Ostrzegam przez komponentami ACCENT !

Data: 2011-10-05 17:19:08
Autor: Kapsel
Ostrzegam przez komponentami ACCENT !
Wed, 5 Oct 2011 11:03:59 +0000 (UTC), dżep napisał(a):

Po tych wydarzeniach mam zamiar mozliwe wystrzegć się accenta i jego wątpliwej jakości produktów. ku przestrodze.
pozdro,-

Też mam złe doświadczenia, kupiłem lampki pozycyjne na przód i tył, komplet
110 zł bodaj, jedna się zalała od deszczu, druga zgubiła pokrywkę i też
padła. Mam też koszulkę z dopinanymi rękawami, która wygląda jak damska (z przodu
dużo miejsca na cycki chyba, choć kupiłem męską), do tego zamki na
ramionach do dopinanych rękawów szwankują a pseudo wiatroszczelny materiał
jest równie przepuszczalny jak pierwszy z brzegu ortalion.

Nic już nie kupuję od accenta :]

--
Kapsel
  http://kapselek.net