Ostrzeżenie: Kolejny lewy faks KDP/PTTK

Data: 2016-01-20 02:26:33
Autor: Prezes WSI/KDP/PTTK
Ostrzeżenie: Kolejny lewy faks KDP/PTTK
Do pewnego czasu obsługę faksową KDP zapewniało Stowarzyszenie Miłośników Nurkowania Historycznego, przy czym faks tego stowarzyszenia figurował jako faks KDP na stronie głównej.

Po tym jak przewał wyszedł na jaw i towarzyszom komunistom: Czernkowi, Wachowskiemu, Fąfarze i Pawłowskiemu ktoś wyjął mordy ze żłoba, to KDP zmieniło numer faksu. Wpływy WSI w polskim nurkowaniu z ramienia PTTK raczej się kończą.

Obecny faks nr: 22 826 83 89,
nadal nie jest zarejestrowany na KDP, bo ta nie posiada wpisu do KRS. Podobnie jak konto bankowe, które KDP, podaje jako swoje, na stronie cmas..pl - obie informacje są fałszywe.

Zarówno konto bankowe, jak i faks formalnie nie należą do KDP. KDP zalegalizować działalności nie zamierza, w końcu to 60 lat tradycji prania pieniędzy w systemie argentyńskim, jeszcze od czasów komuny.

Zdrówko!

Prezes KDP

Data: 2016-01-20 07:03:00
Autor: Pszemol
Ostrzeżenie: Kolejny lewy faks KDP/PTTK
Czy naprawdę myślisz że ktoś normalny w 2016 używa jeszcze do czegoś faksów???
Obudź się, już 1989 rok dawno minął... mało kto ma dziś miedziane kable telefoniczne.

Data: 2016-01-20 14:28:48
Autor: Prezes WSI/KDP/PTTK
W dniu środa, 20 stycznia 2016 14:02:53 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
Czy naprawdę myślisz że ktoś normalny w 2016 używa jeszcze do czegoś faksów???
Obudź się, już 1989 rok dawno minął... mało kto ma dziś miedziane kable telefoniczne.

Mnie nie chodzi o faks GSM, anie Wi-Fi, ani Bluetooth tylko o to do czego faks służy. Bo do czegoś jednak po 89 roku służy. Tylko niektórzy celowo źle go używają.

Prezes KDP

Data: 2016-01-21 05:33:09
Autor: Pszemol
"Prezes WSI/KDP/PTTK" <prezeskdp@gmail.com> wrote in message news:c3826303-ef6a-41c0-a8a3-121abd1d7dd2googlegroups.com...
[...]

Ale do czego dziś służy?

p.s. kiedy ostatnio wysyłałeś lub otrzymałeś jakiś faks?

Data: 2016-01-21 04:35:13
Autor: Prezes WSI/KDP/PTTK
Ostrzeżenie: Kolejny lewy faks KDP/PTTK
Ale do czego dziś służy?

p.s. kiedy ostatnio wysyłałeś lub otrzymałeś jakiś faks?

Jak nie wiesz do czego służy fax, podobnie jak KDP, to po co zabierasz głos w tym wątku? Niektórzy po prostu nie chcą wiedzieć...

Prezes KDP

Data: 2016-02-01 07:09:39
Autor: Prezes WSI/KDP/PTTK
Ostrzeżenie: Kolejny lewy faks KDP/PTTK
Jak nie wiesz do czego służy fax, podobnie jak KDP, to po co zabierasz głos w tym wątku? Niektórzy po prostu nie chcą wiedzieć...

Prezes KDP

Pozytywem jest to, że obsługi faksowej KDP nie prowadzi już inne Stowarzyszenie, Miłośników Historii Nurkowania, które przez wiele lat robiło to w sposób "niejawny" - z "na waleta" wklejonym numerem faktu w stronę KDP.
Od razu czuć robotę WSI.

Prezes KDP

Data: 2016-02-04 07:16:30
Autor: Pszemol
"Prezes WSI/KDP/PTTK" <prezeskdp@gmail.com> wrote in message news:539c25e4-5f0c-4cc2-b99c-d000cd548927googlegroups.com...
Ale do czego dziś służy?

p.s. kiedy ostatnio wysyłałeś lub otrzymałeś jakiś faks?

Jak nie wiesz do czego służy fax,

Ja wiem do czego służył kiedyś fax, w latach 70 i 80.
Ja pytam do czego chcesz go dziś używać.
To jest technologia z innej epoki, dziś praktycznie wymarła.

podobnie jak KDP, to po co zabierasz głos w tym wątku?
Niektórzy po prostu nie chcą wiedzieć...

Niektórych to po prostu szczypie że kilka organizacji
wspólnie używa tego samego urządzenia które dziś jest
w praktyce bez znaczenia - Ty robisz z tego sztuczny problem.

p.s. napisz kiedy i gdzie ostatnio nurkowałeś, co? Chętnie poczytam relację.

