Oswiadczenie SKWK

Data: 2009-11-03 12:51:25
Autor: DysoN
Oswiadczenie SKWK
Data: 2009-11-03 13:55:43
Autor: grzeda
Oswiadczenie SKWK
DysoN pisze:
http://www.kibicewisly.pl/news/show/4094_wydarzenia_w_kielcach___slow_kilka_

"Zarówno w pociągu specjalnym jak i w podstawionych autobusach nie dokonano żadnych zniszczeń i nie stwierdzono żadnych strat, za co należą się słowa podziękowania wszystkim, którzy udali się do Kielc."

Dziekujemy Wam rowniez laskawcy, ze nie zgwalciliscie wszystkich napotkanych kobiet, ze nie zabiliscie kilku postronnych osob i ze nie nasraliscie w autobusach na siedzenia. Durnie.

pozdr
PG

Data: 2009-11-03 14:59:01
Autor: Zimnoręki DysoN
Oswiadczenie SKWK
grzeda <grzedaWYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
DysoN pisze:
> [...]

Dziekujemy Wam rowniez laskawcy, ze nie zgwalciliscie wszystkich napotkanych kobiet, ze nie zabiliscie kilku postronnych osob i ze nie nasraliscie w autobusach na siedzenia. Durnie.

Ja nie zamierzam z Toba dyskutowac na ten temat, dziwi mnie tylko ze szydere
uprawiasz jakbys nie slyszal co sie dzialo keidys ( i nadal sie dzieje ) na
wyjazdach a juz np o petardach z gwozdziami slowem nie wspomnisz.

Data: 2009-11-03 17:01:09
Autor: Przemek Budzyński
Oswiadczenie SKWK

> Ja nie zamierzam z Toba dyskutowac na ten temat

a Ty co, Fortuna jesteś? Jak tak, to po kiego ch....zamieszczasz post?

, dziwi mnie tylko ze szydere
uprawiasz jakbys nie slyszal co sie dzialo keidys

no. Kiedyś Niemcy zrobili Holocaust. Nie widziałem na własne oczy, ale
słyszałem. Mam im dziś dziękować codziennie, że się od niego teraz
powstrzymują bohaterskim wysiłkiem woli?

Czy kibolia zrozumie kiedyś, że normalne zachowanie jest ich psim, nie
obrażając psów, obowiązkiem? Przypuszczam, że wątpię, jak czytam takie
oświadczenia i takie komentarze.  --

Data: 2009-11-03 21:42:57
Autor: DysoN
Oswiadczenie SKWK
Przemek Budzyński pisze:

Ja nie zamierzam z Toba dyskutowac na ten temat

a Ty co, Fortuna jesteś? Jak tak, to po kiego ch....zamieszczasz post?

jestes moim ulubionym betonem Przemku, wiesz jeszcze mniej ode mnie a rozumiesz jeszce mniej.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-11-04 08:24:01
Autor: Przemek Budzyński
Oswiadczenie SKWK
DysoN <dyson@szuruburu.ru> napisał(a):
jestes moim ulubionym betonem Przemku, wiesz jeszcze mniej ode mnie a rozumiesz jeszce mniej.

krótko, treściwie i kompletnie nie na temat - czyli as usual. --

Data: 2009-11-03 17:01:51
Autor: JC
Oswiadczenie SKWK

Użytkownik "Zimnoręki DysoN" <dyson@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hcpgfk$3cj$1inews.gazeta.pl...
> [...]
uprawiasz jakbys nie slyszal co sie dzialo keidys ( i nadal sie dzieje ) na
wyjazdach a juz np o petardach z gwozdziami slowem nie wspomnisz.

