[waw] Ostrobramska czyli kolejna ścieżka- bubel

Data: 2009-11-08 17:29:08
Autor: Roberto
[waw] Ostrobramska czyli kolejna ścieżka- bubel
A oto mały foto-reportaż

http://fotoforum.gazeta.pl/a/40288.html

Data: 2009-11-08 18:48:49
Autor: FD
Roberto pisze:
A oto mały foto-reportaż

http://fotoforum.gazeta.pl/a/40288.html

Boże.. .zebym ja mial tylko takie problemy w zyciu jak lampa na siezce...

kierownicy nie masz? skrecac i wymijac nie potrafisz czy co ?
gubisz sie, ze sciezka raz po lewej raz po prawej?

litosci

Data: 2009-11-08 13:42:29
Autor: Marek
FD napisał:

zebym ja mial tylko takie problemy w zyciu jak lampa na siezce...
kierownicy nie masz? skrecac i wymijac nie potrafisz czy co ?

Też tak myślałem, dopóki w nocy, oślepiony światłami aut jadących z
przeciwka nie przydzwoniłem w drzewo na środku drogi dla rowerów.
Niewiele brakowało by wpaść na jezdnię. Ale może tu chociaż okleją
lampy jakimś trwałym, wandaloodpornym materiałem odblaskowym?

Żal patrzeć, jak znów wywala się niemałą kasę na rowerowy tor
przeszkód i pole bitwy z pieszymi.

--
Marek

Data: 2009-11-09 10:34:54
Autor: johnkelly
Marek pisze:
FD napisał:

[...]

Teoretycznie coś takiego podpada pod paragraf.

Marek

--
Maciej "johnkelly" Różalski ..... gg:1716136 ..... johnkelly(at)wp.pl
blog: www.maciejrozalski.eu .........................................

Data: 2009-11-09 10:39:46
Autor: Fabian
johnkelly wrote:
Marek pisze:
FD napisał:

[...]

Proponujesz poczekać na oddanie do użytku i zgłoszenie podejrzenia popełnienia przestępstwa?

Fabian.

Data: 2009-11-09 10:59:30
Autor: johnkelly
Fabian pisze:
johnkelly wrote:
Marek pisze:
FD napisał:

[...]

Proponuję działać nawet już teraz wysyłając do inwestora pismo ze wskazaniem uchybień, wskazaniem jakie przepisy one łamią, wskazaniem czego w związku z tym nie dopełniono oraz wskazaniem jakie to może nieść konsekwencje dla inwestora.

Fabian.

Data: 2009-11-10 22:04:01
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 9 Nov 2009, johnkelly wrote:

Proponuję działać nawet już teraz wysyłając do inwestora pismo ze wskazaniem uchybień,

....ale chyba "najtrudniejsze" utrudnienie do jazdy w dzień przy małym
ruchu (kiedy rowerzysta te slalomy "wyrobi"), czyli kostka, nie da
się podciągnąć pod "uchybienie" - jakbyś to ugryzł?

pzdr, Gotfryd
"kostka na autostrady!"

Data: 2009-11-11 09:59:09
Autor: johnkelly
Gotfryd Smolik news pisze:
[...]

Nijak. Bo usiłując to ugryźć u siebie dotarłem do punktu, z którego wynika, iż kostka grubości nawet 6cm jest odpowiednia na DDR. Jedyne co można to powoływać się na potencjalną niegospodarność poprzez stosowanie rozwiązań droższych i nie gwarantujących właściwej trwałości. Ale to raczej ślepy zaułek jeśli dotyczy tylko nawierzchni.

pzdr, Gotfryd
"kostka na autostrady!"

Data: 2009-11-11 10:00:03
Autor: johnkelly
Gotfryd Smolik news pisze:
[...]

A ogólnie zmienić przepisy w tym zakresie poprzez wykluczenie stosowania kostki z DDR. A to z kolei jest mało prawdopodobne.

pzdr, Gotfryd
"kostka na autostrady!"

