Ostrzeżenie przed "Nekton" i Pawłem Porębą ! !!

Data: 2010-07-26 10:38:47
Autor: Caliel caliel
Ostrzeżenie przed "Nekton" i Pawłem Porębą ! !!
A więc mamy naszą własną katastrofę smoleńską na Sekcie.
Nie wiem kto, gdyż oczywiście osoba ta pozostała anonimową, śmie w ten
sposób szargać imię Zmarłego!!!
I właściwie to i tylko to skłoniło mnie by tu napisać.
Nic mnie nie obchodzą napierdalanki, które czytuję od pewnego czasu,
gdzie wylewa się błoto na osoby usiłujące podyskutować merytorycznie
na jakieś tematy, ale tym razem miarka została przebrana i piszę tu z
własnej wQrzonej inicjatywy.

Znany mi był Leszek Nowak.
I może pan anonim (lub pani anonim?) spróbuje twierdzić że ów
wspaniały nick, to nie jest aluzja do Leszka Nowaka?
Otóż nawet jeśli nie taki był plan, zbytnio się to kojarzy w związku z
niedawną tragedią Jego śmierci.

Jak można być tak bezczelnym i wykorzystywać Jego imię do napisania
tak prymitywnie głupiego postu?!?!?!
Nawet jeśli autor jest niewierzący, to kultura i szacunek wobec
Zmarłego nakazują zamilknięcie a nie wykorzystywanie Jego imienia  do
uprawiania swojej nędznej wojenki podjazdowej!

Po pierwsze: Sam się chwalisz, że zatrudniasz na czarno:  On 26 Lip,
12:53, "Duch Leszka" <duchles...@onet.pl> wrote:

> Ale - jestem wolnym strzelcem, instruktorem który pracuje w różnych
> bazach, i różnie w przeszłości bywało.
> Kiedyś np. wykonywałem zlecenie (prowadzenie kursu) dla Twojej firmy.
> Niestety nie dostałem żadnej umowy, wszystko się odbyło na czarno...
> chyba opowiem o tym ze szczegółami jeśli kiedyś wpadnie tu policja;>

więc może nie interesuj się kto i w jaki sposób płaci podatki?
chyba że jesteś z Urzędu, ale wtedy chyba nie masz najlepszej metody
pracy pisując na Sektę i podszywając się pod Duchy Umarłych?

Po drugie:

wezwano helikopter.
przyleciał.
chłopak żyje, nurkuje, ma się dobrze.

wszyscy przeżyli.

tego szczęścia nie miał Grzesiek, kursant Leszka.
a może nie jest to kwestia szczęścia?

Fother przeżył, jak jego partner zginął. Też niektórzy różnie to
komentowali.
Co by było gdyby Leszek przeżył? Czy ludzie daliby mu żyć spokojnie?
I tak nie ma to znaczenia, bo by żył, nie opuściłby rodziny,
przyjaciół. Jednak jeśli się uczciwie zastanowić, wiadomo, że zaraz
znaleźliby się tacy coby analizowali. I cóż... Tak już jest. Takie
jest ryzyko związane z zawodem instruktora nurkowania technicznego -
kursant MOŻE zginąć. Może też zginąć nasz partner nurkowy. Wśród
wspinaczy non stop ktoś ginie. Lekarzom umierają pacjenci.

Paweł Poręba uratował życie wyciągając partnera, który miał otox.
Prócz tego wyciągnął nurka nurkującego solo z wraku, w którym tamten
się zgubił.

Uratował też kiedyś życie Leszkowi Nowakowi... Mało?

Więc nie za bardzo się "wstrzeliłeś" z tym 'pseudonimem', autorze
bluzgających postów.

Rozmawialiśmy kiedyś z Pawłem i Leszkiem na temat takich głębokich
nurkowań. Ryzyka tych nurkowań. Ryzyka dla ratownika.
Niestety dla Leszka nie skończyło się na rozważaniach..
Bardzo dotknęła mnie ta śmierć i nie mogę zrozumieć jak ktoś może
takie rzeczy wypisywać a pod nimi "pamiętajcie o Duchu Leszka" ! ! ! !