A nie widzisz, że tu się nie ma czym podniecać? Że nic nie zniszczyli, to super, tak być powinno ale podkreślanie tego i robienie z nich bohaterów podziękowań jest uwłaczające. I nie sądzę, żeby petardy z gwoździami mogły być jakimś usprawiedliwieniem dla demolki.

pzdr
JC

Data: 2009-11-03 23:07:48
Autor: grzeda
Oswiadczenie SKWK
Zimnoręki DysoN pisze:

Ja nie zamierzam z Toba dyskutowac na ten temat, dziwi mnie tylko ze szydere
uprawiasz jakbys nie slyszal co sie dzialo keidys ( i nadal sie dzieje ) na
wyjazdach a juz np o petardach z gwozdziami slowem nie wspomnisz.

Nie wiem czy posadzasz mnie o stronniczosc, ale wiedz, ze kibicuje Wisle. Pewnie, ze mnie ruszaja petardy z gwozdziami (w takim samym stopniu jak noz lecacy z trybun w strone pilkarza), ale mam dosyc czytania stanowisk stowarzyszen kibicow, z ktorych wynika, ze wszyscy w kolo sa winni oprocz nich. Natomiast podziekowania za nierobienie rozpierdolu to farsa.

pozdr
PG

Data: 2009-11-03 14:59:10
Autor: WOJSAL
Oswiadczenie SKWK
grzeda pisze:

[...]

ja tez nikogo nie zgwalcielem, nie wyrywalem zadnych krzeselek itp. Czy
ktos mi za to wreszcie podziekuje?

;)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-11-04 00:02:35
Autor: Danpe
Oswiadczenie SKWK
On Tue, 03 Nov 2009 13:55:43 +0100, grzeda <grzedaWYTNIJ@gazeta.pl>
wrote:

DysoN pisze:
[...]

Mysle, ze sa tam nieco bardziej istotne fakty do komentowania.
Za dobre zachowanie zawsze mozna podziekowac, choc nie dziwie sie, ze
niektorych szlag trafia, ze tym razem to nie slowa nagany a
podziekowania wyjazdowicze zbieraja, obojetnie za co. Podziekowac nie
zaszkodzi.

Natomiast skandalem jest organizacja meczu przez Korone.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-11-03 15:17:10
Autor: Roberto
Oswiadczenie SKWK
On 3 Lis, 20:32, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
On Tue, 03 Nov 2009 13:55:43 +0100, grzeda <grzedaWYT...@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

>nasraliscie w autobusach na siedzenia. Durnie.

Mysle, ze sa tam nieco bardziej istotne fakty do komentowania.
Myślisz... zabawne stwierdzenie:)

Data: 2009-11-03 22:16:10
Autor: veilchen_ck
Oswiadczenie SKWK
Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

to już Wasze podwórko i sobie dziękujcie jeśli uważacie za stosowne.. Skandalem z naszej strony jest to, że do awantur z rzucaniem niebezpiecznych przedmiotów doszło.. Nie powinny mieć miejsca takie wydarzenia i zgodnie z zapowiedziami władz klubu (oficjalna strona Korony) mają być wyciągnięte konsekwencje/
Skandalem z Waszej strony jest śpiewanie Waszego sektora/części sektora - byłem zbyt daleko by to ocenić - o zamordowanym kibicu Korony.. Ewidentna prowokacja i chęć negatywnego podkręcenia atmosfery.. --

Data: 2009-11-04 21:42:25
Autor: Danpe
Oswiadczenie SKWK
On Tue, 3 Nov 2009 22:16:10 +0000 (UTC), "veilchen_ck"
<veilchen_ck@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Skandalem z Waszej strony jest śpiewanie Waszego sektora/części sektora - byłem zbyt daleko by to ocenić - o zamordowanym kibicu Korony.. Ewidentna prowokacja i chęć negatywnego podkręcenia atmosfery..

Ale tu najlepsza organizacja nie poradzi, no chyba, ze beda przepisy
zabraniajace okrzykow na temat smierci i sprawny monitoring, a takiego
chyba nie ma?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-11-03 22:45:32
Autor: qrac
Oswiadczenie SKWK
Danpe pisze:

Natomiast skandalem jest organizacja meczu przez Korone.

