Ostrzegam przed kanciarzami z CS West Bikes

Data: 2013-07-31 09:21:37
Autor: Jan45
Ostrzegam przed kanciarzami z CS West Bikes
W dniu 2011-04-11 14:24, Tomasz Minkiewicz pisze:
Jak w temacie. Gdyby Wam kiedyś przyszła ochota kupować coś przez sieć
w CS West Bikes (www.cswestbikes.com) to zwalczcie w sobie tę chuć, bo
to może nie oszuści, ale na pewno krętacze.

(...)

Z opisu całej sytuacji wynika jasno, że to nie są żadni
kanciarze. O czym sam piszesz (oszuści=kanciarze, cytat powyżej).
Za mocne określenie w tytule wątku. Co się tyczy darmowej
przesyłki, to jest ona po prostu wliczona w cenę i już.
Nie ma się czym ekscytować.

Odstąpili od umowy w zakresie sprzedaży i sądzę,
że mieli do tego prawo. Strata ośmiu złotych to
jest koszt ryzyka przy kupowaniu czegoś dziwnie tanio.
Tyle że szanująca klienta firma przesłałaby kilka
słów wyjaśnienia.

Z ewidentną próbą oszustwa zetknąłem się kilka lat temu,
ale dzięki przezorności uniknąłem straty. Szło o aparat
fotograficzny znanej marki, w cenie połowy ceny krajowej.
Sprzedawca - w GB. Witryna internetowa była, a jakże.
Były ładne zdjęcia i opisy, tylko jakoś nie mogłem
się doszukać nazwiska i adresu osoby sprzedającej.
Udało mi się to w trybie dialogowym tej witryny, gość
odpowiedział na kilka moich pytań o detale. Ale kiedy
zacząłem drążyć temat płatności i odpowiedzialności,
zamilkł, a jego witryna całkowicie ZNIKŁA(!). Potem
dopiero się dowiedziałem, że to jedna z efemeryd,
firma typu krzak, która pojawia się znienacka, coś
tam chapnie naiwniakom i znika, niczego nie dostarcza
i rzecz jasna pieniędzy nie zwraca.

Życzę zdrowia, nie ma się czym denerwować.

Jan

Ostrzegam przed kanciarzami z CS West Bikes