Ostrzeżenie przed znachorami-naciągaczami z KDP/PTTK

Data: 2011-09-06 18:05:14
Autor: Pomarańczowy Agent
Ostrzeżenie przed znachorami-naciągaczami z KDP/PTTK
Pancolar,

Czytałem Twój post, ale nie dam rady ci dzisiaj odpowiedzieć. Generalnie mylisz się po całości. Jest to prawdopodobnie wina skomplikowanego
prawa, którego większość nurkujących ludzi po prostu nie zna. Tak samo jak milczy w tej sprawie całe KDP.
To naprawdę zakrawa na organizację przestępczą wyciągającą od ludzi pieniądze.
i żerującą na ich nieznajomości prawa.

Sorry, ale mam życie prywatne. Odpowiem Ci jutro. Tylko ustalmy, że skoro mamy
na grupie wreszcie jakąś merytoryczną dyskusję, to nie będziemy się obrażać.

Pozdrawiam,
SI

--

Ostrzeżenie przed znachorami-naciągaczami z KDP/PTTK