Ostre koło ze starego górala

Data: 2009-04-23 15:59:29
Autor: fabian
Ostre koło ze starego górala
mgrzemow@gmail.com wrote:
Cześć,

Tak mnie naszło, że chętnie spróbowałbym na ostrym kole pojeździć.

Mam starego górala w piwnicy - jeszcze na hamulcach canti.

Czy da się w prosty sposób zablokować wolnobieg tak, żeby zrobić z
niego ostrokół? Niechby nawet przerzutka została jako napinacz
łańcucha.

Chciałem po prostu spróbować na takim rowerze pojeździć jak
najmniejszym kosztem.

Szukałem w sieci, ale wszystkie artykuły jakie znajdywałem były
opisami pełnych przeróbek.

Jeżeli to rzeczywiście taki stary pojazd to 1. powinieneś mieć poziome/ukośne haki, możliwość SS bez napinacza 2. możesz mieć wolnobieg zamiast, którego chyba(!) można założyć zębatkę bez wolnobiegu i masz ostre.

Fabian.

Ostre koło ze starego górala