Ostrzezenie!

Data: 2010-09-09 10:57:16
Autor: Miglanc
Ostrzezenie!

Użytkownik "rAzor" <trufla@se.wykop.z.humusu.com> napisał w wiadomości news:i68n3t$c52$1news.onet.pl...
Znacie pewnie ten spot, w którym dziewczynka mówi "cześć, jestem Kasia, mam trzynaście lat", a stary zaropiały głos odpowiada "cześć, jestem Wojtek i też mam trzynaście lat".
Ostrzegam co niektórych naiwnych przed niejakim zennonem - kiedyś występował tutaj w roli męskiej, ostatnio przyodziewał się w damskie szatki jako Eulalia, choć nie do końca był zdecydowany co do wlasnej psychiki i plciowości, przy czym bardzo gorliwie diagnozował innych. Dość trywialny przypadek w psychiatrii - ale nie na codzień.
Dla większego zobrazowania - polecam lekturkę filmu "Pulp Fiction". Owszem, to obraz wzięty z pop-kultury, ale o to właśnie chodzi.
TFY!
-- '...*because this time is all you have*..."

Czyżbyś został przez niego zerznięty? Hiiiihiiiiiiihahhahahaaaaaa!. BUŁA!

--

Zahir

Ostrzezenie!