Ostrzeżenie - FM bank

Data: 2014-04-29 19:52:36
Autor: Krzysztof
Ostrzeżenie - FM bank

Użytkownik "Kazek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:535fc1f8$0$2235$65785112@news.neostrada.pl...

Przeróżne są metody okradania klientów przez banki. Zwykle nie mówi się
pełnej prawdy, albo prawda jest w papierach ale tak ukryta by klient
miał trudności w znalezieniu pułapki zastawiane przez banki.

FM bank zastosował ta ostatnią. Ma dwie podobne lokaty: lokatę spinającą
i lokatę pro. To druga jest o 0.10% wyższa.
Dzieki za info, na szczescie ich oferta promocyjna 4,55% to lokata spinajaca bez konta  z mozliwoscia nieodnawiania i powrotu na konto, z ktorego ja wyslano. Mam nadzieje, ze odbedzie sie to bezproblemowo jak w przypadku nie istniejacego juz banku PBP, ktory wlaczyl sie do FM i mial kiedys lokate spinajaca.

Ostrzeżenie - FM bank