Ostre + krawężnik

Data: 2013-05-22 08:19:01
Autor: Liwiusz
Ostre + krawężnik
W dniu 2013-05-22 00:48, live_evil pisze:
= katapulta
zwłaszcza przy prędkości ~45km/h

Na szczęście skończyło się na zadrapaniach, kilku stłuczeniach i trochę
bolących żebrach.

Co Ty robisz, że 45 po krawężnikach jeździsz? :)

--
Liwiusz

Data: 2013-05-22 01:05:14
Autor: WS
Ostre + krawężnik
On 22 Maj, 08:19, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Co Ty robisz, że 45 po krawężnikach jeździsz? :)

Mozna zgadywac? ;)

Jechal rowerem bez hamulcow z gorki ;)

WS

Data: 2013-05-22 12:56:22
Autor: live_evil
Ostre + krawężnik
On 22.05.2013 10:05, WS wrote:
On 22 Maj, 08:19, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Co Ty robisz, że 45 po krawężnikach jeździsz? :)

Mozna zgadywac? ;)

Jechal rowerem bez hamulcow z gorki ;)

Mam hamulec - v-brake z przodu, więc nie wpisuję się w ramowego ostrokołowca-samobójcę ;-)
Wyprzedzałem samochody na skrzyżowaniu prawą stroną i trochę za blisko krawężnika podjechałem, ot co.
--
live_evil

Data: 2013-05-22 12:17:02
Autor: piecia aka dracorp
Ostre + krawężnik
Dnia Wed, 22 May 2013 12:56:22 +0200, live_evil napisał(a):

Mam hamulec - v-brake z przodu, więc nie wpisuję się w ramowego
ostrokołowca-samobójcę ;-)
Wyprzedzałem samochody na skrzyżowaniu prawą stroną i trochę za blisko
krawężnika podjechałem, ot co.
Ktoś to nagrał? --
piecia aka dracorp

Data: 2013-05-25 10:33:27
Autor: J.F.
Ostre + krawężnik
[...]

Znaczy sie jechales wzdluz kraweznika i pedalem zawadziles ? Ostrzezenie sie przyda, ale po co kuowac ostre kolo ?
Ludzie przez 100 lat ulepszali rower, wymyslili wolne kolo,
przerzutki, silnik, a tobie sie bicykl marzy ? :-)

J.

Data: 2013-05-25 11:51:25
Autor: Akarm
Ostre + krawężnik
W dniu 2013-05-25 10:33, J.F. pisze:
 po co kuowac ostre kolo ?
Głównie do jazdy po torze. A czasem na tor trzeba jeszcze dojechać.
Dodatkowo na rowerze torowym można ćwiczyć kadencję podczas wyścigu na szosie.
I to wszystko.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-05-22 12:38:26
Autor: Ignac
Ostre + krawężnik
W dniu środa, 22 maja 2013 08:19:01 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

Co Ty robisz, że 45 po krawężnikach jeździsz? :)

Jak to co,jeśli się nie bawisz to nie żyjesz,
wypada tylko pogratulować koledze fantazji,
nie to co my

Data: 2013-05-23 00:38:14
Autor: live_evil
Ostre + krawężnik
On 22.05.2013 21:38, Ignac wrote:
[...]

Shit happens.
Po polsku - zdarza się. Zdecydowanie więcej "atrakcji" miałem na innych rowerach - mtb, trekking czy na poziomce. Jedyna różnica, to - o czym wspominałem - na ostrym zamiast mnie podciąć na krawężniku, podrzuciło.

--
live_evil

Data: 2013-05-23 03:53:27
Autor: Olivander