A co do meritum:

Kwestia Elektrowni Konin, gdzie Paweł przeżył.
Zmarło dwóch nurków.
Jak i dlaczego?
Nie każdy być może zna tę historię, nie każdy będzie miał czas i
ochotę by prześledzić i dowiedzieć się PRAWDY.
Ale ja ułatwię to tym którzy chcą: http://www.nurkomania.pl/a0240.htm

+ 2 trupy w Elektrowni Konin. Trzeci cudem przeżył.

cudem?
a więc wolałbyś aby Paweł nie przeżył?
nieźle.. styl zachowany - życzyć komuś śmierci!
Ostrzeżenie przed "Nekton"? Przed tobą trzeba by ostrzec ludzi!!!
a czy cudem.. na pewno Bóg go miał w opiece, ale Paweł też walczył,
walczył do końca, kiedy mógł się już poddać. Wymaga to niesamowitej
psychiki i siły woli. Dlatego właśnie z nim pójdę na każde nurkowanie,
bo czuję się bezpiecznie, bo mu ufam, bo się potrafi podpisać pod tym
co mówi, bez względu na konsekwencje, bo nie weźmie na nurkowanie
kursanta, który nie jest na nie gotów, bez względu na kasę, bo nie
ukrywa swojej wiedzy, bo nie mówi "bo tak", tylko tłumaczy, ale tego
wszystkiego nie sprawdzi się w necie, trzeba przyjść i porozmawiać,
zanurkować, zrozumieć. Wtedy można poznać prawdę a nie "wierzyć bo tak
mówi ojciec dyrektor"

A co do algorytmów dekompresji na, co do których tak często się autorytatywnie
wypowiadasz to mam również parę pytań:

Jakie jest Twoje wykształcenie i w jakim kierunku?

A co cię to obchodzi? że tak się wyrażę...
Jesteś anonimem podszywającym się pod Umarłych.
Przedstaw swoje wykształcenie, doświadczenie nurkowe a potem będzie
można porozmawiać.
Zainteresowani na pewno dowiedzieć się mogą bezpośrednio od Pawła..
A jakie jest wykształcenie Andrew Georgitsisa? Twórcy Ratio Deco?

Z jakim ośrodkiem hiperbarii współpracujesz, że wypisujesz na grupę takie bzdury
odnośnie obliczania dekompresji?

tzn. konkretnie CO?
co jest bzdurą i dlaczego?

Masz zaliczone jakieś naukowe publikacje na temat dekompresji oprócz gówno
wartych wypocin na grupę dyskusyjną?

Jakie masz podstawy, żeby kreować się na autorytet w dziedzinie dosyć
skomplikowanych algorytmów dekompresji?

Demolant ma rację, to kure*stwo pisać nie sprawdzone zalecenia dekompresyjne!

