Ostrzeżenie! Na psp grasuje pedofil!

Data: 2011-10-11 14:09:21
Autor: Antenka
Ostrzeżenie! Na psp grasuje pedofil!
 Do procederu wyszukuje 14, 15 -letnich chłopców! Udaje, że ma lat 13
i występuję pod pseudonimem GrzegorzZ.

Antenka :-o))

Data: 2011-10-11 23:37:57
Autor: u2
W dniu 2011-10-11 23:09, Antenka pisze:
 Do procederu wyszukuje 14, 15 -letnich chłopców! Udaje, że ma lat 13
i występuję pod pseudonimem GrzegorzZ.

Antenka :-o))

Po-bratymiec niejakiego Bartosza A. :)

Data: 2011-10-12 00:22:44
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:cd9fdcd6-1fed-49dc-bb57-0b8a582055cbfx14g2000vbb.googlegroups.com....
Do procederu wyszukuje 14, 15 -letnich chłopców! Udaje, że ma lat 13
i występuję pod pseudonimem GrzegorzZ.

To do Sejmu go! Tam jest miejsce dla takich!

R.

Data: 2011-10-11 23:51:58
Autor: Antenka
On 12 Paź, 00:22, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

To do Sejmu go! Tam jest miejsce dla takich!<

Obok tego transseksa chłopo-baby, tak? :-o))

Antenka

Data: 2011-10-14 22:34:49
Autor: pluton
Ostrzeżenie! Na psp grasuje pedofil!

To do Sejmu go! Tam jest miejsce dla takich!<

Obok tego transseksa chłopo-baby, tak? :-o))

Nie, obok 2 zon edgara.

Nullification

Data: 2011-10-15 11:21:11
Autor: stevep
OstrzeĹźenie! Na psp grasuje pedofil!
Dnia 14-10-2011 o 22:34:49 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

To do Sejmu go! Tam jest miejsce dla takich!<

Obok tego transseksa chÂłopo-baby, tak? :-o))

Nie, obok 2 zon edgara.

Tylko dwie, kiepskiu jebaka ten Edgar.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-12 00:38:59
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

 Do procederu wyszukuje 14, 15 -letnich chłopców! Udaje, że ma lat 13
i występuję pod pseudonimem GrzegorzZ.

Lustro się kłania, pederasto!

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-11 23:55:25
Autor: Antenka
Ostrzeżenie! Na psp grasuje pedofil!
On 12 Paź, 00:38, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisa :

>  Do procederu wyszukuje 14, 15 -letnich ch opc w! Udaje, e ma lat 13
> i wyst puj pod pseudonimem GrzegorzZ.

Lustro się  kłania! <

Lustro się tobie kłania? Hmmm....A przede mną klęka Komoruski! Do
psychiatry zboczku, do psychiatry... :-o))

Antenka

Data: 2011-10-12 13:25:40
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Potup sobie potup i tak przerżnęliście z kretesem.

Data: 2011-10-12 04:37:50
Autor: stevep
Dnia 11-10-2011 o 23:09:21 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

 Do procederu wyszukuje 14, 15 -letnich chłopców! Udaje, że ma lat 13
i występuję pod pseudonimem GrzegorzZ.

Antenka :-o))
O qrde co za finezja  ..... rzeźnika.

--
stevep

Data: 2011-10-12 01:26:04
Autor: Antenka
On 12 Paź, 04:37, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 11-10-2011 o 23:09:21 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

>  Do procederu wyszukuje 14, 15 -letnich chłopców! Udaje, że ma lat 13
> i występuję pod pseudonimem GrzegorzZ.

> Antenka :-o))

O qrde co za finezja  ..... rzeźnika.<

A teraz tłumaczenie rzeźnika jak krowie na rowie, zanim jej łeb
odrąbie : spadówa burczymucho, spadówa! Pięknie to napisałam, oj
pięknie...Szkoła Jana z Czarnolasu...ech...

