Ostrzeżenie dla zmienijących tytuł moich wątków ! :-E

Data: 2010-01-05 00:33:24
Autor: Antenka
Ostrzeżenie dla zmienijących tytuł moich wątków ! :-E
Ścierwa GrzegarzZ.,  Wyruchalski ( klon tzvy) tzwa, Kupeck-- Perejro  i
pozosta.

Ostrzegam, jak jeszcze raz zmienić tytuł mojego wątku to wam giry z
dupska powyrywam, parchy! Zapamiętajcie to sobie raz na jutro! Noo! :-

Antenka

Data: 2010-01-05 10:19:39
Autor: MH
Cóż za subtelny język ...
[...]

W kościółku tak nauczyli ??

MH

Data: 2010-01-05 07:14:15
Autor: Antenka
Cóż za subtelny język ...
On 5 Sty, 10:19, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
> [...]

> Ostrzegam, jak jeszcze raz zmienić tytuł mojego wątku to wam giry z
> dupska powyrywam, parchy! Zapamiętajcie to sobie raz na jutro! Noo! :-

Tylko na takie słownictwo zasługujesz - ty, baca_fałszywy-klon, tzva-
stuknięty dwa dwa razy w łeb filosemita, kopnięty w dupę perejro-
kupecki-kawecki ( dlatego sra pod siebie i wokół siebie), robnięty
trzy razy w łeb na tle religii - jehiwita-pryszczaty-Grześ i paru
innych. To wam dedykuję owo wyborne słownictwo, bo tylko takiego
jesteście godni. Zapomnij o poezji i subtelnościach...nie dla
prymitywów konfitury!

Antenka  :-E

Data: 2010-01-05 21:47:38
Autor: Polok_prawdziwy
Cóż za subtelny język ...
Antenka wrote:

> [...]

innych. To wam dedykuję owo wyborne słownictwo, bo tylko takiego
jesteście godni. Zapomnij o poezji i subtelnościach...nie dla

AMTENKO...

- TORBIS ŁOKRUTNIE...!!!

Data: 2010-01-05 13:14:35
Autor: Jadrys
Cóż za subtelny język ...
W dniu 2010-01-05 10:19, MH pisze:
[...]

Tylko tyle masz MH do powiedzenia? Podoba ci się zmienianie tytułów nie swoich wątków?

Data: 2010-01-05 13:34:34
Autor: MH
Cóż za subtelny język ...

Tylko tyle masz MH do powiedzenia?

A cóż więcej mozna powiedzieć w obliczu powszechnie używanego rynsztokowego
języka przez osobę wychwalającą pod niebiosa sukienkowych ??

Podoba ci się zmienianie tytułów nie swoich wątków?

Mnie to osobiście nie przeszkadza.. Aczkolwiek przyjmuję do wiadomości inne
zdanie w tej kwestii. Śłownictwo na psp też mi nie przeszkadza. Jednakże
wielokrotnie o ile nie najczęściej owego "słownictwa" używają zadeklarowani
katole. A to już jest przejaw hipokryzji.. To już z kolei mi przeszkadza !!

MH

Data: 2010-01-05 21:39:16
Autor: Jadrys
Cóż za subtelny język ...
W dniu 2010-01-05 13:34, MH pisze:

[...]

Zupełnie nie rozumiem dlaczego od "Katoli" oczekujesz innych zachowań niż od reszty grupowiczów?
Trochę to przypomina zachowanie tego chama "Wycirowskiego" .. - Sam bluzga i obraża wszystkich ale dla siebie oczekuje innego traktowania.

Data: 2010-01-06 08:36:19
Autor: cirrus
Cóż za subtelny język ...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hi0821$e2k$1news.onet.pl...
[...]

A znasz powiedzenie "modli się pod figurą, a diabła ma za skórą"?

--
stevep

Data: 2010-01-07 01:23:22
Autor: Jadrys
Cóż za subtelny język ...
W dniu 2010-01-06 08:36, cirrus pisze:
[...]

Znam, Ale nie wiem kogo masz na myśli, Stefan? - do kogo to powiedzenie się odnosi?

Data: 2010-01-05 17:21:49
Autor: cirrus
Cóż za subtelny język ...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhvafh$mgr$1news.onet.pl...
[...]

A tobie podobało się kasowanie nieswoich postów?

--
stevep

Data: 2010-01-05 21:46:09
Autor: Jadrys
Cóż za subtelny język ...
W dniu 2010-01-05 17:21, cirrus pisze:
[...]

Nie, nie podobało, choć miało to swój urok..

Data: 2010-01-06 08:37:35
Autor: cirrus
Cóż za subtelny język ...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hi08es$fh6$1news.onet.pl...
[...]

Raczej budziło twój zachwyt, gdyby mi na tym zależało odnajdę te posty bez trudu.

--
stevep

Data: 2010-01-07 01:22:04
Autor: Jadrys
Cóż za subtelny język ...
W dniu 2010-01-06 08:37, cirrus pisze:

[...]

No nie powiedziałbym że aż zachwyt. Przecież nawet nie zachęcałem kasownika do działań..

Data: 2010-01-05 11:38:44
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Atom środkowom mozes mi troseckem delikatniej, znacysiem dłuzej rwać...!?

- wolem tak, bo wincyj psyjemnych doznań siem mo...

Jak psed tym wyrywaniem, jesce troseckem łolejkiem suksełalnym mijom wysmarujes,
to godać bedem, ze AMTENKA chopowi tes dobze robić potrafi...

Data: 2010-01-05 07:16:05
Autor: Antenka
On 5 Sty, 11:38, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> cierwa GrzegarzZ., Wyruchalski ( klon tzvy) tzwa, Kupeck-- Perejro i
> pozosta.

