Ostrzegam przed firma Pitstop

Data: 2011-06-16 17:56:42
Autor: PH
Ostrzegam przed firma Pitstop
W dniu 2011-06-16 15:46, Pawel "O'Pajak" pisze:
Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.
Pisze do Groupona, ze  chcialem zrezygnowac, odpisuja, ze u nich w systemie kupon widnieje jako
wykorzystany.
Rozumiem, że w/w firma ma przez Ciebie podpisany kwit, że kwitujesz wykonanie usługi?

Data: 2011-06-16 18:03:34
Autor: radekp@konto.pl
Ostrzegam przed firma Pitstop
Thu, 16 Jun 2011 17:56:42 +0200, w <itd93q$p15$1@node2.news.atman.pl>, PH
<ph@w.ustach.pl> napisał(-a):

> [...]
> wykorzystany.
Rozumiem, że w/w firma ma przez Ciebie podpisany kwit, że kwitujesz wykonanie usługi?

Tam się chyba nic nie kwituje, tylko zostawia kupon z "numerem seryjnym".

Data: 2011-06-16 18:22:27
Autor: PH
<ph@w.ustach.pl>  napisał(-a):

[...]

No to rozumiem, że Paweł nie zostawił kuponu, skoro nie korzystał z usługi.

Data: 2011-06-16 18:41:27
Autor: radekp@konto.pl
Ostrzegam przed firma Pitstop
Thu, 16 Jun 2011 18:22:27 +0200, w <itdak3$qjc$1@node2.news.atman.pl>, PH
<ph@w.ustach.pl> napisał(-a):

> Tam się chyba nic nie kwituje, tylko zostawia kupon z "numerem seryjnym".

No to rozumiem, że Paweł nie zostawił kuponu, skoro nie korzystał z usługi.

Tego właśnie nie wiemy. Ale skoro kupon został "wykorzystany" to punkt musiał
dostać od niego numerek z tego kuponu.

Data: 2011-06-16 19:53:03
Autor: Bydlę
On 2011-06-16 18:41:27 +0200, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> said:

Tego właśnie nie wiemy. Ale skoro kupon został "wykorzystany" to
punkt musiał
dostać od niego numerek z tego kuponu.

"...dzień dobry, kupiłem wasz kupon na Gruponie i chcę waszej bajecznej usługi.
Tak, w środę będzie dobrze.
Nazwisko? O'Pająk.
Numer kuponu? 38277293443423433937.
Samochód? Osobowyzielonymakoła.