Tak? Ciekawy jestem co masz na myśli?

Data: 2009-11-04 21:40:59
Autor: Danpe
Oswiadczenie SKWK
On Tue, 03 Nov 2009 22:45:32 +0100, qrac <qrac@qrac.ok> wrote:

Danpe pisze:

Natomiast skandalem jest organizacja meczu przez Korone.

Tak? Ciekawy jestem co masz na myśli?

Fakt, ze na stadion dostaly sie petardy oblepione gwozdziami.

Innym dla niektorych skandalem jest pewnie haslo o smierci kibica
Korony.
Ale akurat najmniej istotne w tej sprawie sa te podziekowania.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-11-04 23:26:40
Autor: qrac
Oswiadczenie SKWK

Danpe pisze:
[...]

No i tu się różnimy. Dla mnie skandalem jest że ktoś próbuje wnieść na stadion petardy (nie wspominając o ich użyciu). A to że ktoś nie umie do tego nie dopuścić jest błędem w pracy (ale nie skandalem !!!).
Skandalem dla mnie jest też brak szacunku dla największej ludzkiej wartości - kpienie z ludzkiego życia!!!
Mówiąc że to organizacja meczu przez klub była skandalem, bagatelizujesz to co naprawdę deprawuje wartości ludzkie.

Ja widzę to tak: według Ciebie kradzież nie jest skandalem, ale to że skandalem jest to że ktoś nie upilnował okradanego sklepu.

Data: 2009-11-05 10:58:10
Autor: JC
Oswiadczenie SKWK

Użytkownik "qrac" <qrac@qrac.ok> napisał w wiadomości news:hcsvn4$k6g$1nemesis.news.neostrada.pl...
No i tu się różnimy. Dla mnie skandalem jest że ktoś próbuje wnieść na stadion petardy (nie wspominając o ich użyciu). A to że ktoś nie umie do tego nie dopuścić jest błędem w pracy (ale nie skandalem !!!).

Tu się nie zgodzę. Przyśpiewki Wisły idiotyczne i świadczące o braku jakiegokolwiek honoru, to bez dwóch zdań, można też uważać, że to przez nie doszło do incydentów. Inną sprawą jest obsługa meczu, było to spotkanie podwyższonego ryzyka. Koronę to przerosło, więc najpierw utrudniała kibicom wejście na mecz, a później okazało się, że nie potrafi go zabezpieczyć, choć bliższe prawdy byłoby chyba stwierdzenie, że niespecjalnie im na tym zależało. Ciężko nazwać "błędem w pracy" sytuację, kiedy na mecz szczególnie niebezpieczny ludzie wnoszą na luzaku pirotechnikę i jakieś "domowej roboty" granaty. Walki kieleckiego kibolstwa z ochroną trwały podobno 45 minut (wg niektórych źródeł), to też świadczy o indolencji organizatora lub braku chęci rozwiązania problemu. Gdyby kibice Wisły nie stali biernie w sektorze, próbując uchylać się przed wrzucanymi im "prezentami", na stadionie doszłoby do masakry. Gorzej było chyba tylko w Zabrzu (jak 200 chłopa mogło urwać się z policyjnego kordonu?).

pzdr
JC

Data: 2009-11-05 10:56:48
Autor: Mane
Oswiadczenie SKWK
JC pisze:

Ciężko nazwać "błędem w pracy" sytuację, kiedy na mecz szczególnie niebezpieczny ludzie wnoszą na luzaku pirotechnikę i jakieś "domowej roboty" granaty.

Od dawna wiadomo ze jak kibol chce cos wniesc to wniesie. Jest zakaz uzywanie petard itd. i nie ma tu znaczenia czy mecz podwyzszonego ryzyka czy nie. A praktycznie ma kazdym meczy mamy do czynienia z pirotechnika.