> Ostrzegam, jak jeszcze raz zmieni tytu mojego w tku to wam giry z
> dupska powyrywam, parchy! Zapami tajcie to sobie raz na jutro! Noo! :-

Atom rodkowom mozes mi troseckem delikatniej, znacysiem d uzej rwa ...!?

- wolem tak, bo wincyj psyjemnych dozna siem mo...

Jak psed tym wyrywaniem, jesce troseckem olejkiem sukse alnym mijom wysmarujes,
to goda bedem, ze AMTENKA chopowi tes dobze robi potrafi...

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Z toba staruchu nie będzie problemu - dwa razy puknę to te drewniane
protezy same odpadną, jak ten przysłowiowy suchy piernik..hehehehe

Antenka

Data: 2010-01-05 21:46:24
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

> [...]

Z toba staruchu nie będzie problemu - dwa razy puknę to te drewniane
protezy same odpadną, jak ten przysłowiowy suchy piernik..hehehehe

Nopseca godom, ze tsa migo suksełalnymi łolejami wpirw wysmarować...!

- ale potem... - psyjemność łokrutnom mom, jakmi Maryna maluśkimi ronckami
go tarmosi...!

Ino cycasem niemos jakisik grabuw łokrutnych...!?

Bojak rence, jak niejaki GIERTYCH-JUNIOR mos, tomi niestanie - sans
nima...!!!

Data: 2010-01-05 12:31:13
Autor: Artur Borubar
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5fd5f24d-14d0-4701-9bf2-a638577ce487m25g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Najbardziej się wystraszył "pozosta", niedorobiona druciaro.

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-05 07:07:44
Autor: Antenka
On 5 Sty, 12:31, "Artur Borubar" <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:5fd5f24d-14d0-4701-9bf2-a638577ce487m25g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Najbardziej si wystraszy "pozosta", niedorobiona druciaro.

Przemek
--

- PiS sta si niewydolny jak realny socjalizm w okresie p nego Bre niewa.
Taka jest cena braku wewn trznej debaty, i otaczania si potakiwaczami -
powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS...

Tobie mogę nawet coś innego wyrwać - nawet z korzeniem - bo i tak nie
wiesz pedrylu, do czego ten instrument służy, gazeciane ścierewo,
parchata zakało!

Antenka

Data: 2010-01-06 08:44:59
Autor: Artur Borubar
[...]

Nawet o możliwości odgryzienia zapomnij. Nie zadaje się z nazistowskini lesbijkami.

Przemek

Data: 2010-01-05 23:58:35
Autor: Antenka
Ostrzeżenie dla zmienijących tytuł moich wąt ków! :-E

Nawet o mo liwo ci odgryzienia zapomnij. Nie zadaje si z nazistowskini lesbijkami <

Lesbijka to taka sama sodomitka jak ty pedrylu - możesz se grabę z nią
podać tfu tfu.

Gazeciane ścierwo obcęgami, obcęgami i to w kombinezonie kosmicznym i
grubych gumowych rękawicach, żeby HIV-a i syfa nie chwycić od ciebie
cioto jedna...

Antenka

Data: 2010-01-06 09:06:02
Autor: Artur Borubar
Ostrzeżenie dla zmienijących tytuł moich wątków! :-E

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Gazeciane ścierwo obcęgami, obcęgami ....

E tam obcęgami, nie z sufitu masz ksywę "druciara".

Przemek

Data: 2010-01-05 17:21:00
Autor: cirrus
[...]

Nie strasz, nie strasz, bo się ....

--
stevep

Data: 2010-01-05 23:53:42
Autor: Antenka
Ostrzeżenie dla zmienijących tytuł moich wąt ków! :-E
Nie strasz, nie strasz, bo si ....

Zesrasz? Burczymucho weź stoperan  i nie rób smrodu na psp!

Antenka

Data: 2010-01-06 15:52:28
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:47fbedba-c2e1-4567-9ae2-6bd0237fa516u41g2000yqe.googlegroups.com...
Nie strasz, nie strasz, bo si ....
Zesrasz? Burczymucho weź stoperan  i nie rób smrodu na psp!
Antenka

Ja cię nie straszę Sramtenko.

--
stevep

Data: 2010-01-06 11:49:58
Autor: Konstanty Wycirowski
Debilne posty niejakiej Druciary!
Ciężka kretynka!!!

Data: 2010-01-06 11:58:05
Autor: MH
Debilne posty niejakiej Druciary!
Ciężka kretynka!!!
To tylko kobieta ...

MH

Data: 2010-01-06 05:15:46
Autor: zbig
On 6 Sty, 11:58, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
> Ci ka kretynka!!!

To tylko kobieta ...

MH

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Żarty. To jakiś nazistowski transwestyta.

Data: 2010-01-07 01:22:40
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-06 14:15, zbig pisze:
[...]

A dlaczego nikt z was nie dopuszcza do siebie prawdy? A prawda jest taka że Antenka jest bardzo ładną inteligentną blondynką..

Data: 2010-01-07 14:38:19
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hi39ge$b65$2news.onet.pl...
[...]

Cóż, gusta bywają różne.

--
stevep

Data: 2010-01-08 15:08:05
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-07 14:38, cirrus pisze:
[...]

Jasne, jedni wolą blondynki inni blondynów.. Niekoniecznie o niebieskich oczach ;-)

Data: 2010-01-06 16:05:43
Autor: Grzegorz Z.
złość piękności szkodzi, pederasto!
Dnia Tue, 5 Jan 2010 00:33:24 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Ścierwa GrzegarzZ.,  Wyruchalski ( klon tzvy) tzwa, Kupeck-- Perejro  i
pozosta.

..... dodatkowo zjada się pod jej wpływem litery a czasem i sylaby.

Ostrzeżenie dla zmienijących tytuł moich wątków ! :-E