Gdzie one są niesprawdzone?
Jeśli jesteś poplecznikiem Demolanta, to.. no cóż, nie ma sensu z tobą
nawet dyskutować...
Jednak porównaj modele, przeczytaj COKOLWIEK na temat metod planowania
w locie, metod planowania w ogóle.
W metodzie Pawła są wykorzystane konkretne algorytmy dekompresyjne,
jest to bazowanie na czymś znanym, sprawdzonym.
Metoda polega na obliczaniu w locie oraz wykorzystaniu najnowszej
wiedzy dekompresyjnej w celu optymalizacji dekompresji!
Ale żeby to zrozumieć trzeba rozumieć cokolwiek z teorii dekompresji,
a w tym celu trzeba mieć wiedzę z zakresu fizyki, matematyki,
biologii, fizjologii oraz patofizjologii.
Jeśli jej nie masz, to zamilknij, zawistny człowieku, a jeśli ją masz
to przedstaw konkrety, podyskutuj...
Po tym poście widzę że przydałaby się tobie wizyta u dobrego
psychiatry a przynajmniej u dobrego polonisty - bo pisać merytorycznie
i obrażać kogoś nawet nie potrafisz.
To co pisze Demolant vel $$mok jest często nie poparte żadną wiedzą i
są to zwykłe oszczerstwa, ale przynajmniej pisze on pod swoim
nazwiskiem.
Trzeba umieć rozróżniać tworzenie MODELI DEKOMPRESYJNYCH od tworzenia
METOD OBLICZANIA DEKOMPRESJI.
To przynajmniej można sprawdzić a błędnie zaimplementowany program
komputerowy liczący deco? Jak sprawdzisz? Kogo oskarżysz?
Można ufać bezgranicznie komputerowi, tabeli, metodzie.
Ja nie ufam.
Wolę sprawdzić, ale w tym celu potrzebna mi wiedza. Nie od jednego
guru, ale od wielu osób, z książek, artykułów... Potem można samemu
oceniać do pewnego stopnia  i przynajmniej wiedzieć czy ktoś mówi coś
konkretnego czy nic.
Ty nie mówisz nic.
Twój post ma na celu zdyskredytowanie nie wiedzieć czemu jednego z
najlepszych instruktorów nurkowania w Polsce.
Robisz to w beznadziejny sposób wykorzystując nieumiejętnie tragedię
śmierci Leszka Nowaka, którego Paweł Poręba był przyjacielem.

R.I.P.

Data: 2010-07-26 10:57:33
Autor: Raj
Ostrzeżenie przed "Nekton" i Pawłem Porębą ! !!
Dziwię się że tak jeździ się tutaj po Pawle Porębie znam go bardzo
dobrze zrobiłem u niego parę kursów i jest osobą od której wiele osób
mogłoby się wiele nauczyć mimo swoich doświadczeń jakie posiadają, dla
mnie osobiście Ci wszyscy którzy tak się jego czepiają zazdroszczą
Jemu UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIA jakie on posiada i nie potrafią się
z tym pogodzić i myślą że Obrażaniem  podważą Jego KOMPETENCJE to się
bardzo mylą, Panowie robicie Jemu tylko wielką darmową  reklamę  z
drugiej strony Chwała wam za to :)

Data: 2010-07-26 21:24:05
Autor:
Ostrzeżenie przed
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
Dziwi=EA si=EA =BFe tak je=BCdzi si=EA tutaj po Pawle Por=EAbie znam go bar=
dzo
dobrze zrobi=B3em u niego par=EA kurs=F3w i jest osob=B1 od kt=F3rej wiele =
os=F3b
mog=B3oby si=EA wiele nauczy=E6 mimo swoich do=B6wiadcze=F1 jakie posiadaj=
=B1, dla
mnie osobi=B6cie Ci wszyscy kt=F3rzy tak si=EA jego czepiaj=B1 zazdroszcz=
=B1
Jemu UMIEJ=CATNO=A6CI I DO=A6WIADCZENIA jakie on posiada i nie potrafi=B1 s=
i=EA
z tym pogodzi=E6 i my=B6l=B1 =BFe Obra=BFaniem  podwa=BF=B1 Jego KOMPETENCJ=
E to si=EA
bardzo myl=B1, Panowie robicie Jemu tylko wielk=B1 darmow=B1  reklam=EA  z
drugiej strony Chwa=B3a wam za to :)

Re: Kursy nurkowania Egipt (market)
Autor: Raj rajmix@wp.pl
Data: 26-07-2010, 19:51:49
+ pokaż cały nagłówek

[...]
z tym pogodzić i myślą że Obrażaniem  podważą Jego kompetencję to się
bardzo mylą, Panowie robicie Jemu tylko wielką darmową  reklamę  z
drugiej strony Chwała wam za to :)

Re: Ostrzeżenie przed "Nekton" i Pawłem Porębą !!!