Pamietam jak na pierwszym po dluzszej przerwie meczu debrowym z Arka w Gdansku ochrona byla tak zajeta sprawdzaniem ludzi przy bramkach i zabezpieczeniem plyty boiska, ze nikt nie pilnowal plotu okalajacego stadion i w przerwie przez plot przelatywaly m.in zgrzewki z piwem :D

Data: 2009-11-05 11:17:43
Autor: Andy
Oswiadczenie SKWK
"Mane" <mane1979@gazeta.pl> wrote in message news:hcu7rj$bid$1inews.gazeta.pl...

A praktycznie ma kazdym meczy mamy do czynienia z pirotechnika.

To nie jest prawda.

Data: 2009-11-05 11:20:08
Autor: Mane
Oswiadczenie SKWK
Andy pisze:

A praktycznie ma kazdym meczy mamy do czynienia z pirotechnika.

To nie jest prawda.

Tam gdzie nie ma pitorechniki pewnie nie dlatego ze organizator to ogarnal tylko dlatego ze kibole sobie odpuscili.

Data: 2009-11-05 11:32:02
Autor: Andy
Oswiadczenie SKWK
"Mane" <mane1979@gazeta.pl> wrote in message news:hcu97b$h47$1inews.gazeta.pl...
A praktycznie ma kazdym meczy mamy do czynienia z pirotechnika.

To nie jest prawda.

Tam gdzie nie ma pitorechniki pewnie nie dlatego ze organizator to ogarnal tylko dlatego ze kibole sobie odpuscili.

Pewnie tak, co nie zmienia faktu, ze stwierdzenie "praktycznie ma kazdym meczy mamy do czynienia z pirotechnika" jest nieprawdziwe.

Data: 2009-11-05 11:27:16
Autor: Mane
Oswiadczenie SKWK
Andy pisze:

Pewnie tak, co nie zmienia faktu, ze stwierdzenie "praktycznie ma kazdym meczy mamy do czynienia z pirotechnika" jest nieprawdziwe.

OK, niech beda ze na sporej ilosci meczy mamy z tym do czynienia :)

Data: 2009-11-05 11:56:18
Autor: Andy
Oswiadczenie SKWK
"Mane" <mane1979@gazeta.pl> wrote in message news:hcu9kn$j13$1inews.gazeta.pl...
Pewnie tak, co nie zmienia faktu, ze stwierdzenie "praktycznie ma kazdym meczy mamy do czynienia z pirotechnika" jest nieprawdziwe.

OK, niech beda ze na sporej ilosci meczy mamy z tym do czynienia :)

W sezonie 2007/08 (niestety, PZPN nie udostepnil jeszcze raportu za poprzedni sezon, ale stawiam teze, ze tendencja raczej jest spadkowa) pirotechnika zostala uzyta na stadionach ekstraklasy 39 razy. Meczów rozegrano 240. Czyli mniej wiecej w co siodmym meczu uzyto pirotechniki. Jesli dla Ciebie to jest "prawie w kazdym meczu" lub "spora ilosc meczy" to zgody miedzy nami nie bedzie :).

Data: 2009-11-05 11:56:48
Autor: Mane
Oswiadczenie SKWK
Andy pisze:

[...]

Skad te liczby skoro nie zostal udostepniony raport?

  Czyli mniej wiecej w co siodmym meczu uzyto pirotechniki.
Jesli dla Ciebie to jest "prawie w kazdym meczu" lub "spora ilosc meczy" to zgody miedzy nami nie bedzie :).

Kwestia czy bedziemy sie podpierac raportem czy wlasna obserwacja. :)
To co naprawde sie dzialo widac nie ma pokrycia w tym co widzi obserwator.

Data: 2009-11-05 12:07:02
Autor: Andy
Oswiadczenie SKWK
"Mane" <mane1979@gazeta.pl> wrote in message news:hcubc3$of4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Za sezon 2007/08 raport zostal udostepniony, jest na stronach PZPN. Za ubiegly sezon, czyli 2008/09 raport nie zostal udostepniony. Dlatego siegnalem do sezonu 2007/08.

