Ostrzeżenie - karta HSBC IKEA - oszukańcze praktyki banku

Data: 2009-08-14 15:08:45
Autor: Krzysztof Drewicz
On 2009-08-14, KALMAR <kalmar@salwator.net> wrote:
Szanowni Państwo! Jako posiadacz karty kredytowej IKEA (HSBC) chcę Was ostrzec przed zakładaniem tej karty.

[ciach]

Wiesz że jest taka prawda ludowa, do sklepu z mebliami IKEA można pójść
na klopsiki (9.90) albo hotdoga (1,-). Ewentualnie spróbować kupić
lampkę czy żarówkę energooszczędną, kart kredytowych nie należy tam
kupować. To jakbyś na poczcie próbował kupić baterie płaską, a w mięsnym
nadać paczkę.

I na koniec - żeby nie było, że jest to jakiś anonim - w odróżnieniu od banku, skontaktować się ze mną można wieloma drogami, mailem, GG, także telefonicznie, lub przez stronę www.

A wiesz że do mBanku w sprawie telefonii mobile należy pisać maila na
adres sklep małpa coś tam (coś tam jest różne od mbank) ? Zadzwonić się
nie da. Żadna nowość, _przed_ podpisaniem umowy o kartę sprawdziłeś jej warunki prawda? Dostałeś kwit na piśmie? kd,

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

Data: 2009-08-14 16:32:05
Autor: RobertS
[...]

Ikea nie wydaje kk tylko HSBC...a to spora różnica. Miałem kk o której mowa i dobrze ją wspominam.

1. na ubezpieczenie nikt mnie nie namawiał (była taka opcja, ale nie skorzystałem),
2. od sklepu dostałem jakieś kupony rabatowe, które nawet się przydały,
3. minusem było to, że za klopsiki płaciłem tyle co nie-posiadacze ww karty - liczyłem na preferencje ;-D

RobertS

Data: 2009-08-14 07:57:44
Autor: szczurwa
On 14 Sie, 16:32, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

3. minusem było to, że za klopsiki płaciłem tyle co nie-posiadacze ww
karty - liczyłem na preferencje ;-D

No to niepotrzebnie się jej pozbyłeś..! Ostatnio łosoś dla posiadaczy
IKEA FAMILY 9,90..!

Data: 2009-08-14 21:28:27
Autor: Aicha
Użytkownik "szczurwa" napisał:

> 3. minusem było to, że za klopsiki płaciłem tyle co nie-posiadacze
> ww karty - liczyłem na preferencje ;-D
No to niepotrzebnie się jej pozbyłeś..! Ostatnio łosoś dla posiadaczy
IKEA FAMILY 9,90..!

FAMILY to nie to samo co kk (ja tam wolę Daimy w promocyjnej cenie;)).

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-08-14 13:54:38
Autor: szczurwa
On 14 Sie, 21:28, "Aicha" <blueberry37.nagma...@to.ja> wrote:

FAMILY to nie to samo co kk (ja tam wolę Daimy w promocyjnej cenie;)).

Ja mam dwa w jednym.

Data: 2009-08-14 22:26:30
Autor: RobertS
Ostrzeżenie - karta HSBC IKEA - oszukańcze praktyki banku

No to niepotrzebnie się jej pozbyłeś..! Ostatnio łosoś dla posiadaczy
IKEA FAMILY 9,90..!

to przecież nie to samo, ikea family to nie karta płatnicza tylko kawałek czerwonego plastyku

do łososia dają warzywa, których nie lubię, a klopsiki dla posiadaczy po 5,99 ;-)

RobertS

Ostrzeżenie - karta HSBC IKEA - oszukańcze praktyki banku