Data: 26-07-2010, 19:51:49
Data: 26-07-2010, 19:57:33

Gratuluję pozdrawiam rc

Data: 2010-07-26 14:33:54
Autor: Raj
Ostrzeżenie przed
Wam trzeba informację wysyłać wiele razy i tak nie wyciągniecie
żadnych wniosków tylko skończy się obrazą drugiej osoby.
pozdrawiam
Raj

Data: 2010-07-26 21:14:40
Autor:
Ostrzeżenie przed
Caliel caliel <caliel64@gmail.com> napisał(a):
Z jakim ośrodkiem hiperbarii współpracujesz, że wypisujesz na grupę takie bzdury
odnośnie obliczania dekompresji?

"tzn. konkretnie CO?
co jest bzdurą i dlaczego?"

Podawałem mogę powtórzyć, najwyższy stosunek ciśnień w dekompresji tlenowej
jaki znam to 2,2 w tabelach helioksowych US Navy. PP zaleca ten stosunek na
poziomie równym 4. Nie ma na to żadnego umocowania w znanych tabelach
dekompresyjnych i rekompresyjnych. Zgadnij jakie jest zdanie J.Krzyżaka
zapytałem przy okazji spotkania nad jez Białym. Zapytanie znanych osób nie
jest problemem, dlaczego spierdala przed prostą szybką odpowiedzią gdzie jest
takie zalecenie.

[...]

Ma PP wykonane nurkowanie na wysokości 6500m npm ?
NIE.
Stosował NOF do tej dekompresji NIE, bo nigdy nie była wykonana.

[...]

Paweł Poręba napisał(a):
Smoku, widzisz, gdybyś potrafił policzyć sobie przesycenia, to
wiedziałbyś, że NOF NIE DAJE stałych przesyceń w niskich ciśnieniach.

Paweł Poręba napisał(a):
Metoda NOF jak każda oparta o RATIO, zapewnia
mniej więcej stałe przesycenie końcowe. Str 2

Pierdzielisz reklamowe teksty, sam autor nie może się zdecydować do której
klasy się zalicza NOF. prosto można podać równanie opisujące i nie ma takiej
informacji u Buhlmana jest ZH-L16.

"To co pisze Demolant vel $$mok jest często nie poparte żadną wiedzą i
są to zwykłe oszczerstwa, ale przynajmniej pisze on pod swoim
nazwiskiem."

Dlatego mam jako jeden z niewielu zgłoszenia w sprzęcie nurkowym. A Ty ?

"Trzeba umieć rozróżniać tworzenie MODELI DEKOMPRESYJNYCH od tworzenia
METOD OBLICZANIA DEKOMPRESJI."

Znana książka przedstawia model Buhlmana "Aparaty Nurkowe .... " R Kłos
profesor na AMW. od str 351 do 405. Wystarczy znać algebrę liniową i
rozwiązywanie równań różniczkowych.
 "To przynajmniej można sprawdzić a błędnie zaimplementowany program
komputerowy liczący deco? Jak sprawdzisz? Kogo oskarżysz?
Można ufać bezgranicznie komputerowi, tabeli, metodzie.
Ja nie ufam."

Wiesz prof Ryszard Kłos ma w swojej publikacji: "Korzystanie z Zawartych w Książce Tabel Dekompresyjnych Tylko Na wyłączną
Odpowiedzialność Użytkownika" mimo że pochodzą ze sprawdzonych źródeł. PP nie zadbał nawet o taki dupochron.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-26 16:36:21
Autor: Caliel caliel
Ostrzeżenie przed
On 26 Lip, 23:14, " " <demolant.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Przepraszam bardzo, ale czy cierpisz na schizofrenię?
Chyba wizyta u psychiatry będzie naprawdę uzasadniona!
Zaczynam rozmowę z "Duchem Leszka" kończę z Demolantem!
Wiesz, Paweł nie potrzebuje pisać pod wieloma nickami.

$$ = Smok = Demolat = Anarchista = Ryszard Czarnecki =??!! Duch
Leszka!!!

Gruba przesada!