[...]

Przeciez delegaci PZPN-u maja interes w tym, zeby takie przypadki odnotowywac - za to nakladane sa kary, a kasa idzie do PZPN. Zreszta moje obserwacje mniej wiecej pokrywaja sie z liczbami z raportu. Takich wlasnie liczb sie spodziewalem, nim siegnalem do raportu.

Data: 2009-11-05 12:31:56
Autor: Mane
Oswiadczenie SKWK
Andy pisze:

[...]

Ja niestety nie jestem w stanie tego zweryfikowac, ale 39 incydentow to niewiele jeden na kolejke, nie chce mi sie w to wierzcy tym bardzie ze to sprzed 2 sezonow.

Moge sie jedynie odniesc do poprzedniego tez nie podam konkretnych liczb, ale mniejsze lub wieksze incydenty byly praktycznie (zeby nie przegiac) na co 2 meczu Lechii u siebie. A  nie czarujmy sie nie jest to czolowka opraw :) czasami wrecz te oprawy byly smieszne ale zawsze ktos cos tam odpalil.

Data: 2009-11-05 12:47:26
Autor: Andy
Oswiadczenie SKWK
"Mane" <mane1979@gazeta.pl> wrote in message news:hcuddv$29c$1inews.gazeta.pl...
Ja niestety nie jestem w stanie tego zweryfikowac, ale 39 incydentow to niewiele jeden na kolejke, nie chce mi sie w to wierzcy tym bardzie ze to sprzed 2 sezonow.

Dla porownania tylko dodam, ze np. w sezonie 2005/06 bylo takich przypadkow ponad 100.

Przy czym jeszcze jedna rzecz. Ja bym rozroznial dwa przypadki uzycia pirotechniki:
a) pirotechnika jest odpalona na trybunach, wypala sie, wszyscy poza kilkoma osobami na prspn i delegatem wszyscy sa zadowoleni (tzn. delegat tez jest zadowolony, bo bedzie kara :) )
b) pirotechnika jest odpalona i jest rzucana, czy to na murawe, czy w kibicow drugiej druzyny.
Podpunkt b) jest karygodny i za to powinny byc dolegliwe kary, natomiast wg mnie podpunkt a) jest co prawda niezgodny z przepisami, ale kary powinny byc lagodne.

Data: 2009-11-05 12:43:34
Autor: Mane
Oswiadczenie SKWK
Andy pisze:

[...]

Ja jednak wole jak taki matol rzuci wypalona race na bieznie, niz dwa miejsca obok bo nie wie co z tym zrobic.

Data: 2009-11-05 14:30:12
Autor: castrol
Oswiadczenie SKWK
Andy pisze:

[...]

Chyba jestes smieszny. Skad sie bierze punkt b? Ano z punktu a. Jesli bedziemy surowo karac i eliminowac ze stadionu pirotechnike, czyli pkt a to nigdy nie dojdzie do sytuacji z pkt b.

Dla mnie oba pkt sa tak samo karygodne i powinny byc karane w ten sam wlasnie sposob  i nie wazne czy raca zostanie rzucona na murawe czy na trybuny - paradoksalnie odpalenie i pozostawienie jej na trybunach jest o wiele niebezpieczniejsze niz rzucenie jej na murawe.

Jacek Kustra

Data: 2009-11-05 14:41:44
Autor: Andy
Oswiadczenie SKWK
"castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> wrote in message news:4af2d369$1news.home.net.pl...
[...]

Chyba jestes smieszny.

A Ty dla mnie nie jestes smieszny, rozumiem i akceptuje, ze masz inne zdanie.

Data: 2009-11-05 14:46:25
Autor: Cavallino
Oswiadczenie SKWK
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:

Chyba jestes smieszny.

A Ty dla mnie nie jestes smieszny, rozumiem i akceptuje, ze masz inne zdanie.

