Ostrzejsze przeglądy

Data: 2013-02-12 13:07:55
Autor: Shrek
Ostrzejsze przeglądy
On 2013-02-11 22:36, Iglo wrote:
Ech, jak to wprowadzą w życie to będzie się działo..

http://tnij.org/uk71

Samochody które nie powinny przechodzą przeglądy. Dlaczego - ano dlatego "O tym, że badania pojazdów to fikcja, diagności mówią otwarcie. "Mamy dobrych fachowców i najlepszy sprzęt, ale system nie zachęca do uczciwości" - przyznaje Leszek Turek, prezes Polskiej Izby Stacji Kontroli Pojazdów. "

Rozwiązanie - zoastrzyć wymagania stawiane samochodom. Kurwa to już się logice wymyka.

Rowerzyści nie mają światełek - dopierdolmy kamizelki - nie będą mieli światełek i kamizelek,

Niebezpieczne miejsce - i powinno się jechać 60km/h bo można się z zakrętu wypierdolić - postawmy 30.

Kara śmierci nie odstrasza - dopierdolmy mu jeszcze dożywocie po egzekucji;)

Ehh gdybym nie wiedział, że lobbing, to bym myślał, że głupota, ale za kogo oni ludzi mają, że im takie pierdolenie wciskają?

Shrek.

Data: 2013-02-12 16:51:08
Autor: Artur Maśląg
Ostrzejsze przeglądy
W dniu 2013-02-12 13:07, Shrek pisze:
On 2013-02-11 22:36, Iglo wrote:
[...]

                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Kontroli Pojazdów. "
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^

Rozwiązanie - zoastrzyć wymagania stawiane samochodom. Kurwa to już się
logice wymyka.

Co się wierszówką denerwujesz - przecież generalnie chodzi o pieniądze
tym związanym z 'podkreślone'. Jeszcze prezio coś mówi, że to system
nie zachęca do uczciwości. To ciąg dalszy tego samego - nic nowego.

(...)
Ehh gdybym nie wiedział, że lobbing, to bym myślał, że głupota, ale za
kogo oni ludzi mają, że im takie pierdolenie wciskają?

A dajesz to sobie wciskać? :)

Data: 2013-02-12 18:05:08
Autor: Shrek
Ostrzejsze przeglądy
On 2013-02-12 16:51, Artur Maśląg wrote:

(...)
Ehh gdybym nie wiedział, że lobbing, to bym myślał, że głupota, ale za
kogo oni ludzi mają, że im takie pierdolenie wciskają?

A dajesz to sobie wciskać? :)

Ja nie. Tylko wkurwia mnie jak ktoś ma mnie za skończonego debila.

Shrek.

Data: 2013-02-12 18:53:04
Autor: neelix
Ostrzejsze przeglądy

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:kfdsnh$okn$1node2.news.atman.pl...
On 2013-02-12 16:51, Artur Maśląg wrote:
(...)
[...]

Ja się tak poczułem kiedy zmuszono mnie do jazdy na światłach w dzień mimo, że jeździłem wtedy kiedy było to zobligowane przepisami. Niestety są zwolennicy takiego traktowania. Brak świadomości?

neelix

Data: 2013-02-12 19:19:05
Autor: Shrek
Ostrzejsze przeglądy

On 2013-02-12 16:51, Artur Maśląg wrote:
(...)
[...]

Jest jedna różnica - jeździłeś bez świateł zmienili przepis, teraz jeździsz ze światłami (abstrahując od sensu tegoż, bo to off topic).

A tutaj miałeś złoma - dawałeś łapówkę przechodził. Zmienili przepis, dalej masz złoma, dalej dajesz łapówkę, dalej przechodzi.

Shrek.

Ostrzejsze przeglądy