[1/2 OT] Ostrzezenie przed firma Net-s

Data: 2010-11-23 15:49:58
Autor: Dąbrowski
[1/2 OT] Ostrzezenie przed firma Net-s
Wprawdzie jest to grupa o problemach ze sprzętem ale też często padają pytania co kupić, dlatego zdecydowałem się napisać tu to ostrzeżenie. Kupiłem wysyłkowo w sklepie www.net-s.pl monitor LG. Na swej stronie napisali, że monitor ten ma gwarancję producenta. Przed zakupem dwa razy upewniałem się o tym telefonicznie. Niestety monitor otrzymałem bez karty gwarancyjnej. Oczywiście upomniałem się o tę kartę. Najpierw tłumaczyli, że to zwykłe przeoczenie i kartę doślą pocztą. Czekałem tydzień. Gdy kolejny raz zadzwoniłem do nich to tłumaczyli, że akurat zabrakło im formularzy kart i jak tylko dostaną to wyślą. Na kolejnego emaila dostałem odpowiedź, że do naprawy gwarancyjnej w serwisie LG wystarczającą podstawą jest faktura. Oczywiście skonsultowałem to z BOK w LG Polska. Odpowiedzieli, że podstawą naprawy gwarancyjnej jest tylko i wyłącznie wypełniona karta gwarancyjna. Ostrzegli, że jeżeli do monitora nie ma dołączonej karty gwarancyjnej w języku polskim to taki monitor pochodzi spoza oficjalnej dystrybucji LG w Polsce i nie podlega naprawie gwarancyjnej  w serwisie LG Polska.
Dobrze się zastanówcie zanim coś kupicie w www.net-s.pl.

[1/2 OT] Ostrzezenie przed firma Net-s