Ostrze??enie

Data: 2011-02-23 19:27:34
Autor: .[he®sk].
Ostrze??enie
dla wszystkich kanalii, lajdakow, podszywancow - rezerwuje sobie wszystkie nawiasy , cudzyslowy , spacje , myslniki, kropki, przecinki i inne znaki. kazdy kto ich uzyje, tego najpierw zakapuje , a potem wsadze do puszki na trzy , a nawet na dwadziescia lat za podszywanie .

--

"oooooom - spiewajcie moja mantreeeeee, ooooom .... Lollolooooo, albowiem nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją
i terytorium darmowego opluwania innych. ja moge pluc, a wy nie, bo was zakapujeeeee, o yeeeeah! wszystkich was pozalawiaaaaaam. bo jestem wesoly heniek-mitomaaan, oh yeah. "

Data: 2011-02-23 10:50:47
Autor: Hans Kloss
Ostrze?enie
On 23 Lut, 19:27, .[he(R)sk]. <pzpr.bigbred...@interia.pl> wrote:
[...]

Hjeniu miej lito¶ć nad nami grzesznymi... obiecuję nie nazywać cię w
tym tygodniu chamem zbuntowanym, gównojadzkim ¶cierwem  ani platfonsk±
gnid± .....
J-23

Data: 2011-02-24 17:51:01
Autor: {he®sk}
Ostrze?enie
On Wed, 23 Feb 2011 19:27:34 +0100, becwal podszywajacy sie pod
..[he®sk]. <pzpr.bigbrednie@interia.pl> wrote:

[...]

 slabo sie starasz niedomyty.  tacy jak ty zawsze beda cierpiec na kompleks malego czlonka. --

Ostrze??enie