Oświadczenia majątkowe dyrektów NFZ

Data: 2013-06-23 13:17:48
Autor: zara
Oświadczenia majątkowe dyrektów NFZ
Na żadnej ze stron BIP NFZ nie znalazłem oświadczeń majątkowych dyrektorów. Czy to znaczy, że w tej instytucji nie istnieje obowiązek zamieszczania takich oświadczeń?

Data: 2013-06-23 18:27:05
Autor: zgred
W dniu 2013-06-23 15:17, zara pisze:
Na żadnej ze stron BIP NFZ nie znalazłem oświadczeń majątkowych
dyrektorów. Czy to znaczy, że w tej instytucji nie istnieje obowiązek
zamieszczania takich oświadczeń?
Nie. To oznacza tylko, że nie znalazłeś.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-23 18:42:45
Autor: zara
Dnia Sun, 23 Jun 2013 18:27:05 +0200, zgred napisał(a):

[...]

A możesz podać stronę BIP gdzie są takie oświadczenia publikowane?

Data: 2013-06-23 20:49:51
Autor: zgred
W dniu 2013-06-23 20:42, zara pisze:
[...]

Mogę.
Wyszukiwanie informacji na zlecenie - ile proponujesz?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-23 21:42:26
Autor: zgred
[...]

I co? Rura zmiękła? Nawet na cienką flaszkę nie dasz?
Gdybyś miał wątpliwości, że "da się", to zerknij:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd43b4833e7ee7d2.html

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-23 22:04:42
Autor: JK
napisał(a):

[...]

Co ma Zbigniew Derdziuk do NFZ?
Z którego roku jest ten maleńki fragment oświadczenia, zgredzie?

--
JK

Data: 2013-06-24 06:40:32
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-06-23 22:04, JK pisze:
Co ma Zbigniew Derdziuk do NFZ?

Nic... :)
Komuś się ZUS z NFZ-tem po...ił.

--

sqlwiel.

Data: 2013-06-24 09:07:16
Autor: hiki o!
On 24.06.2013 06:40, sqlwiel  <nick> wrote:
W dniu 2013-06-23 22:04, JK pisze:
Co ma Zbigniew Derdziuk do NFZ?

Nic... :)
Komuś się ZUS z NFZ-tem po...ił.

Moze to dlatego, ze ogolnie instytucji w Polsce jest zbmyt wiele i zbyt wielu urzednikow i zbyt wiele urzedow zajmuje sie wlasciwie tym samym

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-06-24 16:16:08
Autor: Jan
Dnia Sun, 23 Jun 2013 21:42:26 +0200, zgred napisał(a):

[...]

No jak widzę typowy polski "usługodawca", kasę chce, a NFZ od ZUS-u nie odróżnia...

Oświadczenia majątkowe dyrektów NFZ