Brawo Andy, tak powinna wyglądać rzeczowa dyskusja.
Castrolowi pozostaje tylko przeprosić. ;-)

Data: 2009-11-05 17:42:36
Autor: castrol
Oswiadczenie SKWK
Andy pisze:

A Ty dla mnie nie jestes smieszny, rozumiem i akceptuje, ze masz inne zdanie.

Czyli rozumiem, ze nie masz nic przeciwko wnoszeniu petard czy rac na stadion i ich odpalania na trybunach w imie fajniejszej atmosfery i super oprawy?

Jacek Kustra

Data: 2009-11-05 21:10:21
Autor: Andy
Oswiadczenie SKWK
"castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> wrote in message news:4af30082$1news.home.net.pl...
[...]

Dobrze rozumiesz.

Data: 2009-11-05 23:17:33
Autor: castrol
Oswiadczenie SKWK
Andy pisze:

Dobrze rozumiesz.

Fajnie. Czyli zapewne nawet sobie nie zdajesz sprawy co taka raca moze zrobic innemu czlowiekowi?
Widziales kiedys jak ktos odpalajac race przypalil komus nia twarz? Chcialbys byc na jego miejscu?

Jacek Kustra

Data: 2009-11-05 23:27:41
Autor: Andy
Oswiadczenie SKWK
"castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> wrote in message news:4af34f06$1news.home.net.pl...
[...]

Bylem wielokrotnie bardzo blisko odpalanych rac i roznorakiej innej pirotechniki i mysle, ze zdaje sobie sprawe z zagrozen. Masz jeszcze jakies pytania czy mozemy zanotowac zdania rozbiezne i zakonczyc dyskusje?

Data: 2009-11-06 06:03:21
Autor: Przemek Budzyński
Oswiadczenie SKWK
Andy <adaw@teko.pl> napisał(a):
Bylem wielokrotnie bardzo blisko odpalanych rac

najwyraźniej nigdy dość blisko, żeby zmienić zdanie........

Aczkolwiek zastrzegam - pracując przez wiele lat w kontakcie z ciężko
oparzonymi chorymi nie jestem w tym temacie obiektywny.

Data: 2009-11-06 10:06:56
Autor: castrol
Oswiadczenie SKWK
Przemek Budzyński pisze:

Aczkolwiek zastrzegam - pracując przez wiele lat w kontakcie z ciężko
oparzonymi chorymi nie jestem w tym temacie obiektywny.

Ja tez na wlasne oczy widzialem, jak w momencie odpalenia racy ta parzy gosciowi, stojacemu za, twarz. Fajne te oprawy, i jaka fajna atmosfera.

Na stadionie gdzie jest kilkanascie tysiecy ludzi i panuje scisk takie rzeczy nie moga miec miejsca!

Jacek Kustra

Data: 2009-11-06 10:08:50
Autor: castrol
Oswiadczenie SKWK
Andy pisze:

Bylem wielokrotnie bardzo blisko odpalanych rac i roznorakiej innej pirotechniki i mysle, ze zdaje sobie sprawe z zagrozen. Masz jeszcze jakies pytania czy mozemy zanotowac zdania rozbiezne i zakonczyc dyskusje?

To najwidoczniej nie byles jeszcze na tyle blisko, aby moc miec odmienne zdanie. Ja bylem swiadkiem jak raca poparzyla niewinnemu gosciowi twarz, tylko dlatego, ze stal zbyt blisko idioty, ktory postanowil sie pobawic w ta fajna oprawe i zajebista atmosfere.

Oczywiscie nie zycze nikomu takiej racy na twarzy, dlatego nalezy tepic zakazami stadionowymi idiotow wnoszacych materialy wybuchowe i pirotechniczne do duzego skupiska ludzi.

