Ostrzegam przed firma Pitstop

Data: 2011-06-16 15:46:08
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Ostrzegam przed firma Pitstop
Powitanko,

Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.
Oferowali przeglad/napelnianie klimy na Grouponie. Wplacilem kase, umowilem sie telefonicznie, przyjezdzam, moga mnie przyjac po poludniu, albo moge zostawic im samochod. Mialem kilka spraw do zalatwienia daleko, wiec zrezygnowalem. Nastepny termin byl na koniec czerwca, wiec klime napelnilem gdzie indziej (zreszta taniej). Pisze do Groupona, ze chcialem zrezygnowac, odpisuja, ze u nich w systemie kupon widnieje jako wykorzystany. No to dzwonie do Pit Stopu, tlumacze jak sprawa wyglada, a burak z tej firmy na to, zebym im udowodnil, ze nie skorzystalem z uslugi. Ja mu na to, ze byloby milo, gdyby raczej on poszukal w swojej ewidencji i udowodnil cos przeciwnego. Dialog dosyc nieprzyjemny, pal licho 79zl, chodzi o zasady. Stwierdzilem, ze opisze sprawe w necie, powiedzial: "prosze bardzo", wobec tego, za zgoda pomawianej firmy, tak czynie.

--

Pozdrawiam,
Pawel Chorzempa

Data: 2011-06-16 08:13:37
Autor: kkk
On 16 Cze, 15:46, "Pawel \"O'Pajak\"" <opaj...@gazeta.pl> wrote:
Powitanko,

Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.
Oferowali przeglad/napelnianie klimy na Grouponie. Wplacilem kase,
umowilem sie telefonicznie, przyjezdzam, moga mnie przyjac po poludniu,
albo moge zostawic im samochod. Nastepny termin byl na koniec czerwca, wiec
klime napelnilem gdzie indziej (zreszta taniej).

Kolejny, który zorientował się jak wygl±daj± w praktyce "super extra"
oferty na gruponie..... :)

ps dobrze, że nie dostałe¶ terminu na "super serwis klimy po łebkach"
na koniec wrze¶nia.

Data: 2011-06-16 15:44:49
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 16 Jun 2011 08:13:37 -0700 (PDT), kkk napisał(a):
[...]

Trudno sie zreszta dziwic, jesli Groupon wymaga min. 50% obnizki, a od ceny
zaplaconej przez klienta pobiera kolejne 50% prowizji :)

Choc raz przyznam skorzystalem z groupona i bylo warto - ale to raczej
wyjatek na plus :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-06-16 17:35:39
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 16 Jun 2011 15:44:49 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

Trudno sie zreszta dziwic, jesli Groupon wymaga min. 50% obnizki, a od ceny
zaplaconej przez klienta pobiera kolejne 50% prowizji :)

Przy czym te obniżki w większo¶ci przypadków s± naci±gane tak masakrycznie,
że aż się niedobrze robi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-06-17 10:28:05
Autor: AL
W dniu 2011-06-16 17:13, kkk pisze:
[...]

korzystalem z Gopupon 2 razy - dwa razy OK
Mowisz, ze do trzech razy sztuka?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-06-17 09:38:04
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 17 Jun 2011 10:28:05 +0200, AL napisał(a):

korzystalem z Gopupon 2 razy - dwa razy OK
Mowisz, ze do trzech razy sztuka?

Proszę, masz zupełnie od ręki przykład oszustwa:
http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/tonsil-online/446872
"499 zł zamiast 999 zł za gło¶nik Altus 200"

No to proszę bardzo, sprawdzamy tego blefa:
http://tonsilsklep.pl/index.php?p40,tonsil-altus-200-kpl-2szt
750 za sztukę to jako¶ nie bardzo 999 zł.
Ale to sklep firmowy, idĽmy dalej w poszukiwaniu cen.
Może to:
http://www.e-tonsil.pl/index.php?p6,altus-200
czyli 709 zł za sztukę?
Jak się poszuka, to można znaleĽć oferty w okolicach 1050 za parę.
Markety za takie oszustwa dostawały milionowe kary. Groupon się pewnie
wykręci, bo raz, że ciężko będzie ich dopa¶ć u wielkiego brata, dwa, że
powiedz±, że to droższa wersja specjalna (ta cudowna plakietka za 150
zł/szt)

Data: 2011-06-16 16:14:58
Autor: neoniusz
W dniu 11-06-16 15:46, Pawel "O'Pajak" pisze:
Powitanko,

Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.