Nie zamierzam dyskutować na temat. Paweł odpowiedział w innym wątku
dotyczącym ciśnienia!!! Większość tabel pozwala na wyjście w ramach
limitów NDL z głębokości 30m do powierzchni a więc mamy stosunek
ciśnień 4, czyż nie?
Po co natrętnie to powtarzasz, gdy zostało to już wyjaśnione?
Raj napisał dwa razy to samo, gdyż to właśnie TY piszesz w każdym
wątku utworzonym przez Pawła to samo!
I mimo, że Paweł udzielił nie raz odpowiedzi, to kompletnie jej nie
zauważasz.

Ma PP wykonane nurkowanie na wysokości 6500m npm ?
NIE.
Stosował NOF do tej dekompresji
NIE, bo nigdy nie była wykonana.

Wiesz, sądzę że z chęcią chciałby je wykonać, obawiam się jednak, że
pretensje należy składać do Stwórcy, gdyż tak wysoko położonego
jeziora po prostu nie ma. Przykład ten, to próba pokazania jak mogłaby
wyglądać dekompresja na tej wysokości.
Więc nie bij piany o ten przykład, bo jest on lekko nierealny i
niesprawdzalny.
Zamiast tego zanurkujcie sobie z Pawłem na Frankena, co radził tu już
jeden z kolegów, każdy wg. swego planu, ze swoim partnerem (lub bez),
a może na rebreatherze swoim zanurkujesz? I potem zamiast niepopartej
niczym teorii przekonamy się praktycznie jak to jest.

[...]

A ja mam zrobione kilka kursów nurkowych u dobrych instruktorów,
przeczytane trochę na temat dekompresji oraz sporą wiedzę z
przedmiotów ścisłych. Dlatego rozumiem o czym pisze Paweł, w
odróżnieniu od Ciebie.
Jeśli zaś chodzi o autorytety, to chyba jasne, że Paweł sam nie
wymyślił modeli dekompresyjnych, o czym również nieraz pisał, ale
opiera się on na najnowocześniejszej wiedzy na ten temat.

[...]

Zadbał. Masz napisane we wstępie jakie są warunki korzystania z NOF!
Poza tym raz jeszcze powtarzam - NOF to metoda obliczania dekompresji,
generowane profile są zgodne z ZHL-16 z GF, w wielu przypadkach są
zgodne lub bardziej konserwatywne od tego co zaplanowane HLPlannerem
czy za pomocą metody RD. Jak testowany był VPM? Jak testowane było RD?
Jakie wykształcenie ma Andrew Georgitsis?
Metoda Pyle'a polegała na tym, że Pyle "zauważył", że czuję się lepiej
łapiąc rybki. Czy to wystarczający powód by dodać poprawki Pyle'a do
modelu Buhlmanna?
Czy lepiej jednak przetestować metody, posprawdzać wszystko rzetelnie,
stworzyć wykresy ukazujące przesycenia w każdym momencie dekompresji?
Dla mnie metoda NOF jest rzetelnie zrobioną metodą liczenia
dekompresji. Może nie jest idealna. Może są lepsze sposoby. Ale na
pewno działa, na co wskazują profile "przechodzące" przez
decoplannery.
Jeśli ktoś nie rozumie idei "planowania w locie" to po co w ogóle się
wypowiada?
Wiesz "jak działa" Ratio Deco?

[...]

