Ostrzałka Toko Ergo Speed Top

Data: 2010-01-07 20:35:10
Autor: Moper
Ostrzałka Toko Ergo Speed Top
I drugie pytanie, bo ostrzałka przyszła pół godziny temu a wyjazd jutro :)

Ostrzałka ma dwie strony - 88 i 89. Ale która jest która? Są podpisane, ale czy ta z 89 ma kąt 89, czy też powinna być widoczna podczas ostrzenia (czyli ma 88) to nie wiem..

Dzięki z góry :)

Data: 2010-02-07 14:06:20
Autor: kozodoj
Ostrzałka Toko Ergo Speed Top
na pewno juz dawno po ostrzeniu. Jak chcesz naostrzyc np. na 89 st. to masz widziec 89 st. :-)

Data: 2010-02-07 23:06:57
Autor: Moper
"kozodoj" <kozodoj5@vp.pl> wrote in message news:6617.00000336.4b6ebaccnewsgate.onet.pl...
na pewno juz dawno po ostrzeniu. Jak chcesz naostrzyc np. na 89 st. to masz
widziec 89 st. :-)

Dostałem odp. tutaj: http://www.snowboard.pl/forum/msg.php?th=18615&start=0&a=aa=a

Niestety odmienną od twojej :)
Chyba nie tylko ja mam wątpliwości...

Data: 2010-02-08 08:58:37
Autor: kozodoj
Ostrzałka Toko Ergo Speed Top
> Dostałem odp. tutaj: http://www.snowboard.pl/forum/msg.php?th=18615&start=0&a=aa=a

Niestety odmienną od twojej :)
Chyba nie tylko ja mam wątpliwości...

Ja ich do tej pory nie mialem wcale!

Data: 2010-02-08 09:22:55
Autor: Moper
"kozodoj" <kozodoj5@vp.pl> wrote in message news:6617.000003c9.4b6fc42dnewsgate.onet.pl...
> Dostałem odp. tutaj:
http://www.snowboard.pl/forum/msg.php?th=18615&start=0&a=aa=a

Niestety odmienną od twojej :)
Chyba nie tylko ja mam wątpliwości...

Ja ich do tej pory nie mialem wcale!

Widzisz, serwis sprzętu już więcej nie będzie takim spokojnym relaksem :)
Napisałem do Toko z forumarza na www, może raczą rozwiać nasze wątpliwości.

Ostrzałka Toko Ergo Speed Top