Ostrzeżenie!

Data: 2009-05-25 23:02:03
Autor: Zmarszczoneczołojarka
Ostrzeżenie!

Współtwórca kampanii wyborczej PiS zatrzymany i aresztowany. Michał B. jest także znany jako autor filmu "Nocna zmiana".

W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską!

Przemek

Data: 2009-05-25 23:03:54
Autor: raff
Ostrzeżenie!
Zmarszczoneczołojarka pisze:
[...]

A ty zmarszczsobiejajka

R.

Data: 2009-05-26 07:40:21
Autor: Zmarszczoneczołojarka
Ostrzeżenie!

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

A ty zmarszczsobiejajka

Może to dobry pomysł, bo mam je na wysokości jarkowegoczoła.

Przemek

Data: 2009-05-26 10:33:54
Autor: Slawek SWP
Ostrzeżenie!
Użytkownik Zmarszczoneczołojarka napisał:
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

A ty zmarszczsobiejajka

Może to dobry pomysł, bo mam je na wysokości jarkowegoczoła.

Przemek

A tatuś i mamusia mówili ci skąd taka mutacja mogła się wziąć?

--
Sławek SWP

Data: 2009-05-26 21:36:55
Autor: raff
Ostrzeżenie!
A ty zmarszczsobiejajka

Może to dobry pomysł, bo mam je na wysokości jarkowegoczoła.

Przemek

A tatuś i mamusia mówili ci skąd taka mutacja mogła się wziąć?

To znachor tak go leczyl. Powiedzial ze ma sobie polozyc na powiekach jajka.

R.

Data: 2009-05-26 02:17:19
Autor: Slawek SWP
Ostrzeżenie!
[...]

Znaczy co...? Lać z boku? Po ścianie? Wszystko spłynie na platformę...

--
Sławek SWP

Data: 2009-05-26 07:43:54
Autor: Zmarszczoneczołojarka
Ostrzeżenie!

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał

Znaczy co...? Lać z boku? Po ścianie?

Znaczy to, żeby lac do środka, w końcu pisuar do tego służy.

Przemek

Data: 2009-05-26 10:35:09
Autor: Slawek SWP
Ostrzeżenie!
[...]

to wiem :) wydawało się, że odkryłeś inne zastosowanie tego urządzenia

--
Sławek SWP

Data: 2009-05-26 20:56:34
Autor: White Power
Ostrzeżenie!
Slawek SWP <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał(a):
Użytkownik Zmarszczoneczołojarka napisał:
> Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał
> to wiem :) wydawało się, że odkryłeś inne zastosowanie tego urządzenia

Wyborcy po to dochodzą do różnych dziwnych wiosków, najpierw ćpaja a potem jakieś cuda i róźne dziwne teorie objawiają światu.

Data: 2009-05-26 23:01:05
Autor: raff
Ostrzeżenie!
Znaczy co...? Lać z boku? Po ścianie?

Znaczy to, żeby lac do środka, w końcu pisuar do tego służy.

Przemek

to wiem :) wydawało się, że odkryłeś inne zastosowanie tego urządzenia

Teraz odkryl prawidlowe zastosowanie.

Bo zwykle go sobie zakladal na głowę.

R.

Ostrzeżenie!