Do czego wystarczy?
Akurat potrafię rozwiązywać równania różniczkowe i znam algebrę
liniową.
Paweł również.
Ale nadal nie rozumiem do czego pijesz?
Model dekompresyjny mówi np. różnym nasycaniu się tkanek, o tym co z
tego wynika. Na podstawie modeli tworzy się tabele albo programy do
implementacji na komputery albo też metody planowania w locie.
To jakbyś sugerował, że ktoś kto wyprodukował nowy komputer nurkowy
usiłuje stworzyć nową teorię dekompresji!!!
Paweł optymalizuje w NOFie pewne rzeczy, przez co IMHO może on tworzyć
czasem lepsze, bezpieczniejsze dekompresje, zresztą - już słychać
głosy osób które robiły nurkowania dekompresyjne wg. NOF, że dobrze
się czuły po tych nurkowaniach.
Ludzie którzy mają o tym pojęcie, na pewno nie uznają tego za
"niebezpieczne".
Dlatego Ryśku, wyluzuj! Ponurkuj sobie spokojnie, pokombinuj ze swoimi
opatentowanymi cudeńkami i przestań udzielać się w każdym wątku gdzie
wypowiada się Paweł Poręba, bo on nie ma czasu na pisanie i śledzenie
wszystkich forów gdzie się wypowiadasz pod wieloma nickami a potem
oskarżasz go o jakieś siedzenie cicho. Przepraszam bardzo, ale to
niepoważne!
Mam nadzieję, że przynajmniej Leszka nie będziecie w to więcej
mieszać.

A do prawdy dążyć trzeba samemu, bo wszędzie wiele złości i
nienawiści.
Sam tytuł tego postu...

Żenua.

Data: 2010-07-27 08:56:03
Autor:
Ostrzeżenie przed
Caliel caliel <caliel64@gmail.com> napisał(a): Re: Ostrzeżenie przed
Autor: Caliel caliel caliel64@gmail.com
Data: 27-07-2010, 01:36:21
+ pokaż cały nagłówek

[...]

To pomówienie, jestem sobą nie piszę pod przykryciem "Duch Leszka"
http://groups.google.pl/group/pl.rec.nurkowanie/browse_thread/thread/808c913c9ff97a2e/f5b13db5e71dd4b3#f5b13db5e71dd4b3
Ale jak chcesz jajarstwo to kto pisał na DIW pod przykryciem "Kuśnierek" żeby
przypierniczyć Robertowi Kleinowi ?
Podpowiedź czy to IT Tomasz Żabierek.
[...]

Paweł Poręba zastosował manipulację, zaczął podawać przykłady nie dotyczące
zagadnienia dekompresji tlenowej. Z mojej strony to przykład dekompresji
tlenowej tak jak ta stosowana przez niego.
Całkowicie nie rozumiesz spraw o których biegnie rozmowa.
Czy jesteś jego najlepszym kursantem ?

[...]

Nurkowanie w Himalajach wykonywał Michał Brajta, Dane jaką dekompresję zalecił
DAN Polska dr Sićko i dr Kot. jest znana. nie było tam szaleństw z dużym
ilorazem ciśnień ostatni przystanek powierzchnia.

[...]

Paweł wykonał nurkowanie na wysokości 6500m npm ?
Czy tak tylko sobie popierdala o teorii dekompresji ?

[...]

Zakładasz jak Paweł co wie rozmówca niestety w jego wykonaniu to błędne założenia.
Ale coś o wiedzy z przedmiotów ścisłych ile to jest ln-1=?

"Jeśli zaś chodzi o autorytety, to chyba jasne, że Paweł sam nie
wymyślił modeli dekompresyjnych, o czym również nieraz pisał, ale
opiera się on na najnowocześniejszej wiedzy na ten temat."

Możesz pisać teksty reklamowe, konkretów w tym nie ma.

[...]

Znowu kapitalny reklamowy popis.
"NOF to metoda obliczania dekompresji,
generowane profile są zgodne z ZHL-16 z GF"
Jeśli wierzyć zapewnieniom PP że to metoda o względnie stałym ciśnieniu
przesycenia, to są to różne modele w jednym mamy różne wartości Moi i Delta Mi
w drugim stałe Moi i delta Mi równe 1 (chodzi o ity przedział).

[...]

Zakładasz że tego nie znam ?

[...]

Często buduje nowy model.

[...]

Przecież nie mówiłem że jet to złe, jest bardziej konserwatywne. Ale jest
burdel metodologiczny, np. w sposobie określania czasów na przystankach.
Pokazałem z tabel helioksowych że wcale czasy na przystankach nie są
monotonicznie rosnące. że też potrafią mieć zerowe czasy dla czynnika
oddechowego który spełnia założenia NOF.

