Ostryga wraca!!!!

Data: 2009-09-14 15:40:50
Autor: L'e-szczur
Ostryga wraca!!!!
Wiadomosc jeszcze nie jest oficjalnie potwierdzona, ale jest szansa, ze znowu zobaczymy Grzesia! Moze nawet w Blazers! Odenie strzez sie Grega!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-14 23:50:50
Autor: sooobi
Ostryga wraca!!!!
L'e-szczur pisze:
Wiadomosc jeszcze nie jest oficjalnie potwierdzona, ale jest szansa, ze znowu zobaczymy Grzesia! Moze nawet w Blazers! Odenie strzez sie Grega!

Powiem szczerze ze nie rozumiem tego posta;)

Data: 2009-09-14 23:57:31
Autor: ra9om1ak
Ostryga wraca!!!!
Użytkownik "sooobi" <tuo@slo.pl> napisał w wiadomości news:h8mdvb$lgp$2atlantis.news.neostrada.pl...
L'e-szczur pisze:
Wiadomosc jeszcze nie jest oficjalnie potwierdzona, ale jest szansa,
ze znowu  zobaczymy Grzesia! Moze nawet w Blazers! Odenie strzez sie
Grega!
Powiem szczerze ze nie rozumiem tego posta;)

Ten grubas z plemienia Utahow z mega tatoo na nodze chyba Fred Flinston jak pamietam chce pociskac troche do kosza. Grubas Ostertagiem zwany. Z tego co szybko grzebnalem w necie Blazers nic nie zaproponowali.

--
ra9om1ak

Data: 2009-09-15 09:17:05
Autor: s
Ostryga wraca!!!!
[...]

I sie nie dziwie...
Bo i po grzyba kupowac jakichs emerytowanych klockow, skoro maja na glowie extension dla Aldridge'a?

Pozdr

Data: 2009-09-15 00:46:27
Autor: L'e-szczur
Ostryga wraca!!!!
On 15 Wrz, 09:17, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

I sie nie dziwie...
Bo i po grzyba kupowac jakichs emerytowanych klockow, skoro maja na

Ale Ald nie jest jeszcze emerytowanym klockiem ;-)
A patrzac na historie kontuzji centrow PTB az sie prosi, zeby dodac
jakiegos wysokiego. Grześ pasuje do koncepcji - difens, ribaund itd

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-15 09:56:53
Autor: s
Ostryga wraca!!!!
[...]

Ja nie krytykuje pomyslu sciagniecia dodatkowego centra.
Krytykuje pomysl sciagniecia Ostertaga :-)

Pozdr

Data: 2009-09-15 01:24:52
Autor: L'e-szczur
Ostryga wraca!!!!
On 15 Wrz, 09:56, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Ja nie krytykuje pomyslu sciagniecia dodatkowego centra.
Krytykuje pomysl sciagniecia Ostertaga :-)

Alonzo na emeryturze, Parish tez, Kareem jest trenerem, Hakeem buduje
szpitale w Afryce.
Czyli zostajemy z Ostertagiem, Sabonisem i byc moze Daughertym ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-15 08:47:14
Autor: Budzik
Ostryga wraca!!!!
Osobnik posiadający mail leszczur@acn.waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Alonzo na emeryturze, Parish tez, Kareem jest trenerem, Hakeem buduje
szpitale w Afryce.
Czyli zostajemy z Ostertagiem, Sabonisem i byc moze Daughertym ;-)

jest jeszcze Luc Longley!

Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
można jeść w miejscu publicznym ;-)"
DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"

Data: 2009-09-18 09:06:43
Autor: s
Ostryga wraca!!!!
Krytykuje pomysl sciagniecia Ostertaga :-)

Alonzo na emeryturze, Parish tez, Kareem jest trenerem, Hakeem buduje
szpitale w Afryce.
Czyli zostajemy z Ostertagiem, Sabonisem i byc moze Daughertym ;-)

Okazalo sie, ze mieli jednak szersze pole manewru, nizli powyzsza trojka   :-)

Kupili Howarda. Nie Dwighta, niestety, ale:
- samo nazwisko moze juz wystraszyc rywali,
- opcja na pewno dalece bardziej przydatna nizli Grzechu. Tym bardziej, ze dwoch Gregow to kiszka, bo potem przylatywaliby obaj, gdy tylko Nate zawolalby Grega.

Pozdr

Data: 2009-09-17 21:24:41
Autor: wiLQ
Ostryga wraca!!!!
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Wiadomosc jeszcze nie jest oficjalnie potwierdzona, ale jest szansa, ze znowu zobaczymy Grzesia!

Temat zajec "po czym poznac bankruta"? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Ostryga wraca!!!!