Ostrzeżenie dla byczków

Data: 2009-03-11 09:18:06
Autor: kc
Ostrzeżenie dla byczków
Jeżeli liczycie na hossę, możecie się jutro zawieść. Już pisałem tu o liczbie 11. Fw20H09 do tej pory 242 sesje = 11*22. Możliwy max na dziś - 1542. Chyba, że dzisiejsza sesja będzie dołkiem. W takim przypadku misie nie mają szans. Jeżeli sesja neutralna (jak do tej pory), to kontynuujemy powolny marsz w górę.
Giełda to matematyka. (to do Pestera i innych niedowiarków). Politycy też wierzą w wykresy. Jak im słupek spada, to puszczają niusa, żeby zrobić korektę. Tyle, że to tylko korekta, a nie odwrócenie trendu.

kc

PS Piszę to, bo nie jestem zaangażowany kapitałowo.

Mogę się mylić w swojej prognozie jak to często bywa u mnie i u profesjonalnych analityków :-).

Data: 2009-03-11 10:22:03
Autor: cos
Ostrzeżenie dla byczków
  kc pisze:
Jeżeli liczycie na hossę, możecie się jutro zawieść. Już pisałem tu o

informuje iz koncentracja na Fw20H09 nie wystepuje...

Data: 2009-03-11 09:25:08
Autor: kc
Ostrzeżenie dla byczków
cos <cos@gdzies.pl> napisał(a):
informuje iz koncentracja na Fw20H09 nie wystepuje...

Wyjaśnij pojęcie "koncentracja"

kc

Data: 2009-03-11 10:48:06
Autor: cos
Ostrzeżenie dla byczków
  kc pisze:
cos <cos@gdzies.pl> napisał(a):
informuje iz koncentracja na Fw20H09 nie wystepuje...

Wyjaśnij pojęcie "koncentracja"

kc

grube ryby juz nie graja na kontraktach...

Data: 2009-03-11 09:56:29
Autor: kc
Ostrzeżenie dla byczków
cos <cos@gdzies.pl> napisał(a):
grube ryby juz nie graja na kontraktach...

Czy mógłbyś powiedzieć jaką ty jesteś rybą? Dość szybko odpowiedziałeś na mój post, nie sądzę, że jesteś planktonem.

kc

Data: 2009-03-11 10:01:31
Autor: kc
Ostrzeżenie dla byczków
cos <cos@gdzies.pl> napisał(a): Uprzedze twoje ewentualne pytanie:

http://en.netlog.com/m/profile/nickname=kc59

kc

Data: 2009-03-11 12:25:55
Autor: skippy
Ostrzeżenie dla byczków

Użytkownik "cos" <cos@gdzies.pl> napisał w wiadomości news:gp81co$8k7$1news2.ipartners.pl...
 kc pisze:
cos <cos@gdzies.pl> napisał(a):
informuje iz koncentracja na Fw20H09 nie wystepuje...

Wyjaśnij pojęcie "koncentracja"

kc

grube ryby juz nie graja na kontraktach...

Mają po pare rków?
:)))

Data: 2009-03-11 15:20:51
Autor: kc
Ostrzeżenie dla byczków
 kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): Anuluję ostrzeżenie, to jeszcze nie jest koniec.
kc

Data: 2009-03-11 16:26:57
Autor: Jan Werbiński
Ostrzeżenie dla byczków
Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gp8ksi$66r$1inews.gazeta.pl...
kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

Anuluję ostrzeżenie, to jeszcze nie jest koniec.

Już doprowadziłeś do strat tych, którzy przez Ciebie wstrzymali się z kupnem.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-11 15:32:40
Autor: kc
Ostrzeżenie dla byczków
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
Już doprowadziłeś do strat tych, którzy przez Ciebie wstrzymali się z kupnem.

Nie mam żadnej pozytywnej historii na forum, więc nikt mnie nie posłuchał :-
).

kc

Data: 2009-03-11 16:52:38
Autor: Virck
Ostrzeżenie dla byczków

" kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:gp8lio$94k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nic juz nawet nie prognozuj.....

Data: 2009-03-11 15:56:51
Autor: kc
Ostrzeżenie dla byczków
Virck <Virck_Longe@verizon.net> napisał(a):
Nic juz nawet nie prognozuj.....

Sorry, ale to się już stało. Anulowałem ostrzeżenie.

kc --

Data: 2009-03-11 17:02:31
Autor: x
Ostrzeżenie dla byczków

Nie mam żadnej pozytywnej historii na forum, więc nikt mnie nie posłuchał :-
).

kc

  teraz historie bedziesz juz mial

Data: 2009-03-11 16:09:50
Autor: kc
Ostrzeżenie dla byczków
x <lis40@poczta.fm> napisał(a):

> ).

No właśnie. Sam sobie jestem winien. Ale zauważ moje 1542. Nie było, więc anulowałem.

Data: 2009-03-11 17:15:48
Autor: Madafaka
Ostrzeżenie dla byczków
No właśnie. Sam sobie jestem winien. Ale zauważ moje 1542. Nie było, więc
anulowałem.

To w koncu bedzie roslo czy spadalo? I kiedy? Wez gadaj precyzyjnie.
I jaka masz pozycje - bo jak nie ma Cie na rynku to prognoza raczej trefna

Data: 2009-03-11 16:35:21
Autor: kc
Ostrzeżenie dla byczków
Madafaka <m@a.pl> napisał(a):
To w koncu bedzie roslo czy spadalo? I kiedy? Wez gadaj precyzyjnie.
I jaka masz pozycje - bo jak nie ma Cie na rynku to prognoza raczej trefna

Moja wersja jest taka: Teraz jesteśmy w fazie korekty dużego spadku i korekta jeszcze się nie zakończyła.

Pozycji nie mam,przegapiłem dołek 1237, bo mnie nie było. Czekam na górkę, której mam nadzieję nie przegapić.

kc

--

Ostrzeżenie dla byczków