Osuszacz powietrza - prosba o pomoc

Data: 2009-07-07 10:01:50
Autor: Sebcio
Osuszacz powietrza - prosba o pomoc
  Janusz pisze:

Które z nich będzie lepsze, czy też dać sobie z tym spokój?

Daj sobie z tym spokój. Jedyne co może się sprawdzić to osuszacz sprężarkowy. Jeśli masz możliwość wypożyczenia klimatyzatora przenośnego, to wstaw go do piwnicy i włącz na chłodzenie, ale nie podłączaj rury odprowadzającej gorące powietrze na zewnątrz. Tak czy tak, osuszanie zajmuje czas i żre prąd.

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-07-07 08:36:11
Autor:
Sebcio <sebcio@nowhere.net> napisał(a):
  Janusz pisze:

> Które z nich będzie lepsze, czy też dać sobie z tym spokój?

Daj sobie z tym spokój. Jedyne co może się sprawdzić to osuszacz sprężarkowy.

No to na pewno byłoby skuteczniejsze, ale cena nie jest zachęcająca. Ale czy
masz jakieś doświadczenia z osuszaczami, o których pisałem, czy tylko tak
teoretycznie?

Pozdr.
Janusz

Data: 2009-07-07 12:05:25
Autor: mk
Osuszacz powietrza - prosba o pomoc
Mam w piwnicy sprężarkowy (nieocieplone piwnice, +/-25m2), niestety musisz wydać kilkaset zł na to urządzenie. Sprawdza sie bardzo dobrze, zadajesz mu maksymalną wilgotność i raz na kilka dni trzeba opróżnic pojemnik z wodą.
Pdr. M.

Data: 2009-07-07 20:22:00
Autor: Ikselka
Osuszacz powietrza - prosba o pomoc

  Janusz pisze:

[...]

Osuszacz kosztuje ok. 1000 zł. Mam taki i korzystam. Pięknie osuszył mi
piwnicę kiedyś po powodzi (no, powiedzmy podtopieniu).

Osuszacz powietrza - prosba o pomoc