[waw] Ostrobramska czyli kolejna ścieżka- bubel

Data: 2009-11-09 11:05:52
Autor: Menel
[waw] Ostrobramska czyli kolejna ścieżka- bubel
Roberto <rostrowskiWYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):
A oto mały foto-reportaż

http://fotoforum.gazeta.pl/a/40288.html

Dowiedziałem się u źródła, że te słupy znikną więc z awanturą można się wstrzymać do zakończenia inwestycji.

Data: 2009-11-09 12:15:13
Autor: johnkelly
Menel pisze:
[...]

Też zwykle słyszę takie zapewnienia. Niemniej nie rozumiem JAK mają być zniknięte słupy zasilane kablem podziemnym PO ułożeniu chodnika.

--
Maciej "johnkelly" Różalski ..... gg:1716136 ..... johnkelly(at)wp.pl

Data: 2009-11-09 14:51:43
Autor: FD
johnkelly pisze:

Też zwykle słyszę takie zapewnienia. Niemniej nie rozumiem JAK mają być zniknięte słupy zasilane kablem podziemnym PO ułożeniu chodnika.

MAGICZNIE!!
;)

[waw] Ostrobramska czyli kolejna ścieżka- bubel