Ostrożnośi nigdy dosyć? Getin

Data: 2015-06-05 18:54:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ostrożnośi nigdy dosyć? Getin
Oszczędności nigdy dosyć. Tak mówi Getin?
Ja mówię -- ostrożności nigdy dosyć.

Getin przysłał mi m@ilem numer mojego konta, więc wysłałem
tam jeden grosz. [nie wiem, czy wdowi -- sprawdzę w wolnej
chwili] Zalogowałem się do Getin -- co widzę? Na oszczędnym
mam jeden grosz [zapewne ten, który wysłałem] zaś na koncie
ROzRzutnym mam zero.

Na papierowej umowie nie ma numerów kont Getin.
(nie tylko na mojej umowie -- jest to regułą)

-=-

Tym razem rutyna dała dobre efekty. ;)

Niby Getin pisz, że to konto oszczędnościowe, ale i pisze, że to ROR.

    Witamy.
    Dziękujemy za zainteresowanie ofertą produktów finansowych.
    Informujemy, że rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy:
    Nazwa:Konto Oszczędnościowe
    Waluta:PLN
    Nr rachunku: xxxxxxxxxxxxxxxx
    Bank:Getin Noble Bank SA
    został aktywowany.

Jest niby i inna wieść, przysłana innym/osobnym m@ilem z Getin chwilę po ww.:

    Witamy.
    Dziękujemy za zainteresowanie ofertą produktów finansowych.
    Informujemy, że rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy:
    Nazwa:Konto Getin UP
    Waluta:PLN
    Nr rachunku: yyyyyyyyyyyyyyyy
    Bank:Getin Noble Bank SA
    został aktywowany.

ale tego dnia, gdy te m@ile do mnie docierały, była jakaś awaria
(u mnie, a raczej u mego dostawcy dostępu do netu -- nie w Getin)
i m@ile przyszły zwielokrotnione -- chyba każdy w co najmniej siedmiu
wydaniach. :) A że treści m@ili były bardzo podobne a selekcja odbyła
się białkomatycznie, uznałem, że te dwa różne m@ile niosą ze sobą te
samą treść. :) Zachowałem oba m@ile (bo miały różne daty/godziny
słania) ale zajrzałem tylko do jednego z nich, gdzie przeczytałem
o rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, który okazał się jednak
nie kontem ROzRzutnym, lecz kontem oszczędnościowym...

BTW -- mój dostawca dostępu do netu ma coraz częstsze awarie...
A na moją prośbę o zwrócenie mi dostępu do mojego miejsca na WWW -- nie odpowiada...
Jak nawiązać do tematyki grupy?... Hm... Miejsce to wykorzystać zamierzam na płatne
reklamowanie usług bankowych. :)

Konto na Dipolu jest utrzymywane na zasadach honorowych. :)
Zaś Dunaj (obecny dostawca usługi dostępu do netu) ma obowiązek
udostępnienia mi miejsca na WWW w zamian za opłaty abonamentowe. :)

Widać honor więcej warty niż pieniądze -- bo Dipol nie kasuje mi konta. :)
(co mnie cieszy)

Postscriptum: Tym razem Bóg dokonał zuchwałego ataku na moje życie.
              (nieudanego?) Zmniejszył temperaturę otoczenia w nocy
tak mocno, że znów przeziębiłem się. Byle co powala mnie z nóg -- całą
zimę niemal nie żyłem, ale dla Zakładu Utylizującego Składki jestem
zdolny do pracy! :) Do etatowej pracy -- przez 40 godzin tygodniowo. :)

Już w nocy czułem potworny ból w klatce piersiowej -- zwiastujący kłopoty.

Wbrew pozorom przeziębienie jest mniej bolesne ;) od zatrucia pokarmowego,
w czasie którego dochodzi do silnych skurczów mięśni -- zapewne także tych
przykręgosłupowych. (wokołokręgosłupowych) Mięśnie nie zgniotą dysków?
Otóż mogą zgnieść, o ile ,,zechcą''. Z jednej strony jest podnoszony ciężar
(u mnie -- pralka) zaś z przeciwnej -- są mięśnie, dzięki który dźwigamy
i siebie, i ciężary zewnętrzne. Dlatego właśnie problemy okołokręgosłupowe
warto (to nie jest złośliwy żart) wzbogacać wizytami u psychiatry czy
psychologa, który będzie łagodził bóle (; psychiczne. ;) U mnie skurcze
mięśni raczej były wywołane zatruciem (utratą elektrolitów -- znanych
z Idiokracji?) więc obyło się bez (; lekarza duszy... ;) Ogólnie jednak
uszkodzenia dysków (wypukliny i przepukliny) nakazują niedenerWOWanie się,
gdyż  emocjonowanie się prowadzi czasami ;) do mimowolnych skurczów mięśni,
a zatem i do zgniatania dysków...

Ostrożnośi nigdy dosyć? Getin