[...]

obecnie piosługuję się dwoma nickami "demolant" na sekcie i "anarchista" na
innych forach zawsze jest podpis pozdrawiam rc.

[...]

Mam prośbę czy możesz nie mieszać mnie do założyciela tematu ?
Mógłbyś przeprosić za pomówienie ale to wymaga odpowiedzialności za słowa tym
często PP nie odznacza się czy Ty również ?
Oto JEST PYTANKO ?

"Żenua."

Owszem pozdrawiam rc

Data: 2010-07-27 09:13:59
Autor: jacekplacek
Ostrzeżenie przed
Autor: Caliel caliel caliel64@gmail.com
Data: 27-07-2010, 01:36:21
+ pokaż cały nagłówek

[...]

Po co kłamiesz? Sądzisz, że nikt nie wie pod iloma nickami wchodziłeś na Forum Nuras? Ile razy wspominałeś, że dopiero bann na IP zablokował twoje chore zapędy? Jesteś kreatura bez honoru, też jestem przekonany, że to ty posunąłeś się do tego haniebnego kroku. I nie jestem w tym odosobniony. Każdy z kim o tym rozmawiam, ma świadomość, że to Ty. Nurek miałby szacunek.

Data: 2010-07-27 12:09:46
Autor: duchleszka
Ostrzeżenie przed
[...]

Ale ktoś tu jest pojeb*ny.

To kure*stwo pisać nie sprawdzone zalecenia dekompresyjne!
To kure*stwo pisać nie sprawdzone zalecenia dekompresyjne!
To kure*stwo pisać nie sprawdzone zalecenia dekompresyjne!

Po trupach do celu, po trupach do celu,
A Duch Leszka jak wielu
Chciałby poleżeć na Wawelu.

Duch Leszka

Data: 2010-07-27 12:03:40
Autor: duchleszka
Ostrzeżenie przed "Nekton" i Pawłem Porębą !!!
A więc mamy naszą własną katastrofę smoleńską na Sekcie.

Z czego wywnioskowałeś akurat katastrofę smoleńską?

Po pierwsze: Sam się chwalisz, że zatrudniasz na czarno:  On 26 Lip,

To o czym piszesz, o pracy na czarno, to nie są moje słowa tylko Pawła Poręby. On ma od wielu lat psychologiczne trudności ze znalezieniem legalnej pracy, a ty
nie odróżniasz kolorów. To nie moje słowa włożyłeś mi w usta.

Po drugie:

wezwano helikopter.
przyleciał.
chłopak żyje, nurkuje, ma się dobrze.

To ja się cieszę, że chłopak przeżył i ma się dobrze. Ale przypadków wzywania
helikoptera do osób nurkujących z Pawłem jest więcej. Dlatego czekam sobie, aż
pojawi się Paweł i odpowie na pytanie, które postawię mu jeszcze raz:

Ile razy wzywano helikopter ratowniczy do ludzi nurkujących bezpośrednio z Tobą
w parze lub grupie?

Gorszego instruktora, jeśli chodzi o statystykę wypadków to w Polsce już chyba
nie ma. Kumasz już na jakiej podstawie Paweł Poręba to cienki bolek i bardzo
niebezpieczny instruktor?

> + 2 trupy w Elektrowni Konin. Trzeci cudem przeżył.

Co do drugie części postu to nie bardzo mi się chce dyskutować. Wróć do pytań postawionych w poście tytułowym.

Żeby pierd*lić na grupę posty zatytułowane:

"Dekompresja w górach fakty i mity"
"Dekompresja po nurkowaniach TMX, fakty i mity" to trzeba mieś naprawdę silne podstawy, a u Pawła jest tylko goła dupa.
Napiszę jeszcze raz bardzo ważne zdanie: To kure*stwo pisać nie sprawdzone zalecenia dekompresyjne!