Ostrzeżenie

Data: 2010-03-24 14:53:52
Autor: mkarwan
Ostrzeżenie
Użytkownik "karwanjestkretynem" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hod3e6$rf4$1news.onet.pl...

Pański nick zawiera obraźliwe słowa o mnie.
Pański nick ma na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.
Proszę o natychmiastowe zaprzestanie używania tego nicka.

Data: 2010-03-24 15:09:05
Autor: karwanjestkretynem
Osobisty sekretarz trzech papieży podał się do dymisji w związku ze skandalem pedofilii.

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

[...]

Zapomniałeś gnoju co wypisujesz o mnie? Przypomne ci:

"kałecki tchórz zmieniający nicki - "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP
przed pisem@op.pl> ".

Nie zmieniaj tytułów nie swoich postów.

Artur Borubar

--

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 273 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-24 15:11:31
Autor: .heÂŽsk.
Osobisty sekretarz trzech papieży podał się do dymisji w zwi±zku ze skandalem pedofilii.
On Wed, 24 Mar 2010 15:09:05 +0100, "karwanjestkretynem" <brońmy RP
przed pisem@op.pl> wrote:

> [...]

> Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. sÂą to czyny zabronione.
> Proszę o natychmiastowe zaprzestanie używania tego nicka.

Zapomniałe¶ gnoju co wypisujesz o mnie? Przypomne ci:

"kałecki tchórz zmieniaj±cy nicki - "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP
przed pisem@op.pl> ".

Nie zmieniaj tytułów nie swoich postów.

Artur Borubar

 no, karawan... ja ci tez przypomne wiec zamnij sie chlopie !

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-24 15:33:55
Autor: mkarwan
Ostrzeżenie

Po raz kolejny  ostrzegam Pana informując, że Pański nick zawiera obraźliwe słowa o mnie.

Data: 2010-03-24 15:37:45
Autor: jadrys
Ostrzeżenie
W dniu 2010-03-24 15:33, mkarwan pisze:
[...]

Zastrzegłeś swojego nicka? A poza tym nowy nick pana Kaweckiego to " karwan" a twój mkarwan.

Data: 2010-03-24 15:42:29
Autor: .heÂŽsk.
Ostrzeżenie
On Wed, 24 Mar 2010 15:33:55 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

 karawan to twoje imie albo nazwisko ?
 na pewno nie wiec nie powyzsze nie nosi znamion czynu zabronionego
 jest nim natomiast to co wypisujesz na temat innych.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Ostrzeżenie