Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego

Data: 2010-05-25 08:30:26
Autor: jadrys
Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego
W dniu 2010-05-25 01:03, Bruner pisze:
Chce pani jednym zdaniem? Proszę bardzo: Ja go obarczam moralną odpowiedzialnością, a jeszcze bardziej ministra Ziobro, za śmierć pani Blidy. To było państwo strachu, szczucia ludzi na siebie. a po co do tej niewinnej kobiety przyszło z kamerą ABW o szóstej rano? Może pani mi odpowiedzieć. To była metoda rządzenia?

Szczucia ludzi na siebie? Raczej złodziei na złodziei.  - Tych faktycznych i tych potencjalnych.  Za to PiS-owi należą się od uczciwych ludzi wielkie brawa..

Data: 2010-05-25 09:34:14
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htfqqf$pps$1news.onet.pl...
[...]

Blida to złodziej?

--
stevep

Data: 2010-05-25 19:19:41
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-25 09:34, cirrus pisze:
[...]

Nie wiem, o coś ją oskarżano.. A niewinny człowiek raczej nie wita policji z bronią w ręku.

Data: 2010-05-25 19:32:27
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-25 08:30, jadrys pisze:
[...]

naucz sie nazi chlopczyku ze w panstwie prawa zlodziejem jest ten ktoremu sie to udowodni w sadzie a nie ten kogo wskaze uberkapo

--
the_foe

Data: 2010-05-25 11:31:28
Autor: Hans Kloss
On 25 Maj, 19:32, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

naucz sie nazi chlopczyku ze w panstwie prawa zlodziejem jest ten
ktoremu sie to udowodni w sadzie

Otóż dowiedz się postępowcze że dla NORMALNEGO człowieka złodziejem
jest ten kto ukradł a nie ten któremu kradzież udowodniono.
J-23

Data: 2010-05-25 21:08:06
Autor: cytryna
> [...]

Otóż dowiedz się postępowcze że dla NORMALNEGO człowieka złodziejem
jest ten kto ukradł a nie ten któremu kradzież udowodniono.

Analogicznie patentowanym durniem jest nie profesor tylko Nałęcz chory na chcicę i parcie na szkło. Boże chroń tych biednych studentów przed taką krynicą wiedzy komunistycznej.

Data: 2010-05-25 22:33:15
Autor: PaPi
Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego
Otóż dowiedz się postępowcze że dla NORMALNEGO człowieka złodziejem
jest ten kto ukradł a nie ten któremu kradzież udowodniono.

Yhy. A kto wskazuje tego kto ukradl ? Jarek ?

Data: 2010-05-25 13:44:18
Autor: Hans Kloss
On 25 Maj, 22:33, PaPi <r...@dwa.trzy> wrote:

Yhy. A kto wskazuje tego kto ukradl ? Jarek ?

Jeżeli nie masz własnego rozumu to faktycznie jesteś zmuszony szukać
kogoś kto ci "wskaże"- a czy to będzie jarek, darek, donek albo bronek
to nie ma żadnego znaczenia- i tak będziesz jedynie lemingiem,
kolejnym ze stada.
J-23

Data: 2010-05-25 23:06:31
Autor: PaPi
[...]

Ale ja mam w gleboko w d. opinie Jarka, Donka, Bronka, Zbysia czy innego Krzysia.
Dla mnie zlodziejem jest czlowiek po zapadnieciu prawomocnego wyroku sadu a nie na podstawie pomowien czy wskazywania palcem przez Jarkow.

Data: 2010-05-25 14:18:50
Autor: Hans Kloss
Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego
On 25 Maj, 23:06, PaPi <r...@dwa.trzy> wrote:
..
Dla mnie zlodziejem jest czlowiek po zapadnieciu prawomocnego wyroku
sadu a nie na podstawie pomowien czy wskazywania palcem przez Jarkow.

I tu się różnimy, bo dla mnie złodziejem jest człowiek po dokonaniu
aktu kradzieży.
J-23

Data: 2010-05-25 20:22:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-25 19:32, the_foe pisze:
[...]

Wiesz, mam gdzieś złodziejskie prawo które chroni  lekarza  który nie wypisuje choremu skierowania na badanie specjalistyczne ponieważ ten jest za biedny na to żeby mu dać łapówkę za to.  Bez prowokacji takich sqrwysynów nie wytępisz. Dobre sobie - "Państwo prawa"...  W tym twoim "państwie prawa"państwie tylko kanalie mają dostęp do sprawiedliwości.

Ostry spór o rządy J. Kaczyńskiego. "A co wam zrobił złego