Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego

Data: 2010-05-25 01:17:00
Autor: awe
Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:htf0k3$6u1$1news.onet.pl...
Chce pani jednym zdaniem? Proszę bardzo: Ja go obarczam moralną odpowiedzialnością, a jeszcze bardziej ministra Ziobro, za śmierć pani Blidy. To było państwo strachu, szczucia ludzi na siebie. a po co do tej niewinnej kobiety przyszło z kamerą ABW o szóstej rano? Może pani mi odpowiedzieć. To była metoda rządzenia?

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7930446,Ostry_spor_o_rzady_J__Kaczynskiego___A_co_wam_zrobil.html
pierdolenie glupot. ten nalecz tylko rznie takiego glupa a podejrzewam ze nie ma czystej teczki
awe

Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego