Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego

Data: 2010-05-24 19:03:23
Autor: Bruner
Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego
Chce pani jednym zdaniem? Proszę bardzo: Ja go obarczam moralną odpowiedzialnością, a jeszcze bardziej ministra Ziobro, za śmierć pani Blidy. To było państwo strachu, szczucia ludzi na siebie. a po co do tej niewinnej kobiety przyszło z kamerą ABW o szóstej rano? Może pani mi odpowiedzieć. To była metoda rządzenia?

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7930446,Ostry_spor_o_rzady_J__Kaczynskiego___A_co_wam_zrobil.html

Data: 2010-05-24 16:20:30
Autor: Hans Kloss
On 25 Maj, 01:03, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7930446,Ostry_spor_o_r...

Kapliczkę świętej blidzie postawcie, tuż obok świątyni Antypisa.. I
ktoś tu kurwa mówił o graniu trupami, o nekrofilii politycznej.. co za
lewackie ścierwa pokurwione, bodajbyście wyzdychali co do sztuki.
Btw. jak ja bym miał popełniać samobójstwo przy każdym wjeździe
gliniarzy do domu to za komuny byłbym trupem ze trzy razy
J-23

Data: 2010-05-25 08:09:21
Autor: karwanjestdebilem
Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

 jak ja bym miał popełniać samobójstwo przy każdym wjeździe
gliniarzy do domu to za komuny byłbym trupem ze trzy razy

Co mają pospolite przestępstwa do polityki?

Przemysław Warzywny
--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych".

Data: 2010-05-25 10:25:39
Autor: Hans Kloss
Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego
On 25 Maj, 08:09, "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:

Co mają pospolite przestępstwa do polityki?

To ze święta blida była na 99% pospolitą przestępczynią a jednocześnie
udawała polityka.
J-23

Data: 2010-05-25 21:09:21
Autor: karwanjestdebilem
[...]

Co takiego zrobiła, że prokuratura nie widziała podstaw do zatrzymania, a taki głupek jak ty wie, że popełniła przestępstwo?

Przemysław Warzywny
--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-25 13:25:54
Autor: Hans Kloss
Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego
On 25 Maj, 21:09, "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:

Co takiego zrobiła,
....wykazałoby śledztwo oraz jej zeznania, a zwłaszcza konfrontacja z
zeznaniami niejakiej "Alexis". Niestety (dla niektórych zapewne na
szczęście) święta blida wolała własnoręcznie wyekspediować się na łono
Abrahama, być może w trosce o swoją rodzinę, a być może ktoś jej
jednak w rozstaniu się z życiem pomógł. A w co święta blida była
umoczona to jest tajemnica tylko dla takich pederastów jak ty.
Niemniej dla przypomnienia:
w to: http://pl.wikipedia.org/wiki/Afera_węglowa
oraz w to: http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Za-rzadow-SLD-zniknal-raport-ws-mafii-weglowej,wid,9536512,wiadomosc.html
I gówno prawda że "prokuratura nie widziała" skoro katowicki
prokurator wydał nakaz jej zatrzymania.
J-23

Data: 2010-05-25 22:42:58
Autor: karwanjestdebilem
Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

 A w co święta blida była
umoczona to jest tajemnica tylko dla takich pederastów jak ty.

Czytaj pedale:

http://bblida.tumblr.com/page/2

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-25 01:15:07
Autor: Tytus
Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego
Nie dosc, ze GWno to jeszcze brednie takie, ze mozna ochujec - ta sama spiewka caly czas :)
A po co se pierdolnela "w leb" skoro taki z niej aniolek byl? (swiec Panie nad jej dusza tak czy siak) Jak nic nia nie mieli to wypusciliby ja za cztery/osiem i by miala dopiero argumenty w reku, nie prawdaz? A jednak wolala tak...

I skoncz to GOWNO tu pastowac...

Data: 2010-05-25 01:17:35
Autor: boukun

Użytkownik "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htf1a1$fka$1inews.gazeta.pl...
Nie dosc, ze GWno to jeszcze brednie takie, ze mozna ochujec - ta sama spiewka caly czas :)
A po co se pierdolnela "w leb" skoro taki z niej aniolek byl?

Wróbelki już dawno ćwierkają, że agentka swój palec miała na cynglu...

boukun

Data: 2010-05-24 16:22:45
Autor: Hans Kloss
On 25 Maj, 01:17, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Wróbelki już dawno ćwierkają, że agentka swój palec miała na cynglu...

Takie też było zdanie "wiedzących"- za dużo wiedziała sama więc
musiała zginąć. Ot, taka komuszo-WSI-owa wersja najsłabszego ogniwa..
J-23

Data: 2010-05-25 07:48:42
Autor: Piotr
Dnia Tue, 25 May 2010 01:17:35 +0200, boukun napisał(a):

Wróbelki już dawno ćwierkają, że agentka swój palec miała na cynglu...

Te wróbelki to ci ćwierkają wałkun zza licznika gazowego? Czy też z kratki
wentylacyjnej, a może to odkurzacz?