Ach ci warszawiacy, ktorzy uwazaja, ze ich miasteczko to caly swiat.

Data: 2011-06-16 15:05:16
Autor: to
Ostrzegam przed firma Pitstop
begin neoniusz
Ach ci warszawiacy, ktorzy uwazaja, ze ich miasteczko to caly swiat.

Jak widać nawet Ty się domyśliłeś o jakie miasto chodzi. ;)

Data: 2011-06-16 21:30:55
Autor: Ireneusz Brycki
Ostrzegam przed firma Pitstop
W dniu 2011-06-16 17:05, to pisze:
begin neoniusz

Ach ci warszawiacy, ktorzy uwazaja, ze ich miasteczko to caly swiat.

Jak widać nawet Ty się domyśliłeś o jakie miasto chodzi. ;)

Bo siÄ™ juĹĽ takich rozpoznaje ;-)

--
Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

Data: 2011-06-17 10:15:10
Autor: Antek
Ostrzegam przed firma Pitstop

Użytkownik "Ireneusz Brycki" <ireneusz.brycki@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itdllf$7kq$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-06-16 17:05, to pisze:
begin neoniusz

Ach ci warszawiacy, ktorzy uwazaja, ze ich miasteczko to caly swiat.

Jak widać nawet Ty się domy¶liłe¶ o jakie miasto chodzi. ;)

Bo się już takich rozpoznaje ;-)

Kompleks?

Data: 2011-06-22 13:26:05
Autor: Cavallino
Ostrzegam przed firma Pitstop
Użytkownik "Antek" <antkowiak123@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itf2em$kr7$1news.onet.pl...

[...]

Tak, to chyba ulubiony stan umysłu rzeczonych pomieszkiwaczy.

Data: 2011-06-16 17:34:56
Autor: =Marcos=
Ostrzegam przed firma Pitstop
Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.

Na Nowogrodzkiej 27 nie ma takiej firmy.

Data: 2011-06-16 17:36:10
Autor: radekp@konto.pl
Ostrzegam przed firma Pitstop
Thu, 16 Jun 2011 17:34:56 +0200, w <itd7o4$jlc$1@inews.gazeta.pl>, "=Marcos="
<marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał(-a):

> Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.

Na Nowogrodzkiej 27 nie ma takiej firmy.

Nie ma nawet takiego numeru.
Ale to pewnie dlatego, że nie ma takiej ulicy...

Data: 2011-06-16 16:38:22
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 16 Jun 2011 17:36:10 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.

Na Nowogrodzkiej 27 nie ma takiej firmy.

Nie ma nawet takiego numeru.
Ale to pewnie dlatego, że nie ma takiej ulicy...

Zmień t± swoj± cudown± nawigację któr± rzekomo można kupić, to znajdziesz.

Data: 2011-06-16 18:01:22
Autor: radekp@konto.pl
Ostrzegam przed firma Pitstop
Thu, 16 Jun 2011 16:38:22 +0100, w <1h4u1zx7aotwk.dlg@lepper.institute.com>,
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(-a):

> Ale to pewnie dlatego, że nie ma takiej ulicy...

Zmień t± swoj± cudown± nawigację któr± rzekomo można kupić, to znajdziesz.

No tak, słyszałem o problemach TomToma z polskimi znakami -- ulica nazywa się
Nowogródzka :>.

Data: 2011-06-16 17:42:51
Autor: !sp

Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w wiadomości news:itd7o4$jlc$1inews.gazeta.pl...
Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.

Na Nowogrodzkiej 27 nie ma takiej firmy.