Data: 2009-11-08 18:57:25
Autor: MadMan
Dnia Sun, 08 Nov 2009 18:48:49 +0100, FD napisał(a):

Boże.. .zebym ja mial tylko takie problemy w zyciu jak lampa na siezce...

kierownicy nie masz? skrecac i wymijac nie potrafisz czy co ?
gubisz sie, ze sciezka raz po lewej raz po prawej?

Tak jest! Budujmy latarnie na środku każdej jezdni! Na autostradzie też,
zaoszczędzi się na szerokości pasa oddzielającego jezdnie. Słyszałeś może o pojęciu skrajni? Ta droga jest do poprawy. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-11-09 09:10:10
Autor: Roberto
[...]

Gdybym był miłośnikiem sportów grawitacyjnych to wówczas taka infrastruktura
byłaby rajem. Tymczasem DDR buduje się nie dla najsilniejszych i
najsprawniejszych rowerzystów tylko dla najsłabszych, np dla dzieci a dla nich
lawirowanie między latarniami, skakanie po krawężnikach i ściganie się na
przejazdach rowerowych to sztuka nie do pokonania. Tak więc na przyszłość zanim
coś napiszesz to przemyśl to i nie oceniaj nigdy innych ludzi przez pryzmat
swojej osoby. OK?

Data: 2009-11-09 10:22:51
Autor: johnkelly
FD pisze:
Roberto pisze:
[...]

No właśnie. Czym się tutaj przejmować? Przecież to jakiś histeryk. Nie rozumiem tylko dlaczego, podczas budowy, usuwa się takie słupy, wycina drzewa itd z jezdni.

Data: 2009-11-08 19:20:19
Autor: Świstak
Roberto schrieb:
A oto mały foto-reportaż

http://fotoforum.gazeta.pl/a/40288.html

Czy to nowy wytwór czy stary?

Michał

Data: 2009-11-08 20:12:07
Autor: Roberto
Roberto schrieb:
> A oto mały foto-reportaż
> Czy to nowy wytwór czy stary?

Nowy. Zdjecia mają zaledwie 2 tygodni.

Data: 2009-11-08 22:00:05
Autor: Świstak
Roberto wrote:
Czy to nowy wytwór czy stary?

Nowy. Zdjecia mają zaledwie 2 tygodni.

A ścieżyna?

Data: 2009-11-08 21:22:04
Autor: Ryszard Mikke
Świstak <swistak7@gazeta.pl> napisał(a):
Roberto wrote:

> A ścieżyna?

Niewiele więcej, widać, że jeszcze w budowie.

Mieszkam niedaleko i nawet nie wiedziałem, że już tam coś kładą.

rmikke

Data: 2009-11-08 22:19:31
Autor: MadMan
Dnia Sun, 08 Nov 2009 22:00:05 +0100, Świstak napisał(a):

Czy to nowy wytwór czy stary?

Nowy. Zdjecia mają zaledwie 2 tygodni.

A ścieżyna?

Ścieżyna jak widać jeszcze nie powstała do końca :)

Data: 2009-11-09 11:05:52
Autor: Menel
Roberto <rostrowskiWYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):
A oto mały foto-reportaż

http://fotoforum.gazeta.pl/a/40288.html

Dowiedziałem się u źródła, że te słupy znikną więc z awanturą można się wstrzymać do zakończenia inwestycji.

Data: 2009-11-09 12:15:13
Autor: johnkelly
Menel pisze:
[...]

Też zwykle słyszę takie zapewnienia. Niemniej nie rozumiem JAK mają być zniknięte słupy zasilane kablem podziemnym PO ułożeniu chodnika.

Data: 2009-11-09 14:51:43
Autor: FD
johnkelly pisze:

Też zwykle słyszę takie zapewnienia. Niemniej nie rozumiem JAK mają być zniknięte słupy zasilane kablem podziemnym PO ułożeniu chodnika.

MAGICZNIE!!
;)

Data: 2009-11-09 23:00:12
Autor: Wojtas
Roberto pisze:

A oto mały foto-reportaż
http://fotoforum.gazeta.pl/a/40288.html

Oczywiście wibratory bauma. Podobno mieli już takich nie budować?

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

[waw] Ostrobramska czyli kolejna ścieżka- bubel