Ostrzeżenie przed Indi Diver (Individual Diver)

Data: 2012-01-15 12:54:46
Autor: Wojciech Chomański
Ostrzeżenie przed Indi Diver (Individual Diver)
Oświadczam że nie od 2010 roku nie mam nic wspólnego z internetowym sklepem nurkowym Individual Diver (Indi Diver) - wwww.indidiver.com - Sklep założony przeze mnie i prowadzony przez wiele lat, od 2010r. jest proweadzony przez moją byłą żonę Agnieszkę Chomańską (ex. Szczepińską, ex. Cilulko), która korzystając z czysto formalnych umocowań pozbawiła mnie dostępu do admina sklepu, serwera, bazy klientów, konta i wszelkiego wpływu na politykę firmy. Nie odpowiadam za rzetelność realizacji zamówień ani za fachowość merytoryczną sklepu i korespondencji z Individual Diver, jak również nie mam nic wspólnego z problemami klientów nie mogących doczekać się zapłaconego towaru, interweniujących na policji, jak i mających problem ze skontaktowaniem się z obecną właścicielką sklepu. Ponieważ wiele osób może kojarzyć sklep z moją osobą (to ja założyłem i prowadziłem korespondencję z klientami przez kilka lat, przygotowywałem newslettery i oferty) nie chcę być obecnie kojarzony z licznymi problemami klientów Individual Diver o jakich co raz czytam lub się dowiaduję bezpośrednio (co jakiś czas jestem proszony o kontakt do Agnieszki Chomańskiej przez klientów którzy  po wpłaceniu pieniędzy nie mogą doczekać się towaru oraz mają kłopot ze skontaktowaniem się z w/
w osobą). Bardzo mi przykro że wśród nurków są liczne osoby które ucierpiały zamawiając towar w Individual Diver jednakże nie mam z tym nic wspólnego od 2010r. Podobne oświadczenie zamieściłem w ubiegłym roku na forum NURAS, jednakże po kolejnych sygnałach od nurków o problemach z moim dawnym sklepem pragnę jeszcze raz jestem zmuszony wydać takie oświadczenie w trosce o moje dobre imię i odciąć się od tego co wyrabia moja ex z zamówieniami klientów i zalecić wyjątkową ostrożność przy ew. zamówieniach w Individual Diver.

Pozdrawiam
Wojciech Chomański
CMAS **** (instr. M2- nieodnowione uprawnienia)
wchch@wp.pl

--

Ostrzeżenie przed Indi Diver (Individual Diver)