Jest obok?
http://pitstop-ams.pl/index.php/kontakt

Data: 2011-06-16 17:56:42
Autor: PH
W dniu 2011-06-16 15:46, Pawel "O'Pajak" pisze:
Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.
Pisze do Groupona, ze  chcialem zrezygnowac, odpisuja, ze u nich w systemie kupon widnieje jako
wykorzystany.
Rozumiem, że w/w firma ma przez Ciebie podpisany kwit, że kwitujesz wykonanie usługi?

Data: 2011-06-16 18:03:34
Autor: radekp@konto.pl
Ostrzegam przed firma Pitstop
Thu, 16 Jun 2011 17:56:42 +0200, w <itd93q$p15$1@node2.news.atman.pl>, PH
<ph@w.ustach.pl> napisał(-a):

> [...]
> wykorzystany.
Rozumiem, że w/w firma ma przez Ciebie podpisany kwit, że kwitujesz wykonanie usługi?

Tam się chyba nic nie kwituje, tylko zostawia kupon z "numerem seryjnym".

Data: 2011-06-16 18:22:27
Autor: PH
<ph@w.ustach.pl>  napisał(-a):

[...]

No to rozumiem, że Paweł nie zostawił kuponu, skoro nie korzystał z usługi.

Data: 2011-06-16 18:41:27
Autor: radekp@konto.pl
Ostrzegam przed firma Pitstop
Thu, 16 Jun 2011 18:22:27 +0200, w <itdak3$qjc$1@node2.news.atman.pl>, PH
<ph@w.ustach.pl> napisał(-a):

> Tam się chyba nic nie kwituje, tylko zostawia kupon z "numerem seryjnym".

No to rozumiem, że Paweł nie zostawił kuponu, skoro nie korzystał z usługi.

Tego wła¶nie nie wiemy. Ale skoro kupon został "wykorzystany" to punkt musiał
dostać od niego numerek z tego kuponu.

Data: 2011-06-16 19:53:03
Autor: Bydlę
On 2011-06-16 18:41:27 +0200, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> said:

Tego wła¶nie nie wiemy. Ale skoro kupon został "wykorzystany" to
punkt musiał
dostać od niego numerek z tego kuponu.

"...dzień dobry, kupiłem wasz kupon na Gruponie i chcę waszej bajecznej usługi.
Tak, w ¶rodę będzie dobrze.
Nazwisko? O'Paj±k.
Numer kuponu? 38277293443423433937.
Samochód? Osobowyzielonymakoła.
Na 14? OK, przyjadę..."

--
Bydlę

Data: 2011-06-16 19:20:23
Autor: Papkin
Pawel "O'Pajak" wrote:
Powitanko,

Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.

Pajaku - mowisz o tej w Pszczynie Dolnej k. Lublina?

Oferowali przeglad/napelnianie klimy na Grouponie. Wplacilem kase,

Grupon i masa podobnych serwisow daly mi troche ogladu na sprawe. Mam mieszane uczucia, np z dentysty bylem bardzo zadowolony i polecam (maxdent _2_ Wroclaw). Kobieta z
kosmetyczek srednio - oszczedzaja, traktuja kilena gruponowego gorzej IMHO. Ale
nie wszystkie oczywiscie bo jest tez z niektorych zadowolona.

Restauracje raczej OK ale wiem ze niektore na czas gruponow podwyzszaly ceny :)

Myjnie samochodowe tez mieszane uczucia, na jednej myjni mialabyc piana aktywna
(czyli cos co sie trzyma auta jak zel do golenia mordy - piana) a psikali
jakims cudem i to o tak o... tu troche tam troche. Suma sumarum auto myli
dobrze no ale miala byc ta piana z oferty a przypominalo to zwykle zraszanie.
Myjnia A jednak dala zadowolenie. Myjnia B na Boroskiej W-w zostala zlikwidowana i
oddaja kase (a myli _dobrze_ ale to czekanie...). Kilka knajp/miejsc w ktorych
bylem na kuponach jakby trzymalo sie brzytwy przed utonieciem (brzytwna bo
tonacy sie jej chwyta no i kazdy taki serwis ala grupon PRZYCINA jak brzytwa DO 50% z ceny wiec ok 40zl idzie do autoklimy a 40zl do grupona w Twoim przypadku!).

