Popatrz na samochody w Paryżu czy Rzymie. Wszystkie poobijane.

Tam kobiety się nie golą ;P to żaden wyznacznik

Moje pseudoostre
hehe
No co hehe? Nie chcę ostrego, to se spłodzę pseudoostre! O!

Hehe, nazwa :) To coś jak z warkoczykami zamiast dredów u licealistek. te
które się boją reakcji rodziców plotą tylko warkoczyki ;)

--
marcin

Ostre - dylemat koloru