Ostrzeżenie - Czarnogóra

Data: 2011-06-26 10:57:36
Autor: Roman Niewiarowski
Ostrzeżenie - Czarnogóra
W dniu 2011-06-26 02:05, The_EaGle pisze:

załatwiło sprawę. Natomiast u nas za +10-15km/h zmierzone na oko przez
radiowóz jadący za nami to 60 euro w łapę a chcieli 100 i zatrzymanie do
sądu na kolejny dzień.

chyba daliscie sie wydymac :)

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-06-26 12:38:35
Autor: The_EaGle
Ostrzeżenie - Czarnogóra
[...]

Z pewnością. Zawsze można zostać dzień dłużej w oczekiwaniu na rozprawę i dochodzić sprawiedliwości w sądzie...

:)

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-06-26 12:56:04
Autor: Roman Niewiarowski
Ostrzeżenie - Czarnogóra
W dniu 2011-06-26 12:38, The_EaGle pisze:

Z pewnością. Zawsze można zostać dzień dłużej w oczekiwaniu na rozprawę
i dochodzić sprawiedliwości w sądzie...

Pytanie czy by Was zatrzymano, mysle ze nie, po prostu co innego postraszyc, a co innego zatrzymac. A byli tak glupi zeby sami zaproponowac bakszysz ? :)

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-06-26 23:48:35
Autor: The_EaGle
Ostrzeżenie - Czarnogóra
[...]

Wiesz, wolałem nie sprawdzać. Jak byś my się postawili to mogło by się różnice skończyć. Przy wyjeździe z Czarnogóry sprawdzają nr rej motocykli czyli czy przypadkiem coś więcej nie przeskrobał... Jako że miałem na miejscu mały crash i potrzebowałem pomocy lokalnych mechaników to sobie pogadałem o lokalnych zwyczajach i wniosek był taki - oni tak mają i generalnie trzeba uważać.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-06-27 07:21:07
Autor: Roman Niewiarowski
Ostrzeżenie - Czarnogóra
W dniu 2011-06-26 23:48, The_EaGle pisze:

Przy wyjeździe z Czarnogóry sprawdzają nr rej
motocykli czyli czy przypadkiem coś więcej nie przeskrobał...

To sie w 2 lata duzo zmienilo :)

pozdr
newrom
PS. szkoda ze tam nie jest troche blizej, bym na weekend jezdzil zeby dobrze zjesc :-)
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Ostrzeżenie - Czarnogóra