Jacek Kustra

Data: 2009-11-05 21:19:22
Autor: Danpe
Oswiadczenie SKWK
On Thu, 5 Nov 2009 14:41:44 +0100, "Andy" <adaw@teko.pl> wrote:

[...]

tu na grupie wiecej takich pokemonow.
Na szczescie na stadionie sa jakims tam promilem widzow.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-11-05 17:54:04
Autor: castrol
Oswiadczenie SKWK
Danpe pisze:

Na szczescie na stadionie sa jakims tam promilem widzow.

No pewnie. Najwazniejsi sa kumple po szalu, w kapturach na lbach, co se morde szalikiem zakryja i w grupie 100 osob jacy to oni sa anonimowi i odwazni prawda? I jak fajnie przeciez jest rzucic petarda z gwozdziami, albo jakie fajne sa proby zabojstwa policjanta przez rzucanie plyta chodnikowa. Tylko przyklasnac tym idealom wsrod kibicow.

Szkoda tylko ze kazda z tych jednostek, jest jednym wielkim tchorzliwym elementem, ktoremu do normalnosci bardzo daleko.

Jacek Kustra

Data: 2009-11-05 11:22:36
Autor: JC
Oswiadczenie SKWK

Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcu7rj$bid$1inews.gazeta.pl...
Od dawna wiadomo ze jak kibol chce cos wniesc to wniesie. Jest zakaz uzywanie petard itd. i nie ma tu znaczenia czy mecz podwyzszonego ryzyka czy nie. A praktycznie ma kazdym meczy mamy do czynienia z pirotechnika.

Ale to jest właśnie błąd organizatora. Nie mówię, że tak się nie dzieje, ale że nie powinno tak być. I nie wierzę, że jest to nie do ogarnięcia.

pzdr
JC

Data: 2009-11-05 11:48:42
Autor: tees
Oswiadczenie SKWK

Użytkownik "JC" <xipetotec@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcu7i1$fnt$1atena.e-wro.net...

Tu się nie zgodzę. Przyśpiewki Wisły idiotyczne i świadczące o braku jakiegokolwiek honoru, to bez dwóch zdań, można też uważać, że to przez nie doszło do incydentów.

Sugerujesz, że petardy+gwoździe zostały skombinowane przez sprytnych kibiców Korony na poczekaniu? ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-11-05 12:38:30
Autor: JC
Oswiadczenie SKWK

Użytkownik "tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcuaib$qia$1news.onet.pl...
Sugerujesz, że petardy+gwoździe zostały skombinowane przez sprytnych kibiców Korony na poczekaniu? ;)

:) Nie, ale wydaje mi się, że skoro sięgnęli już po patenty z Anarchist Cookbook, to planowali tego użyć w bardziej dogodnym momencie, kiedy Wiślacy będą szli zwartą grupą i nie będzie ucieczki od niespodzianek, wrzucanych w środek kordonu. Poza tym te próby przejścia sektora buforowego wyglądały bardziej na desperację niż zaplanowany patent, to już nie są lata osiemdziesiąte, gdzie takie wycieczki były codziennością i uchodziły płazem. No, ale może nie jestem ekspertem od kibolskiej taktyki :)

pzdr
JC

Data: 2009-11-05 13:10:12
Autor: tees
Oswiadczenie SKWK

Użytkownik "JC" <xipetotec@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcude5$ckb$1atena.e-wro.net...

[...]

Wtedy nie wnosiliby tego na stadion, tylko użyli na mieście, w okolicach stadionu, dworca itp. I całe szczęście że nie użyli tego w taki sposób w jaki piszesz, bo nie skończyłoby się na kilku rannych w tym jednym mocniej, ale na zdecydowanie większej liczbie.
Imho jedni mieli zamiar użyć tych petard dokładnie tak jak użyli, drudzy jechali z zamiarem "pojechania po gospodarzach" w taki sposób w jaki "pojechali" - uważając to za świetny patent na wkur**** miejscowych.

pzdrw
tees

Data: 2009-11-05 13:34:39
Autor: JC
Oswiadczenie SKWK

Użytkownik "tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcufb5$9fa$1news.onet.pl...
Wtedy nie wnosiliby tego na stadion, tylko użyli na mieście, w okolicach stadionu, dworca itp.

