Oświadczenie Piotra Rogowskiego, radcy prawnego, pełnomocnika procesowego Agory.

Data: 2010-06-25 11:38:47
Autor: Krzysztof
Oświadczenie Piotra Rogowskiego, radcy prawnego, pełnomocnika procesowego Agory.

Na koniec podnosi, iż nie pozwoli pozbawić się konstytucyjnego prawa do uczciwego sądu i nie będzie zgadzać się na kneblowanie ust, jak też milczeć wobec zagrożeń wobec wolności słowa, o którą walczył przez całą swoją młodość, także jako działacz podziemnej "Solidarności". Oświadczenie kończy dramatyczne stwierdzenie: "Możecie mnie zlicytować, ale mnie nie złamiecie".
A co to za malo w Brukseli zarabia ? Biedaczek ! Niech go pis dofinansuje - oczywiscie niech nie zapomni o podatku od darowizny, tych z "prawa i sprawiedliwosci" tez on obowiazuje.

K.

Data: 2010-06-25 12:23:53
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwośc\)
Oświadczenie Piotra Rogowskiego, radcy prawnego, pełnomocnika procesowego Agory.

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał

A co to za malo w Brukseli zarabia ? Biedaczek ! Niech go pis dofinansuje - oczywiscie niech nie zapomni o podatku od darowizny, tych z "prawa i sprawiedliwosci" tez on obowiazuje.

K.

Dla tego prostaka wykonanie wyroku sądu jest "łamaniem". Tfu!

Przemysław Warzywny

--

Ja, Jarosław Kaczyński kandydat na prezydenta RP, na wiecu wyborczym w
Lublinie rozpowszechniłem informację, że Bronisław Komorowski chce, aby

 - tak brzmi sprostowanie które prezes PiS musi zamieścić w TVP1 i TVN.

Oświadczenie Piotra Rogowskiego, radcy prawnego, pełnomocnika procesowego Agory.