Ostrzeżenie dla zmienijącychtytuł moich wątków! :-E

Data: 2010-01-05 11:38:44
Autor: Polok_Prawdziwy
Ostrzeżenie dla zmienijącychtytuł moich wątków! :-E
Ścierwa GrzegarzZ.,  Wyruchalski ( klon tzvy) tzwa, Kupeck-- Perejro  i
pozosta.

Ostrzegam, jak jeszcze raz zmienić tytuł mojego wątku to wam giry z
dupska powyrywam, parchy! Zapamiętajcie to sobie raz na jutro! Noo! :-

Atom środkowom mozes mi troseckem delikatniej, znacysiem dłuzej rwać...!?

- wolem tak, bo wincyj psyjemnych doznań siem mo...

Jak psed tym wyrywaniem, jesce troseckem łolejkiem suksełalnym mijom wysmarujes,
to godać bedem, ze AMTENKA chopowi tes dobze robić potrafi...

Data: 2010-01-05 07:16:05
Autor: Antenka
On 5 Sty, 11:38, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> cierwa GrzegarzZ., Wyruchalski ( klon tzvy) tzwa, Kupeck-- Perejro i
> pozosta.

> Ostrzegam, jak jeszcze raz zmieni tytu mojego w tku to wam giry z
> dupska powyrywam, parchy! Zapami tajcie to sobie raz na jutro! Noo! :-

Atom rodkowom mozes mi troseckem delikatniej, znacysiem d uzej rwa ...!?

- wolem tak, bo wincyj psyjemnych dozna siem mo...

Jak psed tym wyrywaniem, jesce troseckem olejkiem sukse alnym mijom wysmarujes,
to goda bedem, ze AMTENKA chopowi tes dobze robi potrafi...

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Z toba staruchu nie będzie problemu - dwa razy puknę to te drewniane
protezy same odpadną, jak ten przysłowiowy suchy piernik..hehehehe

Antenka

Data: 2010-01-05 21:46:24
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

> [...]

Z toba staruchu nie będzie problemu - dwa razy puknę to te drewniane
protezy same odpadną, jak ten przysłowiowy suchy piernik..hehehehe

Nopseca godom, ze tsa migo suksełalnymi łolejami wpirw wysmarować...!

- ale potem... - psyjemność łokrutnom mom, jakmi Maryna maluśkimi ronckami
go tarmosi...!

Ino cycasem niemos jakisik grabuw łokrutnych...!?

Bojak rence, jak niejaki GIERTYCH-JUNIOR mos, tomi niestanie - sans
nima...!!!

Ostrzeżenie dla zmienijącychtytuł moich wątków! :-E