Ostre ko³o i kaseta

Data: 2010-05-08 01:52:34
Autor: Konrad Kosmowski
Ostre ko³o i kaseta
** Micha³ Wolff <m-wolff@wp.pl> wrote:

Sorry, ¿e niewtenczas ale grzebie po grupie jako nowicjusz i napotka³em Twój
post.

Czy orientuje siê kto¶ czy wystêpuj± gdzie¶ piasty pozwalaj±ce stosowaæ tak±
kombinacjê?

Niezbyt rozumiem - ostre to raczej jednoznacznie nie kaseta - mo¿e pytasz o
ostre z flip-flop na kasetê? Ale to i tak bez sensu.

Ostre ko³o w sensie nie typu roweru - a napêdu bez wolnobiegu,

A ostre ko³o to typ roweru?

piasta o typowych wymiarach MTB. Chodzi o napêd na zimê, by wyeliminowaæ
notoryczne problemy z zapadkami. Z wolnobiegu móg³bym jeszcze zrezygnowaæ,
natomiast nie z kasety, a nie s³ysza³em o takich rozwi±zaniach.  --
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Nie wiem i nie oceniam po co Ci to (moim zdaniem absurd) ale to o co pytasz
za³atwia zestaw do "zabicia" wolnobiegu shimano Surly Fixxer - na tak zabity
wolnobieg mo¿esz sobie za³o¿yæ kasetê chocia¿ mam nadziejê, ¿e wiesz co
robisz...

--

Data: 2010-05-07 17:05:24
Autor: Micha³ Wolff
Ostre ko³o i kaseta
On 8 Maj, 01:52, Konrad Kosmowski <kon...@kosmosik.net> wrote:

[...]

Tyle Google to i ja umiem u¿ywaæ :))
Surly Fixxer wcale tego nie umo¿liwia, nie doczyta³e¶ po prostu