Antenka

Data: 2011-10-12 13:27:39
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

A wiesz już co oznacza wyraz "katecheta" ? --

Data: 2011-10-12 13:28:55
Autor: Antenka
On 12 Paź, 13:27, "Grzegorz Z." <ad...@skynet.mil> wrote:

A wiesz już co oznacza wyraz "katecheta" ?<

Znowu szukasz guza zboku?
Chcesz mi powiedzieć, że byłeś w szkole "katechetom", ale kiedy
przyłapano cię na molestowaniu małych chłopczyków, wyleciałeś z niej z
hukiem a teraz odsiadujesz wyrok?

Antenka

P.s. Rozumiem teraz twoją nienawiść do KK - biskup miejsca nie wstawił
się za tobą...

Data: 2011-10-13 10:52:36
Autor: Zahir

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f48796a3-5621-422f-b4c8-750cfaf03ef0b6g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Cudownie. Trans napada na geja! ;)

--
Zahir

Data: 2011-10-15 20:58:34
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 12 Paź, 13:27, "Grzegorz Z." <ad...@skynet.mil> wrote:

A wiesz już co oznacza wyraz "katecheta" ?<

Znowu szukasz guza zboku?

Jakiś ty żałosny trans....

Data: 2011-10-15 12:16:10
Autor: Antenka
On 15 Paź, 20:58, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

> Znowu szukasz guza zboku?

Jakiś ty żałosny trans....<

Ubodło? A jednak to prawda. Eks-katecheta GrzegorzZ. wylewa swoje
kwasy na psp he he he  :-o))

Antenka

P.s. Ty bardziej. Idź się utop!

Data: 2011-10-15 21:20:51
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

Jestem ex-jehowcem nie katechetą, nie ubliżaj jehowcom zboku!

Data: 2011-10-15 13:02:50
Autor: Antenka
On 15 Paź, 21:20, "Grzegorz Z."
Jestem ex-jehowcem nie katechetą, nie ubliżaj jehowcom zboku! <

Biedactwo....:-(( Zaraz się rozpłaczę ;-(

Antenka

P.s. "Byłem świadkiem jjehowy" to o tobie? :D

Data: 2011-10-15 22:20:22
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 15 Paź, 21:20, "Grzegorz Z."
Jestem ex-jehowcem nie katechetą, nie ubliżaj jehowcom zboku! <

Biedactwo....:-(( Zaraz się rozpłaczę ;-(

Antenka

P.s. "Byłem świadkiem jjehowy" to o tobie? :D

Nic podobnego, tamten nawrócił się na katolicyzm zamiast zmądrzeć.

Data: 2011-10-12 13:33:52
Autor: Zahir

Użytkownik "Grzegorz Z." <admin@skynet.mil> napisał w wiadomości news:1jpfodd96jhtl.1pzp37umhohk7$.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

[...]

Atach etak - co w żargonie górali kaukazkich oznacza chłopskiego filozofa.

--
Zahir

Data: 2011-10-12 16:33:40
Autor: stevep
Dnia 12-10-2011 o 10:26:04 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

odrąbie : spadówa burczymucho, spadówa! Pięknie to napisałam, oj
pięknie...Szkoła Jana z Czarnolasu...ech...

Nadal finezja rzeźnika, albo sałaty.

--
stevep

Data: 2011-10-12 13:30:07
Autor: Antenka
On 12 Paź, 16:33, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 12-10-2011 o 10:26:04 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> odrąbie : spadówa burczymucho, spadówa! Pięknie to napisałam, oj
> pięknie...Szkoła Jana z Czarnolasu...ech...

Paszoł won, nudziarzu

Antenka

Data: 2011-10-13 16:37:39
Autor: stevep
Dnia 12-10-2011 o 22:30:07 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> odrąbie : spadówa burczymucho, spadówa! Pięknie to napisałam, oj
> pięknie...Szkoła Jana z Czarnolasu...ech...

Nie odpowiada ci dorożkarski sznyt, oni ciebie tępotę biją fantazją na  głowę.

--
stevep

Data: 2011-10-15 11:14:59
Autor: Antenka
On 13 Paź, 16:37, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Nie odpowiada ci dorożkarski sznyt, oni ciebie tępotę biją fantazją na
 głowę.<

Ameba się odezwała... :-o))

Antenka

Data: 2011-10-16 06:30:11

[...]