Ostrzeżenie przed bydłem - Warszawa, Towarowa 33

Data: 2012-10-18 11:42:39
Autor: Bartek
Ostrzeżenie przed bydłem - Warszawa, Towarowa 33
Użytkownik <4x5@gmx.de> napisał w wiadomości news:d79a6e62-5b21-413a-ad89-5824cc30660egooglegroups.com...
Chciałem Was przestrzec przed bydłem - i chyba też oszustami - sprzedającymi używane samochody w Warszawie, przy Towarowej 33. Znalazłem ogłoszenie o > sprzedaży Thesis, w którym m.in. było napisane:

wejdź sobie na
forum
lanciaklub.org
i zobacz na forum. jest pare thesis moze ktos chce sprzedac;)

napewno pewniejsze niż tez komisu.

--
Pozdrawiam, Bartek

Ostrzeżenie przed bydłem - Warszawa, Towarowa 33