Nie chcę się bawić w Sherlocka od kolesi w przepoconych flekach, ale AFAIR kibice Wisły byli transportowani prosto z pociągu busami na stadion i w drodze powrotnej również, więc chowanie sprzętu na mieście mogłoby nie pozwolić na trafienie z nim na ten krótki moment wpakowywania/wypakowywania z busów. Upierać się nie będę, bo specem od taktyki kibolskiej, ani ich antylogiki nie jestem.

pzdr
JC

Data: 2009-11-05 21:16:48
Autor: Danpe
Oswiadczenie SKWK
On Wed, 04 Nov 2009 23:26:40 +0100, qrac <qrac@qrac.ok> wrote:

Ja widzę to tak: według Ciebie kradzież nie jest skandalem, ale to że skandalem jest to że ktoś nie upilnował okradanego sklepu.

Jesli sie ktos podjal tego, zeby taki sklep ochronic to owszem,
slandalem jest, ze tego nie zrobil..
Tak czy siak ja nie zaluje _kazdego_ zycia, taki juz jestem.
Jak ktos jest ch.. i zlodziejem , niech zdycha, nie chce takiego
utrzymywac.

Oczywiscie nie nawiazuje tu do zadnego zabitego kibica, nie znalem
osobiscie to nie wiem kim byl.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-11-05 17:55:08
Autor: castrol
Oswiadczenie SKWK
Danpe pisze:

Jak ktos jest ch.. i zlodziejem , niech zdycha, nie chce takiego
utrzymywac.

Rozumiem, ze o Wejchercie wlasnie tak mozesz powiedziec?

Oczywiscie nie nawiazuje tu do zadnego zabitego kibica, nie znalem
osobiscie to nie wiem kim byl.

Rozumiem, ze Wejcherta znales skoro przyklaskujesz debilom z Legii?

Jacek Kustra

Data: 2009-11-03 23:08:47
Autor: grzeda
Oswiadczenie SKWK
Danpe pisze:

Mysle, ze sa tam nieco bardziej istotne fakty do komentowania.

Sa, ale ja nie o nich.

pozdr
PG

Data: 2009-11-04 08:23:14
Autor: Przemek Budzyński
Oswiadczenie SKWK
Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
Za dobre zachowanie zawsze mozna podziekowac

NIE. Dobre zachowanie powinno być czymś absolutnie oczywistym, jak oddychanie. --

Data: 2009-11-04 21:43:40
Autor: Danpe
Oswiadczenie SKWK
On Wed, 4 Nov 2009 08:23:14 +0000 (UTC), "Przemek Budzyński"
<bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
Za dobre zachowanie zawsze mozna podziekowac

NIE. Dobre zachowanie powinno być czymś absolutnie oczywistym, jak oddychanie.

Rozni ludzie maja rozny nazwijmy to "poziom" dobrego zachowania.
Co nie zmienia faktu, ze podziekowac za dobre zachowanie nie zaszkodzi
i nie jest to moim zdaniem temat do roztrzasania, w swietle
pozostalych zaistnialych w Kielcach faktow.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-11-04 20:23:29
Autor: Albi
Oswiadczenie SKWK
DysoN pisze:
http://www.kibicewisly.pl/news/show/4094_wydarzenia_w_kielcach___slow_kilka_

Ja tylko mam nadzieje, że bydło z Krakowa już więcej do Kielc nie przyjedzie.

Data: 2009-11-05 06:01:05
Autor: Przemek Budzyński
Oswiadczenie SKWK
Albi <usun_ten_adres@p.pl> napisał(a):
Ja tylko mam nadzieje, że bydło z Krakowa już więcej do Kielc nie przyjedzie.

w zasadzie coś w tym jest. Jak już bydła nie da się wytępić, to przynajmniej
niech się stada nie mieszają. --

Oswiadczenie SKWK