"Kiedyś, jak kilka ładnych dni z rzędu dobrze pochlałem i w domu miałem
niesamowity burdel z pobitymi butelkami i porozlewanymi nalewkami po
wszystkich
pokojach, trzeźwiejąc, musiałem na kacu zabrać się do sprzątania chałupy,
bo
lada chwila miały wrócić do domu dzieci z ferii i żona z Niemiec.
W szafce w kuchni znalazłem jakiś środek do prania dywanów, piankę aktywną
jakiejś firmy i zacząłem gołymi rękami wcierać ją w chodniki i dywany. Po
jakimś
czasie, a minął już dzień, jak przestałem chlać, zacząłem słuszeć jak z
licznika
gazowego wydziela się głos Radia Maryja. To samo słyszałem z wentylatora w
łazience. A nawet jak włączyłem odkurzacz, to słyszałem jakąś muzykę i
wiadomości Radia Maryja. Potem jak kładłem się spać, a zasnąć nie mogłem po
tylu
dniach chlania, słyszałem głos Boży, który mówił do mnie, że jestem synem
Bożym
i takie tam inne wyrocznie."
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/84a2b657d52c4467
/04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68
09edc1d10f

Data: 2010-05-25 09:15:52
Autor: Tytus

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:htf1ik$s2r$1mx1.internetia.pl...

[...]

Krtore wrobelki, te z PO-ZOO?

Data: 2010-05-25 01:17:00
Autor: awe

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:htf0k3$6u1$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
pierdolenie glupot. ten nalecz tylko rznie takiego glupa a podejrzewam ze nie ma czystej teczki
awe

Data: 2010-05-25 08:30:26
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-25 01:03, Bruner pisze:
[...]

Szczucia ludzi na siebie? Raczej złodziei na złodziei.  - Tych faktycznych i tych potencjalnych.  Za to PiS-owi należą się od uczciwych ludzi wielkie brawa..

Data: 2010-05-25 09:34:14
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htfqqf$pps$1news.onet.pl...
[...]

Blida to złodziej?

--
stevep

Data: 2010-05-25 19:19:41
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-25 09:34, cirrus pisze:
[...]

Nie wiem, o coś ją oskarżano.. A niewinny człowiek raczej nie wita policji z bronią w ręku.

Data: 2010-05-25 19:32:27
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-25 08:30, jadrys pisze:
[...]

naucz sie nazi chlopczyku ze w panstwie prawa zlodziejem jest ten ktoremu sie to udowodni w sadzie a nie ten kogo wskaze uberkapo

--
the_foe

Data: 2010-05-25 11:31:28
Autor: Hans Kloss
On 25 Maj, 19:32, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

naucz sie nazi chlopczyku ze w panstwie prawa zlodziejem jest ten
ktoremu sie to udowodni w sadzie

Otóż dowiedz się postępowcze że dla NORMALNEGO człowieka złodziejem
jest ten kto ukradł a nie ten któremu kradzież udowodniono.
J-23

Data: 2010-05-25 21:08:06
Autor: cytryna
> [...]

Otóż dowiedz się postępowcze że dla NORMALNEGO człowieka złodziejem
jest ten kto ukradł a nie ten któremu kradzież udowodniono.

Analogicznie patentowanym durniem jest nie profesor tylko Nałęcz chory na chcicę i parcie na szkło. Boże chroń tych biednych studentów przed taką krynicą wiedzy komunistycznej.

Data: 2010-05-25 22:33:15
Autor: PaPi
Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego
Otóż dowiedz się postępowcze że dla NORMALNEGO człowieka złodziejem
jest ten kto ukradł a nie ten któremu kradzież udowodniono.

Yhy. A kto wskazuje tego kto ukradl ? Jarek ?

Data: 2010-05-25 13:44:18
Autor: Hans Kloss
On 25 Maj, 22:33, PaPi <r...@dwa.trzy> wrote:

Yhy. A kto wskazuje tego kto ukradl ? Jarek ?

Jeżeli nie masz własnego rozumu to faktycznie jesteś zmuszony szukać
kogoś kto ci "wskaże"- a czy to będzie jarek, darek, donek albo bronek
to nie ma żadnego znaczenia- i tak będziesz jedynie lemingiem,
kolejnym ze stada.
J-23

Data: 2010-05-25 23:06:31
Autor: PaPi
[...]

Ale ja mam w gleboko w d. opinie Jarka, Donka, Bronka, Zbysia czy innego Krzysia.
Dla mnie zlodziejem jest czlowiek po zapadnieciu prawomocnego wyroku sadu a nie na podstawie pomowien czy wskazywania palcem przez Jarkow.

Data: 2010-05-25 14:18:50
Autor: Hans Kloss
Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego
On 25 Maj, 23:06, PaPi <r...@dwa.trzy> wrote:
..
Dla mnie zlodziejem jest czlowiek po zapadnieciu prawomocnego wyroku
sadu a nie na podstawie pomowien czy wskazywania palcem przez Jarkow.

I tu się różnimy, bo dla mnie złodziejem jest człowiek po dokonaniu
aktu kradzieży.
J-23

Data: 2010-05-25 20:22:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-25 19:32, the_foe pisze:
[...]

Wiesz, mam gdzieś złodziejskie prawo które chroni  lekarza  który nie wypisuje choremu skierowania na badanie specjalistyczne ponieważ ten jest za biedny na to żeby mu dać łapówkę za to.  Bez prowokacji takich sqrwysynów nie wytępisz. Dobre sobie - "Państwo prawa"...  W tym twoim "państwie prawa"państwie tylko kanalie mają dostęp do sprawiedliwości.

Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego