Ostrzegam Charli delta,maniana i inni

Data: 2010-08-07 12:16:39
Autor: argon1953
Ostrzegam Charli delta,maniana i inni
Ostrzegam Charlie delta,maniana i innych przygłupów politycznych ,że jeśli teraz obrażą prezydenta Komorowskiego to osobiście skieruję sprawę do prokuratury.
argon

Data: 2010-08-07 05:17:28
Autor: Charlie delta
On 7 Sie, 12:16, "argon1953" <argon1...@o2.pl> wrote:
Ostrzegam Charlie delta,maniana i innych przygłupów politycznych ,że jeśli
teraz obrażą prezydenta Komorowskiego to osobiście skieruję sprawę do
prokuratury.
argon

synu

miałem kilkanascie lat gdy SB-ecy próbowali mnie działacza SKS-ów
złamać (pewnie nie wiesz pokemonku co to były SKS-y)

potem próbowali ze mnie zrobić donosiciela oficerowie WSI, podobnie
miałem ich w dupie

ciebie też mam w dupie

Data: 2010-08-07 19:04:11
Autor: argon1953

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:e9abb928-1557-4224-9810-bd7ab246faadf42g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Znam wielu,którzy bardziej wycierpieli od bezpieki ale się z tym tak nie obnoszą .Maja godnośc i honor.
Ty masz tylko pretensje ,gorycz i styl obrażania wszystkich spowodowany prawdopodobnie swoimi frustracjami i brakiem satysfakcjonujących cię osiągnięć.Rób jak chcesz.Twoja sprawa.Ja się nie obrażam.Ale Prezydenta nie waż się obrażać.Daję słowo ,że podam ciębie lub innych do prokuratury.
PS
Nie byłem zwolennikiem Kaczyńskiego i nie jestem Komorowskiego , ale musimy szanować Prezydenta ,czy nam się to podoba czy nie.

Data: 2010-08-07 19:44:51
Autor: Barbara
Ostrzegam Charli delta,maniana i inni

Użytkownik "argon1953" <argon1953@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c5d9216$0$27025$65785112news.neostrada.pl...

[...]
| PS
| Nie byłem zwolennikiem Kaczyńskiego i nie jestem Komorowskiego , ale musimy
| szanować Prezydenta ,czy nam się to podoba czy nie.

???????????????
m u s i m y ?

gdybyś użył sformułowania 'nie obrażać czy też "nie wolno obrażać prezydenta" - byłoby to zrozumiałe.

Zaordynowane przez ministra spraw zagranicznych wieszanie portretów obecnego prezydenta w naszych zagranicznych placówkach budzi moje jednoznaczne skojarzenia z PRL-em.

A teraz właśnie w  TVP1 podano, że tenże Sikorski zaprosił do Polski min. spraw zagranicznych Rosji - pana Ławrowa - na naradę ze  wszystkimi ambasadorami Polski.
Nie, nie przesłyszałam się.

Barbara

Data: 2010-08-07 10:56:48
Autor: Charlie delta
Ostrzegam Charli delta,maniana i inni
On 7 Sie, 19:44, "Barbara" <ba...@in.com.pl> wrote:
Użytkownik "argon1953" <argon1...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4c5d9216$0$27025$65785112news.neostrada.pl...

[...]
> [...]

zagranicznych Rosji - pana Ławrowa - na naradę ze  wszystkimi ambasadorami

zdziwiona jesteś że po zamordowaniu Prezydenta +Lecha Kaczyńskiego
zaczęto realizować przez swołoczę WSI i jej najwyzszych wasali
politykę oddania Polski ruskiej dziczy ?

obudź się i przemyj oczy z bielma

wolnej Polski już nie ma, tak naród zdecydował

Data: 2010-08-08 23:24:42
Autor: Ianus

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e0b8b926-76b0-4e9b-abdc-20b19ed75024@l20g2000yqm.googlegroups.com...
wolnej Polski już nie ma, tak naród zdecydował

Wola narodu jest święta!

Data: 2010-08-07 21:32:46
Autor: Maciej Bojko
Ostrzegam Charli delta,maniana i inni
On Sat, 7 Aug 2010 19:04:11 +0200, "argon1953" <argon1953@o2.pl>
wrote:

PS
Nie byłem zwolennikiem Kaczyńskiego i nie jestem Komorowskiego , ale musimy szanować Prezydenta ,czy nam się to podoba czy nie.

Skwituję prosto a kolokwialnie: dupa. Szacunek nikomu nie należy się z urzędu, na szacunek trzeba zasłużyć. Albo może inaczej: szacunek
defaultowo należy się każdemu, ale też każdy może swoimi działaniami
go utracić. Dotyczy to prezydentów tak samo, jak każdego innego; a
moim zdaniem wręcz bardziej.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-08-07 23:16:25
Autor: SlawcioD
wrote:

[...]

226kk i w szczegolnosci 135kk mowi inaczej... tzn dorwiesz sie do zloba
i masz ochrone prokurwatury... jedyne co mozna o Lechu Kaczynskim
powiedziec dobrego to ze prosil prokuratorow o nie sciganie ludzi z
135kk i tym samym o nie wyreczaniu jego...

szkoda, tylko ze nie pokusil sie o nowelizacje kk pod tym katem...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-08-08 00:14:13
Autor: Maciej Bojko
Ostrzegam Charli delta,maniana i inni
On Sat, 07 Aug 2010 23:16:25 +0200, SlawcioD <slawciod@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Nieprawda. Mówi tylko, że ich publiczne lżenie jest karalne. Nie mam
obowiązku ich szanować, jedynie nie wolno mi publicznie mówić, co tym
i owym konstytucyjnym organie / funkcjonariuszu publicznym myślę. Jak
się nie potrafi zasłużyć na szacunek, zawsze można próbować wymusić
jego zewnętrzne objawy za pomocą grzywny i aresztu.

szkoda, tylko ze [Lech Kaczyński] nie pokusil sie o nowelizacje kk pod tym katem...

Nikt inny zresztą też. --
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-08-07 22:05:36
Autor: marfi
[...]

  To sobie szanujcie, ja nie muszę... i możesz mi skoczyć :)

--
marfi

Data: 2010-08-08 05:40:26
Autor: maniana
[...]

wypierdalaj kapusiu na banbus. kacap może być prezydentem dla kacapow, dla Polaków jest rezydentem czy ci się to gnoju podoba czy nie.

Data: 2010-08-08 23:23:37
Autor: Ianus

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e9abb928-1557-4224-9810-bd7ab246faad@f42g2000yqn.googlegroups.com...
miałem kilkanascie lat gdy SB-ecy próbowali mnie działacza SKS-ów
złamać (pewnie nie wiesz pokemonku co to były SKS-y)

Szkolne Kluby Sportowe

Data: 2010-08-09 08:14:37
Autor: marq111
Ostrzegam Charli delta,maniana i inni
Charlie,mialeś kilkanaście lat,tacy w SKS nie mieli co robić,chyba że,mówisz o Szkolnych Kólkach Sportowych ,to po pierwsze,SKS to tak na szybko zawiązana "na ulicy" organizacja,"czarny marsz" a potem" białe marsze" miały na celu utrzymać "gotowość do opzzycyjnośći,w.g mnie nie do końca się to udało ,za dużo było indywidualnośći,między innymi Rokita ze swoimi pomysłami..a SKS pożal się Boże z Wildsteinem ,tchórzem.....opozycyjność studencka w/g mnie tak naprawdę wykrystalizowała się w strajkach 81,potem to już tylko wytrwałość Wałęsy,Frasyniuka i innych ,których Ty nienawidzisz,bo nie znasz historii.A Taki JK Prezes, tchórz nad tchórze jest teraz Twoim idolem..najwięcej krzyczą Ci, którzy nigdy nie nastawili karku własnego,którym niezniszczono życia,teraz obrońcy krzyża a w 80 latach donosiciele...i to tyle w sprawie krzykaczy nt,  bezsensownej katastrofy smoleńskiej.Ty Charlie idealnie pasujesz do tego opisu

synu

mia=B3em kilkanascie lat gdy SB-ecy pr=F3bowali mnie dzia=B3acza SKS-=F3w
z=B3ama=E6 (pewnie nie wiesz pokemonku co to by=B3y SKS-y)

potem pr=F3bowali ze mnie zrobi=E6 donosiciela oficerowie WSI, podobnie
mia=B3em ich w dupie

Data: 2010-08-09 15:57:21
Autor: Lech Dubrowski
Ostrzegam Charli delta,maniana i inni
Użytkownik " marq111" ..
[...]

Do powstania Solidarnosci cala opozycja byla sterowana przez SB co dawalo jej mozliwoc zmiany wladz panstwowych na ludzi im przychylnych. Zabawa sie skonczyla gdy do MSW poszedl gen. Kiszczak, ktory byl niezalezny od ukladu panujacego w tym ministerstwie.w innym ukladzie byloby szansy na zmiane ustroju w 1989 r.

Wg. mnie zabicie ks. Popieluszki bylo proba obalenia przez SB owczesnych wladz i mianowanie na ich miejsce ludzi im poslusznych. Sprawcy pozostali by nieznani, a opozycja uciszona. Potem mielibysmy wariant rumunski lub jugoslowianski.

Leszek

Data: 2010-08-07 10:34:11
Autor:
argon1953 <argon1953@o2.pl> napisał(a):
Ostrzegam Charlie delta,maniana i innych przygłupów politycznych ,że jeśli teraz obrażą prezydenta Komorowskiego to osobiście skieruję sprawę do prokuratury.

Zapomniał Pan umieścić w tytule wiadomości na grupę pl.biznes.wgpw magicznego
"OT:"

a poza tym w/w wymienieni mogą okazać się sprytniejsi i złożyć zawiadomienie z
tego samego paragrafu, za to że - o ilę dobrze rozumiem - np. "komoRUSKI
rezydent kacap szczynukowicz poczyna sobie coraz śmielej, lepiej niż komucha w
stanie wojennym"  kojarzy się Panu z obecnym Prezydentem RP. Tak samo zresztą zasadne.

Życzę dobrego nastroju (z faktu przebywania poza internetem)

Data: 2010-08-07 12:38:34
Autor: grzessiek
argon1953 wrote:
Ostrzegam Charlie delta,maniana i innych przygłupów politycznych ,że
jeśli teraz obrażą prezydenta Komorowskiego to osobiście skieruję sprawę
do prokuratury.

gdzie byłeś jak pluli na kaczyńskiego? no chyba że robisz to tylko z
miłości do bronka, która przesłoniła ci cały świat.
g.

Data: 2010-08-08 05:35:35
Autor: maniana
Użytkownik "grzessiek" <grzessssiek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i3jcra$9kp$1news.onet.pl...
argon1953 wrote:
[...]

to ubeckie WSIowe ścierwo  nadal pluje na zamordowanego prezydenta Lecha Kaczyńskiego

Data: 2010-08-07 21:25:10
Autor: Maciej Bojko
Ostrzegam Charli delta,maniana i inni
On Sat, 7 Aug 2010 12:16:39 +0200, "argon1953" <argon1953@o2.pl>
wrote:

Ostrzegam Charlie delta,maniana i innych przygłupów politycznych ,że jeśli teraz obrażą prezydenta Komorowskiego to osobiście skieruję sprawę do prokuratury.

Łomatko.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-08-08 05:32:44
Autor: maniana
ty kurwo ruska, kacapie, spierdalaj razem ze swoim komoRUSKUM rezydenem kacpem szczynukooeoiczem do sajuza WSIoku!
Użytkownik "argon1953" <argon1953@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c5d328d$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
Ostrzegam Charlie delta,maniana i innych przygłupów politycznych ,że jeśli teraz obrażą prezydenta Komorowskiego to osobiście skieruję sprawę do prokuratury.
argon

ty ruski WSIowy kacapie, już możesz pisać zawiadomienie, a twój kacap szczynukow nigdy nie będzie prezydentem dla Polaków. Najpierw kacap musiał by się nauczyć mówić po polsku, bo nawet przysięgi WSIowe ścierwo, bękart sowieckiego popa, zlożyc nie umie i będzie musiał powtarzać.  Wypierdalaj ze swoim komoRUSKIM rezydentem z Polski.

Data: 2010-08-08 12:42:40
Autor: kroovka
ty kurwo ruska, kacapie, spierdalaj razem...Na jakim parkiecie te spolki sa notowane?
pozdrawiam uczestników forum giełdowego

czy nie lepiej zarobic na gieldzie i zaczac wydawac swoje czasopismo i glosic swoje poglady i tam i na innym forum?

kroovka

Data: 2010-08-08 17:05:11
Autor: Virck
On 2010-08-08 12:42, kroovka wrote:
pozdrawiam uczestników forum giełdowego

czy nie lepiej zarobic na gieldzie i zaczac wydawac swoje czasopismo i glosic
swoje poglady i tam i na innym forum?

kroovka

Podszywasz sie pod 'krooovke' ? Czyzbys pod wlasnym nickiem nie mogl sie przebic prostaczku?

Data: 2010-08-09 09:20:04
Autor: SlawcioD
maniana pisze:
[...]

Kaczynski hymnu nie umial - wiec z czym do ludzi...

Ostrzegam Charli delta,maniana i inni