Ostrzał.

Data: 2019-11-16 08:20:48
Autor: Zenek Kapelinder
Ostrzał.
Palestynczycy ostrzeliwuja rakietami Izrael. Skuteczność systemu ochrony antyrakietowej Izraela to 90% czy może należy stwierdzić że co dziesiąta rakieta nie jest zniszczona jak leci. A co w sytuacji jak Palestynczycy zamiast kilkudziesięciu rakiet wystrzela kilka tysięcy rakiet. Znawcy tematu szacuja ze Palestynczycy mogą mieć pomiędzy 150 a 200 tysiecy rakiet różnych.

Data: 2019-11-16 13:40:09
Autor: Konopny
Ostrzał.
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Palestynczycy ostrzeliwuja rakietami Izrael.

Co takiego się stało?  Czemu akurat teraz strzelają? Wiadomo?

Data: 2019-11-16 15:31:06
Autor: Zenek Kapelinder
Ostrzał.
Wiadomo dlaczego. Z tego samego powodu co zawsze. Izrael uzurpuje sobie prawo do rzadzenia całym terenem Palestyny chociaz dostal do zagospodarowania tereny w Palestynie. Izrael okupuje Palestynę a Palestynczycy są pod izraelska okupacja. Chca wyprzeć okupanta ze swoich terenów. Dlatego odpalaja na niego rakiety. Okupant prowadzi akcje odwetowe.. I tak to się tam od kilkudziesięciu lat dzieje. Zmieniają się tylko środki i metody. Kiedys byli bojownicy podkładający bomby, często byli to samobójcy. Zmienila się technika i można bez narażania życia palestyńskich bojowników atakować wroga. Jestem przeciwny przemocy, bezsensownemu zabijaniu się ludzi w wojnach. Ale gdybym musiał wybierać komu bym kibicował w konflikcie palestyński izraelskim to pomimo tego że wielu Izraelczyków ma Polskie korzenie kibicowal bym Palestynczykom. Palestynczycy walczą z okupantem o wolność i godność. W konflikcie palestynsko izraelskim jedno jest pewne. Przegra Izrael. Będzie to totalna porażka Izraela. Najprawdopodobniej jak ma Izrael w zwyczaju przeprowadzi akcje terrorystyczną na terenie Iranu.. Na 99,9% obstawiam ze zbombarduje irański zakład wzbogacania uranu. Irańczycy ostatnio go znowu uruchomili. Uwazam ze zrobili podpuche. Chca zeby Izrael go zniszczył. Będą mieli pretekst do odwetu. W odwecie Palestynczycy gowno rakietami oślepia izraelskie systemy antyrakietowej i zniszczą troche lepszymi rakietami wybrane cele. To będzie pierwsza fala. Druga to będzie kilkaset tysięcy irańskich rakiet. Ostrzał bezbronnego Izraela będzie trwał wiele godzin. I skończy się unicestwieniem tego państwa. Makabryczny to scenariusz ale inny w tamtych warunkach być nie może.. Bylby inny jak by się tam dogadali. Ale Zydzi   z Arabami raczej się nie dogadają. Stara zasad mówi że jeśli nie można dojść do porozumienia to zawsze wygrywa wiekszy i silniejszy.

Data: 2019-11-20 09:18:51
Autor: Ola
Ostrzał.
W dniu niedziela, 17 listopada 2019 01:31:08 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Odpowiem Ci na to, ale po ustanowieniu nowego rządu w Izraelu. Będzie to w ciągu 21 dni albo w kwietniu. Będę wówczas mądrzejsza. Ale mi przypomnij, bo mam kapuścianą pamięć. Ola

Data: 2019-11-20 09:33:53
Autor: Ola
Ostrzał.
W dniu sobota, 16 listopada 2019 23:40:10 UTC+2 użytkownik Konopny napisał:
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> Palestynczycy ostrzeliwuja rakietami Izrael. Co takiego się stało?  Czemu akurat teraz strzelają? Wiadomo?

