Ostrzeżenie

Data: 2010-12-08 17:09:31
Autor:
Ostrzeżenie
On Wed, 08 Dec 2010 14:02:27 +0100, admin
<admin_psp@pl.soc.polityka.com> wrote:

W dniu dzisiejszym 08.12.2010 na konto abuse grupy dyskusyjnej pl.soc.polityka wpłynęły donosy użytkowników /wymienieni poniżej/ ze skargami na posty zawieraj±ce niewła¶ciwe ideowo zakazane tre¶ci. Informuję, że w zwi±zku z tym użytkownicy: cytryna, D.J. MC Donald Musk, muto2100, Hans Kloss, rAzor, raff, Jaksa zostan± w dniu dzisiejszym odcięci od dostępu do internetu, a następnie będ± ¶cigani z urzędu, aresztowani i osadzeni w o¶rodkach resocjalizacji. [...]
  doigrasz sie walbrzyska kanalio!  --

Data: 2010-12-08 17:20:57
Autor: admin
OstrzeĹĽenie
Darz bór! Użytkownik... he he - "<he®sk>" raczył napisać:
On Wed, 08 Dec 2010 14:02:27 +0100, admin
<admin_psp@pl.soc.polityka.com>  wrote:

W dniu dzisiejszym 08.12.2010 na konto abuse grupy dyskusyjnej
pl.soc.polityka wpłynęły donosy użytkowników /wymienieni poniżej/ ze
skargami na posty zawierające niewłaściwe ideowo zakazane treści.
InformujÄ™, ĹĽe w zwiÄ…zku z tym uĹĽytkownicy: cytryna, D.J. MC Donald Musk,
muto2100, Hans Kloss, rAzor, raff, Jaksa zostanÄ… w dniu dzisiejszym
odcięci od dostępu do internetu, a następnie będą ścigani z urzędu,
aresztowani i osadzeni w ośrodkach resocjalizacji. [...]

  doigrasz sie walbrzyska kanalio!

Proszę, aby się pan tymczasowo powstrzymał od komentarzy, do czasu aresztowania wskazanych przez pana użytkowników.
Wreszcie zrobił pan im qq, nie ma się czego wstydzić - nagroda, zgodnie z umową wpłynie na pańskie konto. No chyba, że pan sobie życzy przelewu w ramach alimentów należących się z tytułu sądowego i komorniczego nakazu pańskiej byłej konkubinie.
Swoją drogą - warto było? Gruba i z łuszczycą? Ile pan wtedy wypił?

Data: 2010-12-08 17:24:23
Autor: raff
OstrzeĹĽenie
 Gruba i z Ĺ‚uszczycÄ…?

Panie adminie, tak nie wolno. To budzi zle skojarzenia.

Przeciez nie chcielibysmy aby i Pana admina wsadzono do ciupy ?

Bombel, zakapuj na pana admina!

R.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5685 (20101208) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-12-08 17:38:51
Autor: admin
Ostrzeżenie
Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:
  Gruba i z łuszczyc±?

Panie adminie, tak nie wolno. To budzi zle skojarzenia.

Przeciez nie chcielibysmy aby i Pana admina wsadzono do ciupy ?

Bombel, zakapuj na pana admina!

Nie użyłem okre¶lenia obraĽliwego "kryl".
Nie można zakapować admina.
Pan się spakuje i czeka - już po pana id±. Proszę zawiadomić rodzinę i pracodawcę, że nie będzie pana przez najbliżych siedem lat.
Czy pan grypsuje?..

Data: 2010-12-08 18:31:53
Autor: raff
Ostrzeżenie
"admin" <admin_psp@admin_psp.com> wrote in message news:idocaq$csq$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Odkad Bombel mi zaczal grozic, caly czas jestem spakowany. Wykopalem sobie jame w lesie i tam przenioslem caly sprzet.

Och, zebym byl wiedzial ze nie wolno uzywac slow kryl, wieloryb, plankton, krewetka! :/

Jakze ja zaluje!

Nie wiem co znaczy grypsuje, ale jesli to cos z wielorybem, to odmawiam wspolpracy!