Klime robilem tez z gruponow (albo podobnych)  - gosc byl sumienny ale robilem
auto na samym poczatku jego akcji (2000? sprzedanych) wiec nie wiem czy bedzie
mial tyle sil i cierpliwosci.

Wniosek - podchodzic do tych ofert z uwaga, rozwaga i placic karta platnicza -
w razie co walniesz charge back i niech z bankiem grupon dyskutuje :) A
rozliczanie powinno byc poparte podpisem na zwroconym kuponie, tak chca kupon
przez telefon i juz moga wystapic (z tym numerem) do serwisu o przelew gotowki
(tych ok 50% z ceny jaka zaplaciles).

Na przyszlosc mozna sprobowac widzisz dobra oferte, dzwon bezposrednio do firmy
i powiedz ze zaplacisz im 100% ceny z oferty grupon  ale maja cie traktowac
uczciwie, i firma i ty mozesz byc bardziej zaodowolony - jak sie zgodza. A tak
ogolnie nie dziadowac, gdzies musi byc ukryty haczyk. Ale nie zawsze... np takie sushi jadlem w normalnej, gruponowej, cenie (normalnie to na przekaske za mniej niz 80zl nie wchodzi sie do takich barow) i bylo bez zadnego ale... :)

Data: 2011-06-16 22:06:28
Autor: bratPit
Ostrzegam przed firma Pitstop

Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.

Pajaku - mowisz o tej w Pszczynie Dolnej k. Lublina?

też skojarzyłem ten bar przydrożny koło Lublina ;-)

brat

Data: 2011-06-16 19:50:33
Autor: Bydlę
On 2011-06-16 15:46:08 +0200, "Pawel \"O'Pajak\"" <opajak1@gazeta.pl> said:

Powitanko,

Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.

Odważyłe¶ się i¶ć do nich o wizycie na ich stronie www?
Trzeba albo bezgranicznej odwagi, albo kończyć się równo z ramionami...

--
Bydlę

Data: 2011-06-16 20:01:21
Autor: !sp
Ostrzegam przed firma Pitstop

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
Odważyłe¶ się i¶ć do nich o wizycie na ich stronie www?
Trzeba albo bezgranicznej odwagi, albo kończyć się równo z ramionami...

Co ma strona internetowa do rzemie¶lnika?
My¶lisz, ze jak kto¶ zapłacił za bajeranckie www to lepiej wykonuje
rzemiosło?
Reklama to co¶ innego niż kłamstwo?
Polak potrafi... oszukiwać:-)

Data: 2011-06-16 23:21:18
Autor: BydlÄ™
On 2011-06-16 20:01:21 +0200, "!sp" <sp@am.er> said:

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
Odważyłeś się iść do nich o wizycie na ich stronie www?
Trzeba albo bezgranicznej odwagi, albo kończyć się równo z ramionami...

Co ma strona internetowa do rzemieślnika?

Tyle samo, co reklama tego rzemieślinika.
Wprawdzie potrafię sobie wyobrazić idiotę, któ®y robi jakieś gówno, wiesza ze swoim nazwiskiem, ale nie chce, by go kojarzono z tym czymś, ale tylko gdy wchodzę na ścieżkę teoretycznych rozważań.

Myślisz, ze jak ktoś zapłacił za bajeranckie www to lepiej wykonuje
rzemiosło?

Myślę, ba! jestem pewien, że jeśli tam wszedłeś, by się dowiedzić co robią≤ jak robią za ile robią i kto to może potqierdzić, to gówno wiesz na te tematy po lekturze tych stron.

Reklama to coś innego niż kłamstwo?

Reklama to kłamstwo.
Tu masz racjÄ™.
Ale sprawą jest jakaś firma kogucik, mająca 5 regałów niechodliwych rzeczy, podnośnik i stronę internetową, z któ®ej wynika, że niczego nie robią.
;>

Polak potrafi... oszukiwać:-)

Sam siebie, czego dowodem ten wÄ…tek.

--