wiadomo:
to było odpowiedzią na żądanie Egiptu, aby przestali strzelać. Hamas się zgodził, ale nie Dżihad Islamski. 16 października delegacje Hamasu i Dżihadu Islamskiego prowadziły rokowania w Kairze na temat sytuacji w Gazie. Można się domyślać czego żądał Egipt i zapłacił z góry: delegacja wróciła do Gazy z 26-ma Palestyńczykami zwolnionymi z więzienia egipskiego. Dżihad Islamski w odpowiedzi pokazał ile są warte rokowania i zapłata z góry. Na początku listopada znowu Izrael został ostrzelony serią rakiet i w nocy 12.11.2019 Izrael wystrzelił rakietę prosto do sypialni Baha Abu al Ata, przywódcy zbrojnych oddziałów palestyńskiego dżihadu islamskiego w Gazie, tą rakietą zabity on i jego żona. Ostrzegali go wielokrotnie Egipcjanie że Izrael go zabije, dlatego otaczał się wciąż dużą ilością ludzi, także we własnym domu, aż Izrael zdecydował się zakończyć mu życie w jego własnej sypialni..

Palestyński Dżihad Islamski jest drugą w wielkości organizacją w Gazie i konkuruje z Hamasem o władzę. Zawsze uważaliśmy że odpowiedzialny jest Hamas, także za działalność Dzihadu Palestyńskiego, ale obecnie atakowaliśmy tylko cele Dżihadu, prócz jednego przypadku, gdy Hamas jeden raz się wtrącił.

W rokowaniach pomiędzy Dzihadem Islamskim w Gazie a Egiptem doszło do kolejnego rozejmu, który wszedł w życie (na papierze) 14.11.2019. Ani Hamas ani Izrael nie są stroną tych negocjacji. Dżihad żąda aby Izrael nie bronił się, strzelając do demonstrantów na granicy z Gazą, a Izrael, nie będąc stroną w tych negocjacjach, ma wolną rękę w obronie swego kraju.

Teraz jest cicho, nawet w ostatnią sobotę nie było demonstracji na granicy. Zobaczymy co będzie dalej.

Ola

Data: 2019-11-20 14:16:21
Autor: Zenek Kapelinder
Ostrzał.
Wiadomo co będzie dalej. Ostrzał rakietami to sprawdzanie skuteczności systemów antyrakietowych Izraela. Dziurawa ta Wasza tarcza skoro na siedemdziesiąt rakiet dwadziescia nie jest zniszczonych. Pewno na tysiac wystrzelony 900 doleci do celu. Wedlug https://www.defence24.pl/220-rakiet-wystrzelonych-na-izrael-precyzyjne-naloty-odpowiedzia-na-ataki-sautracyjne-komentarz
Hesbollah może mieć 200 000 rakiet różnego rodzaju, z nowoczesnymi włącznie. Iran ma około miliona rakiet. Polska ma tylko jednego wroga. To niemcy. Ale Polska to duzy kraj. niemcy nie mają potencjału zeby nas napasc a zdobycie jest zwyczajnie niemozliwe. Przeciwko Izraelowi są praktycznie wszystkie panstwa arabskie. Kilka milionow ludzi przeciwko miliardowi. Jesli nie można osiągnąć porozumienia to zawsze wygrywa silniejszy.

Data: 2019-11-20 19:35:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ostrzał.
W dniu środa, 20 listopada 2019 23:16:23 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

Polska ma tylko jednego wroga. To niemcy.

Pierniczysz waść, to kacapstan.
A to gdyż niemcom nie opłaca się atakować Pomrocznej militarnie, za dużo mają tu własnego kapitału.

Data: 2019-11-21 06:57:19
Autor: Runtime
Ostrzał.
W dniu 2019-11-21 o 04:35, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Zenek to genetyczny idiota.Jako były milicjant i PZPR-owiec wciąż tęskni za PRL i językim rosyjskim jako urzędowym w Polsce.

--
Runt

Data: 2019-11-16 17:22:30
Autor: Yogi
Ostrzał.
Dnia Sat, 16 Nov 2019 08:20:48 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

[...]

Mikołaj, przestań pierdzielić o jakichś Palestyńcach tylko łap za kałacha i
leć pomagać braciom w wierze!

Ostrzał.