Ostrzegam przez komponentami ACCENT !

Data: 2011-10-17 09:50:32
Autor: Jane
Ostrzegam przez komponentami ACCENT !
Bez przesady...

Prawie o każdym producencie części rowerowych możnaby napisać
kilka niepozytywnych opinii. Moich 2 znajomych połamało sztyce
Ritchey WCS (jeden z nich w sumie 2 sztuki, bo po złamaniu
pierwszej uparł się na taką samą). Czy to znaczy, że mam zaraz tu
przybiegać i odradzać wszystkim części tego producenta?
Jest tego więcej (nie koniecznie Ritcheya), ale po co przynudzać.

Ukłon

J.

Dnia Wed, 5 Oct 2011 11:03:59 +0000 (UTC), dżep napisał(a):

Chciałbym ostrzec grupowiczów przed częściami rowerowymi accent, straszne gówna pod ta marką sie trafiają. O to wydarzenia z ostatniego pół roku: -Szybkoazmykacz sztycy siodła który  nie dosciska, a przy mocniejszym zacisnieciu łamie się rączka.
-Suport (łożyska) do Shimano Hollowtech 2 - Za szerokie plastikowe tuleje miedzy osią a łożyskiem - ułatwia to niewątpliwie montaż ale nie da sie wyeliminować luzu na korbie, dopiero ponowna wymiana na oryginalny wyrób shimano pomogła.
-Złamana rama: Pijany człowiek potknął sie i wywrócił twarzą na leżący rower, jemu szczęścliwie skończyło się jedynie na paru szwach pod nosem ale dolna rura ramy złamana na całej szerokości.

Po tych wydarzeniach mam zamiar mozliwe wystrzegć się accenta i jego wątpliwej jakości produktów. ku przestrodze.
pozdro,-

Ostrzegam przez komponentami ACCENT !