Ostrym kołem po zalanych terench

Data: 2010-06-07 11:30:47
Autor: 666
Ostrym kołem po zalanych terench
Też jeździłem w weekend po zalanych ścieżkach, co prawda nie głębiej niż do poziomu platform (no trochę w butach mokro ;-))

Jeszcze po paru godzinach podczas postoju z otworów w obręczach na szprychy i spod końcówek dętek wypływała woda.

Być może na kolarstwo podwodne lepsze byłyby bezdętkowce ;-)

-- -- -

Po powrocie, jedynie ścierką wytarłem piasty i krótki psssst WD40 po piastach, łańcuchu i przy widelcu.
Jazda po zalanych terenach - uwaga na głębokie dziury wyryte w asfalcie które leżą pod wodą.