Data: 2016-02-05 11:33:45
Autor: pnk
W dniu czwartek, 4 lutego 2016 14:16:20 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> [...]

w praktyce bez znaczenia - Ty robisz z tego sztuczny problem.

p.s. napisz kiedy i gdzie ostatnio nurkowałeś, co? Chętnie poczytam relację.

Przemol, temat jest specyficzny i raczej niczego konkretnego się nie dowiesz. Odpuść proszę.
Co do kdp/cmas/pttk to rzeczywiście jest to niejasna organizacja, ale nie ma konkretnych zarzutów, konkretnych dowodów, więc wszystko może być traktowane jako pomówienie. To że są ździercy/system argentyński i nie płacą właściwych podatków, nie jest przestępstwem, co najwyżej wykroczeniem skarbowym, a to inna sprawa. PNK

PNK

Data: 2016-02-06 01:10:46
Autor: Prezes WSI/KDP/PTTK
Ostrzeżenie: Kolejny lewy faks KDP/PTTK
Co do kdp/cmas/pttk to rzeczywiście jest to niejasna organizacja, ale nie ma konkretnych zarzutów,

Są i to dużo. Pranie pieniędzy, piramida finansowa, lewy numer faksu i konto bankowe, brak pozwolenia na działalność gospodarczą.

konkretnych dowodów,

Sam brak wpisu do KRS to wystarczający dowód, żeby posadzić kogoś w pierdlu.

więc wszystko może być traktowane jako pomówienie.

??? Jakie pomówienie człowieku?!

To że są ździercy/system argentyński i nie płacą właściwych podatków, nie jest przestępstwem, co najwyżej wykroczeniem skarbowym, a to inna sprawa. Jest to szereg przestępstw karno-skarbowych. To regularna działalność przestępcza. Właśnie o to chodzi.

Prezes KDP

Data: 2016-02-07 12:18:06
Autor: pnk
W dniu sobota, 6 lutego 2016 10:10:49 UTC+1 użytkownik Prezes WSI/KDP/PTTK napisał:
> [...]

To że są ździercy/system argentyński i nie płacą właściwych podatków, nie jest przestępstwem, co najwyżej wykroczeniem skarbowym, a to inna sprawa. Jest to szereg przestępstw karno-skarbowych. To regularna działalność przestępcza. Właśnie o to chodzi.

Ciekawe,że nikt nie ma zarzutów. Chyba prokuratura nie śledzi pl.rec.nurkowanie

Jak masz dowody przestępstwa, to masz obowiązek poinformować prokuraturę,urząd skarbowy, policję, cba, abw, i Antoniego M. o popełnionym przestępstwie. Grupa nie jest od oceny/sprawdzania dowodów/ wymierzania sprawiedliwości. Ciekawe, czym ci dziadkowie zaleźli za skórę, źle wydrukowali plastik ?, wzięli łapówkę i się nie wywiązali ?
Tak czy inaczej to nie miejsce na roztrząsanie takich problemów,  to grupa zajmująca się nurkowaniem, a nie brodzeniem w gównie. Przynajmniej tak było kiedyś.
Załóż grupę PTTK CMAS to ..... lub IDA Cmas to inni ..., lub Padi to ..., lub IANTD to jescze inni ....,TDI/SDI, NAUI.

Wszyscy wymagają prześwietlenia ...., żadna organizacja nie jest kryształowa. pNk

Data: 2016-02-07 22:16:06
Autor: Prezes WSI/KDP/PTTK
Ostrzeżenie: Kolejny lewy faks KDP/PTTK
1. Nie będziesz mi tłumaczył do czego służy grupa dyskusujna. To grupa publiczna, i poruszamy na niej kwestie zgodnie z nazwą grupy. Nie mów mi więcej co ja mam robić.
2. Napisałem na grupie, że zgłaszałem sytuację na policji i w prokuraturze w związku z regularną działalnością przestępczą prowadzoną przez KDP.
3. Jeśli uważasz te posty za pomówienie to zgłoś na Policję, na pomówienie też jest paragraf.
4. Dziadkowie z KDP przez 60 lat zarządzania doprowadzili do chorej sytuacji w nurkowaniu w Polsce. CMAS w Polsce nie żadnej bazy w Polsce nie licząc rozjebanej budy Strugalskiego. Za to ponad 100 klubów sinansowanych i wyposażonych w sprzęt nurkowy przez państwo zostało rozkradzionych do zera.
To włąsnie mili dziadkowie tak działają.

Wszyscy wymagają prześwietlenia ...., żadna organizacja nie jest kryształowa.

Terrorystyczna organizacja. WSI zostało uznane za organizację terrorystyczną.

Prezes KDP

Ostrzeżenie: Kolejny lewy faks KDP/PTTK